Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelaan pitäis toimittaa palkkalaskelma

Vierailija
15.07.2015 |

Olin yhden päivän töissä ja sain palkkaa verojen jälkeen vajaa 70e. Palkkalaskelmaa en saanut ja kyseisen puljun palkanlaskija on lomalla. Just mun tuuria.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiehesi varmaan tietää ja voi antaa palkkatodistuksen/ansioerittelyn. Eikö erittely pitäisi saada AINA töistä?

Vierailija
2/2 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:23"]Esimiehesi varmaan tietää ja voi antaa palkkatodistuksen/ansioerittelyn. Eikö erittely pitäisi saada AINA töistä?
[/quote]
No kun olin talkoolaisena ensin ja sitten soitettiin, että olis vielä päiväksi hommia, josta saisi 80e. Ei ollut mitään työsopimusta tai vastaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän