Ylipainoinen kaverini.
Tämä ystäväni on siis runsaasti ylipainoinen.Vietettiin tässä kesällä paljon aikaa yhdessä ja huomasin selkeästi ettei päässä hirveästi liikkunut muu kuin ''ruoka, ruoka, ruoka''. Shoppaillessa kahdessakin piti ensin aloittaa aamupalalla (joo OK, mutta kun se oli neljä leipää, jugurtti ja kourallinen karkkia). Tästä tunti niin munkkia ja kahvia, välipaloina napsittiin suklaata ja pähkinöitä. Sitten lounas mäkkärissä, jälkkäriksi pehmis. Tähän väliin välipalaa. Sitten muutaman tunnin päästä vielä roskaruokaa päivälliseksi jne jne....
Siis jatkuvaa paskan syöntiä koko ajan! Olen ehkä vähän paha ihminen mutta välillä minua hävetti kulkea tuon lihavan ihmisen kanssa joka kokoajan jauhoi ruuasta ja ruokaa.
Ihan kuin narkkari huumeistaan tai alkoholisti viinasta.
Kommentit (2)
Minä olen läski, enkä syö mitään AP:n viestissä mainittuja. Voi olla läski syömällä liikaa ihan normaalia ruokaa, ei kaikki vedä kaksin käsin roskaruokaa suuhunsa :D
Tiedän tunteen. On se kumma, kun kysyt näiltä läskeltä asiasta, niin ovat kun eivät koskaan söisi mitään. Itsepetos on vittumainen asia. Ja läskeillä sitä riittää.