Miksi olet AV:lla etkä valmistele joulua?
Kommentit (50)
Ei mulla ole mitään kiirettä mihinkään. Kinkun hain Lidlistä, se on pääasia. Sitten vasta sunnuntaina tai maanantaina loput ruoat. Tänään päivemmällä tai huomenna keittiön ilmeen siistiminen että voi ottaa joulua vastaan.
Joulu on jo valmisteltu nyt otetaan rennosti eikä pingoteta naama norsunmutkalla ja olla jouluna takakireitä toiset kun hoitaa asiat ajoissa ja vailla stressiä..
Ehtiihän sitä vielä maanantainakin
Lahjat ostettu, kämppä siivottu ja koristeltu, ruokakaupassa käyty.
Juon nyt kahvia. Kohta lähden tapaamaan kavereita.
Mulla on just piparit uunissa. Odotellessa selaan
Kinkku on jo paistettu ja lohi graavattu. Odotetaan täällä lahjat kuusen alla aattopäivää.
Tällä hetkellä tekemättä on aaton ruuat. Ja ne tulee vasta huomenna kotiinkuljetuksella. Arvon tässä, että käynkö hakemassa joulun glögin ja viinin ja oluet Alkosta tänään vai vasta maanantaina. Saatan jättää maanantaiksi. Siivoukset ja koristelut on tehty, lahjat pakattu.
ärsyttää sesonkituotteet, enkä halua niitä vain sen takia, että niin "kuuluu tehdä" Kinkkua ehkä syön.
Joulun viinat on jo ostettu. Aattona glögiä, saunan jälkeen jouluolutta ja ruoan päälle kunnon konjakit.
Vierailija kirjoitti:
Kinkku on jo paistettu ja lohi graavattu. Odotetaan täällä lahjat kuusen alla aattopäivää.
Sulla on ruuat jo pilalla ennen aattoa.
olen yksin, ei minun tarvitse toisten pillien mukaan tanssia.
Koti on koristeltu viime vkonloppuna, kinkku ja kevyesti savustettu kalkkuna tilattu ja noudetaan ylihuomenna, porkkanalaatikko tehty aamulla, rosolli ym ainekset haetaan huomenna, suklaat ja marmeladi ostettu jo aiemmin, samoin juustotarj keksilajitelma ym. Saunan mies vielä pesee ja petivaatteet vaihdetaan ma. Aaton jälkkäriä mietin vielä, suklaakinuskisuolapähkinä-keksit teen ma, niissä ei kauaa mene.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on just piparit uunissa. Odotellessa selaan
Meilläkin on vain pipari mielessä - muulloinkin kuin jouluna.
Vierailija kirjoitti:
En vietä joulua
Minäkin olen musu ja vihaan joulua. Lähinnä haluaisin vain autoilla jouluna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on ruuat jo pilalla ennen aattoa.
Syödään nämä odotellessa. Aattona on uudet ruoat. Yksi kinkku menee tässä joulunalusviikolla napostellessa. Puolet on jo syöty.
Siivoukset tehty, liinat verhot laitettu. Tänään muutaman lahjan paketointi. Ma pienen kinkun paisto ja rosolliainesten kypsentäminen. Hyvillä mielin voin istua ja palstailla hetken. Minulle joulu on eniten mielentila, olen tänäänkin muistellut edellisiä jouluja ja iloinnut niistä.
Ei ole muuta elämää!
-toisten arvostelu
-kuplassa eläminen
-uhriutuminen
-syyttely
Itsenäinen nainen
En ole vielä syönyt ruokaa. Pitää syödä ja ottaa vitamiinit ja sitten jaksaa taas.