kuinka suurissa taloissa asutte? Montako lasta?
Mielenkiinnosta kyselen, että minkä kokoisissa taloissa te asutte? Neliömäärä, huonemäärä? Entä onko teillä lapsia? Jos on niin montako ja minkä ikäisiä? Onko kaikilla omat huoneet :)
Kommentit (89)
160 neliöö. Mies, minä ja kaksi lasta. Kohta heitän miehen pellolle ja jään tähän lasten kanssa. Onneksi on oma talo, eikä yhteistä omaisuutta.
Rivarikolmio 84 neliötä. Vanhemmat nukkuvat olkkarissa, eskarilaisella on oma huone ja 3v ja 1v jakavat huoneen. Hyvin mahdutaan :) Alue on hyvämaineinen ja kaikki palvelut kävelyetäisyydessä. Mieluummin hyvä sijainti kuin enemmän neliöitä.
Kaksi taloa työn ja pojan opiskelujen takia. Omakotitalo 4h + keittiö, 130 neliöä. Kaksi lasta ja minä. Asunto 2h + keittiö, 65 neliöä. Yksi 16-vuotias ja mieheni.
170m2. Minä ja mies asutaan kahdestaan. Lapsia ei varmaan saada koskaan, joten neljästä makuuhuoneesta yksi meidän, toinen vierashuone, kolmas työhuone ja neljäs koirille tullaan pyhittämään. Ollaan alle 30v.
250 neliötä. 6 h, sauna, vessat ja keittiö. 2 teiniä ja aikuiset. Omat huoneet ja iso harrastehuone lapsilla. Lisäksi 100 neliön autotalli ja iso piha. Uima-allas puuttuu
2-kerroksinen pieni talo, 2 makuuhuonetta, neliöitä en tiedä. 1 lapsi, 1 kissa ja 2 aikuista.
157m2 omakotitalo, äiti ja 3 lasta. 3 makuuhuonetta,ei siis omaa huonetta kaikilla. Nuorimmat yhteisessä huoneessa.
160 m2 omakotitalo, äiti ja alakoululainen. Kolme makuuhuonetta.
5h+k, 160m2 omakotitalo. 3 aikuista, 1 lapsi ja toinen tulossa.
133 neliötä, yksi lapsi, kaikilla omat huoneet ;)
Mitä vitun alapeukuttamista tässä on? :O
Neliöitä en muista, mut kyseessä kaksikerroksinen (+kellari) rintsikkatalo, jota laajennettu. Kolme mh, keittiö, olohuone, pukuhuone, pesuhuone, sauna, kaksi vessa ja vaatehuone, katettu terassi, yläkerrassa parveke ja erillinen autotalli, oma tontti. Asukkaita minä ja kolmevuotias. Ja kahdeksankymppinen isäni.
95m2 neliö, yksi vauva ja vanhemmat. Nukuttaan silti kaikki samassa sängyssä, lastenhuone odottaa aikaa tulevaa :)
Mitä isompi talo, sitä enemmän alapeukkuja, näköjään. Meillä on vanha talo, josta on nyt rempattu noin 250 neliötä. Lapsia on neljä ja kaikilla omat huoneet.
No omakotitalo 166 neliötä (kysyin vasta isältäni neliömäärää) lapsia10, makkareita 6, mutta nyt asuu 3 lasta, me muut muutettu jo pois. Kaikilla ollut lähes aina omat huoneet, kun nuorimmat syntyivät, vanhimmat olivat jo muuttaneet. Niin ja äiti ja isä asuu tietty kans.
Menee vähän ohi aiheen, mutta minusta jokaisella yli 7v. lapsella pitäisi olla oma huone. Kolme lasta ja me vanhemmat, omakotitalo 136 neliötä, 5h+keittiö.
Tässä on n. 200 neliöö.
Lapsia kolme neljäs tulossa.
Jokaiselle oma huone.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 12:22"]2+3+kissa perhekoko, 92cm2 4h+k+s. isompaa etsiskellään, tässä on tyhmä pohjaratkaisu ja vauva syntynee tällä viikolla.
[/quote]
Tarkoitat varmaan 92m2? Tai sit on jokin uusi määritelmä tuo cm2....