kuinka suurissa taloissa asutte? Montako lasta?
Mielenkiinnosta kyselen, että minkä kokoisissa taloissa te asutte? Neliömäärä, huonemäärä? Entä onko teillä lapsia? Jos on niin montako ja minkä ikäisiä? Onko kaikilla omat huoneet :)
Kommentit (89)
Hahaha. Talossa? Huomaa, että elät jossain kuplassa. Asun erittäin erittäin isossa talossa, mutta mun ja miehen asunto on 23,5 neliöä. Ei lapsia.
125 asuinneliötä, 5h+keittiöt ja muut. 2000 neliön tontti, jossa omakotitalo. 2 aikuista, 2 alle kouluikäistä lasta ja 2 pientä koiraa. Kaikilla omat huoneet.
92m2 3mh tupakeittiö + muut. 2 aikuista 1 lapsi. Tilaa olisi vielä toisellekin lapselle. :)
75 neliötä, 3h+keittiö. 2 aikuista, 1 lapsi. Ihan kivasti sovitaan.
En muista neliömäärää mutta omakotitalo, 6h+keittiö 2 lasta (minä16v ja 12v) ja 2 aikuista.
65m2 kolmio. Asukkaina minä, mies ja yksi puolitoistavuotias lapsi jolla oma huone.
58 neliötä kerrostalossa. Olohuone, makuuhuone, keittiö joka avautuu olohuoneeseen, kylpyhuone/wc/sauna, tilava lasitettu parveke. Minä ja (nyt) 19-vuotias lapseni ollaan asuttu tässä jo 17 vuotta.
Meilla on kylla liian iso talo (ja piha). 5 makkaria (nelioista en tieda) ja asujina mina ja yksi lapsi.
Neliömäärää en tiedä, mutta huoneita on kai 24. Lapsia vain yksi, meidän vauva, joka nukkuu meidän makuuhuoneessa.
105m2. Asujina minä ja mies ja kaksi pientä koiraa. Sovitaan hyvin. Yhden lapsen tänne voisi hankkia mutta ei enempää. Kaipaamme paljon omaa tilaa.
Meillä on nyt 6 h + keittiö 178 neliötä, neljä lasta ja pikku prinsessa syntyy syyskuussa. Uusperhe. Laajennusosaa (n. 30 neliötä) aloitetaan ensi keväänä, kun rakennusoikeutta on jäljellä. Rakennuslupa jo saatu. Käytännössä se menee nyt niin, että mun pojallani on oma huone, miehen tyttärellä oma huone ja mun kaksi nuorinta (tytöt) jakavat huoneen. Laajennuksessa tulee kaksi makkaria lisää. Yksi makkareista on ollut työhuone/vierashuone. Yökyläilijöitä käy aika usein.
Onneksi tuli aikanaan ostettua tämä talo sillä silmällä, että iso tontti, jolla rakennusoikeutta oli vielä, vaikka ei ollut vauva suunnitelmissa, vaan tytöille omat huoneet. Laajennuksen jälkeen on siis 8 h + k.
Onko tää kysymys omakotitalo asujille? Unohdin laittaa että kerrostalokolmio ja alakoululaiset samassa huoneessa.
75 neliöinen kolmio. Lapsia pian kolme.
Hyvin mahdutaan.
2+3+kissa perhekoko, 92cm2 4h+k+s. isompaa etsiskellään, tässä on tyhmä pohjaratkaisu ja vauva syntynee tällä viikolla.
60m2 2h+k+s+lasit. parveke, meitä asuu täällä 2 aikuista, 3v ja 6 kk lapset. Alkaa oleen ahdasta. Tarkotus n. vuoden päästä hakea lainaa ja etsiä isompaa.
114 neliötä. Kolme lasta ja kaksi aikuista. Isommilla omat huoneet ja pienin nukkuu meidän kanssamme. Huoneita on yhtiöjärjestyksessä kirjattu 5 + k, mutta olemme itse muutelleet huonelukua yhdistämällä kaksi huonetta.
Me asutaan talossa, jossa on 2*88m2 (4h+k) ja 2* 78,5m (3h+k). Lapsia asuu 2+3+1+1. Meillä ei ole kaikilla omia huoneita. Muilla asukkailla taitaa olla.
76 neliötä. Kaksi aikuista ja kouluikäiset lapset joita kaksi. Parveke.