"Jokainen on kaunis"
Kauneus on katsojan silmissä. Jokainen ei ole kaunis! Eikä tarvitsekaan olla. Ärsyttää nämä kaiken maailman kampanjat, että "kaikki ovat kauniita". Jokainen meistä tietää, ettei kaikki ole kauniita. Eihän kaikki ole älykkäitäkään! Miksei kaikkia tyhmiä kannusteta sanomalla, että "jokainen on älykäs"? Samalla tavalla ei sekään ole totta.
Kommentit (21)
Ihan sama mitä muut ajattelee.
-gootti
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 01:26"]
Jokainen on älykäs. Joillakin on oikeaa älykkyyttä ja toisilla taas tunneälyä
[/quote]
No on kyllä ihmisiä, joilla ei ole sitä oikeaa älykkyttä, muttei myöskään tunneälyä.
Mun yksi tuttava on susiruma. Eikä ole edes sisältä kaunis. Mä en tajua kuinka kukaan voi olla niin ilkeä kuin se tyyppi on. Kuvittelee vielä olevansa kaunis ja hyvä ystävä. Puukkoa saa yks sun toinen kaivaa selästään tuon jäljiltä jatkuvasti.
Sille on asiasta sanottukin muutamia kertoja. Oma perse on lähin ja hänelle sanojasta alkaa paskajuorut kulkemaan välittömästi. Se on täysin sokea omalle käytökselleen.
Niinpä. Joku on kauniimpi kuin toinen ja viisaampi ja älykkäämpi. Ei sille vain mahda m itään. Asia on pakko hyväksyä.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 00:14"]
Ihan sama mitä muut ajattelee. -gootti
[/quote]
Ähäppäs. Sinulle on tärkeää, että muut ajattelevat "hui kauhistus!!!"
Miksi joka ketjussa on joku, joka kirjoittaa kuuLLostaa?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:05"]Miksi joka ketjussa on joku, joka kirjoittaa kuuLLostaa?
[/quote]
Jokainen on hyvä kirjoittamaan omalla tavallaan.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:04"]
[/quote]
[/quote]
Tämäkin on totta. Miksi vaivautua väsäämään goottityyliä jos ei olisi mitään merkitystä, mitä muut ajattelevat. Kaiketi kuitenkin vedät voimakkaat meikit ja näet vaivaa tukkasi värjäämiseen?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:08"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:04"]
[/quote]
[/quote]
Tämäkin on totta. Miksi vaivautua väsäämään goottityyliä jos ei olisi mitään merkitystä, mitä muut ajattelevat. Kaiketi kuitenkin vedät voimakkaat meikit ja näet vaivaa tukkasi värjäämiseen?
[/quote]
Gootti hyvä, jos sulle olisi ihan sama, mitä muut ajattelee sun ulkonäöstä, todennäköisesti et värjäisi hiuksiasi, et käyttäisi meikkiä, et kävisi varmaan edes pesulla. Se, että näet vaivaa näyttääksesi samalta kuin kaikki muutkin "gootit", kertoo, että sinulla on valtava tarve kuulua johonkin tiettyyn ryhmään ja olet valmis kantamaan univormuasi siitä hyvästä. Tuo "ihan sama mitä muut ajattelee" on niin läpinäkyvää, että. Uskotko siihen todella itse?
T. Entinen gootti, siitä ulos kasvanut
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 13:02"]
Mun yksi tuttava on susiruma. Eikä ole edes sisältä kaunis. Mä en tajua kuinka kukaan voi olla niin ilkeä kuin se tyyppi on. Kuvittelee vielä olevansa kaunis ja hyvä ystävä. Puukkoa saa yks sun toinen kaivaa selästään tuon jäljiltä jatkuvasti.
Sille on asiasta sanottukin muutamia kertoja. Oma perse on lähin ja hänelle sanojasta alkaa paskajuorut kulkemaan välittömästi. Se on täysin sokea omalle käytökselleen.
[/quote]
Mulla oli samanlainen luokkakaveri,ei se kaunis ollu vaikka luuli niin ja sekään ei ollu siäisesti kaunis. Luuli myös olevansa muita parempi kaikessa. Haukku kaikkia pienistäkin asioista esim. ulkonästä tai jostain tekemisistä. Tosi ärsyttävä tyyppi,onneks pääsin eroon siitä.
Ollaan pienellä mökkipaikkakunnalla. Kylän keskustassa, sellaisella pienellä penkillä istuu aina yks pikkuinen ukko. Se on rollaattorin kanssa siinä, hampaaton, harmaatukkainen ja raihnainen..hymyilee kuin naantalin aurinko, tukka tuulesta sekaisin, ja minusta se on kaunein ukko tällä ja omalla kylälläni, vaikka 70-vuotta nuorempiakin löytyisi..
Kauneus on ihan oikeasti katsojan silmässä. Minulle tuo ukko oli tämän kesän kaunein kokemus!
Juuri siksi kaikki ovat kauniita koska se on täysin makuasia. Maailman kaunneimmaksi valittu voi olla jonkun mielestä ruma, vain koska ei pidä hiusten väristä tai silmien muodosta. Joten yhtälailla, kaikki ovat myös rumia, koska sekin on täysin makuasia. Minä näen jatkuvasti kauniita ihmisiä, esim. tuo nelosen mainitsema ukko kuullostaa todella kauniilta.
Ja sitä älykkyyttäkin on niin montaa lajia että vihannesta lukuunottamatta jokaiselta löytyy se jokin missä on älykäs. Pitää vain osata katsoa ja kuunnella oikealla tavalla että sen älyää, tosin sitäkään älykkyyttä ei kaikilla ole. Jos lapsi on vaikka tyhmä kuin saapas muuten mutta oppii yhdellä katselukerralla tanssimaan oikealla tekniikalla Joutsenlammen niin kyllä, hänkin on älykäs omalla tavallaan, kunhan hänelle annetaan mahdollisuus vaikka ei oppisikaan kieliä tai matematiikkaa näin ääriesimerkkinä.
Luin ensin, että Jokinen on kaunis. Ja mietin että ei takuulla ole. Kai se Olli jonkun mielestä kaunis on, muttei minun.
Ei ole kaikki yhtä kaunista. Omalla tavallaan kyllä. Lähes kaikki ovat seksin arvoisia sitä ei kyllä ymmärretä vielä.
Niinpä! Ärsyttää tuommoinen feikki ylipositiivisuus.
Totta, mutta näin rumana ei ole kiva lukea tuollaista
Minä ainakin olen kaikkien mielestä kaunis :)
Jokainen on älykäs. Joillakin on oikeaa älykkyyttä ja toisilla taas tunneälyä
Koska kauneus on enemmän subjektiivista mitä älykkyys.
Minä olen ruma. Toki on mahdollista, että jonkun silmissä voin olla kauniskin, jos eka luonteeseeni tutustuu. Mutta yleisesti ottaen olen ruma. Vituttaa, jos yritetään valehdella. Olen tyhmäkin ja tästä olen kärsinyt vielä enemmän. Vituttaa töissäkin näiden kaikkien einsteinien kanssa, kun keksivät heti ratkaisun ongelmiin. Nämä nerot oppivat jo kerrasta, ei ole tarvinnut lukiossakaan kirjaa avata saadakseen kymppejä kokeesta. Enempi minua tämä tyhmyys on haitannut elämässä kuin rumuus. Tietyllä tavalla olen onnellinen, etten ole mikään kuuma kissa. Minua ei ole ikinä seksuaalisesti ahdisteltu, jota monet kauniit naiset tälläkin palstalla ovat kokeneet.