Viikoilla 11 ja 12 on taas tulossa lakkoja
Kommentit (18)
Osta ainakin wc paprua kaapit täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Osta ainakin wc paprua kaapit täyteen.
No ei tuo huolestuta, enemmänkin se, miten pääsee töihin.
Vierailija kirjoitti:
Ay-aktiivien itsekkyydellä ei taaskaan mitään rajaa
Eikä kokkareiden ja hyväosaisten ahneudella.
Onko varma tieto, tars päästä reissuun?
Vierailija kirjoitti:
No kyllä ainakin netissä niin lukee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä ainakin netissä niin lukee.
linkki?
minullakin on lento tulossa.
Toivottavasti ei. Mun sympatiat on ainakin ihan loppu. Mä en nyt tykkää tuommoisesta kiusanteosta ollenkaan 😡
Hyvä! Tsemppiä kaikille lakkoihin, pistäkää porvaripossut polvilleen.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei. Mun sympatiat on ainakin ihan loppu. Mä en nyt tykkää tuommoisesta kiusanteosta ollenkaan 😡
jep, tämä menee jo kiusanteon puolelle. Vähän sama kuin pikkulapsi huutaa pää punaisena: tietää, ettei äuti anna periksi, mutta silti huutaa. Argh.
Tuo on tyhmää leikkimistä! Kävelisivät vaikka eduskuntaloon makuupusien kanssa ja osoittaisivat mieltään tms. Lakkoilu ajaa suomea syvemmälle kurjuuteen myös niiden osalta joita leikkaukset koskevat. Lakkoilu nyt on aika itsekästä. Mielenosoitukset viikonloppuisin tai omalla kustannuksella on taas asia erikseen, ne voisivat olla aivan aiheellisia. Kuljetusalan lakkoilu ajaa monia ihmisiä todella suuriin vaikeuksiin, ihmisiä joilla ei ole varaa tilata taksia edes.
Haistakoon pitkän p..n kaikki lakkoilijat. Onneksi oma lento lähtee vasta viikolla 13. Ei ihme, että YTK:hon liittyy porukkaa kovalla vauhdilla.
Mihis tämä lakko vaikuttaa tällä kertaa?
Toivon liittoni olevan mukana. Meillä suurin osa tekee osa-aikatyötä ja , kuitenkin tärkeää olisi, että nämä apua tarvitsevat lapset saisivat sitä koulutetulta ohjaajalta. Ei joltain työhön pakotetulta. Ja moni meistä myös ottaa bastaan kaikki mahdolliset lisätunnitkin mitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Mihis tämä lakko vaikuttaa tällä kertaa?
Yritetään kumota vaalitulos.
Joo, vähän turhiahan nuo lakot on aina olleet.. edellisellä kerralla jouduin olemaan kaksi päivää palkattomalla kun päiväkoti oli lakon takia kiinni. Ymmärrän kyllä että ihan syystä lakkoillaan, mutta epäreilua on se, että seuraukset iskee meihin muutenkin pienituloisiin.. iso lovi paikassa oli se.
Luulisi aiempien lakkojen jo näyttäneen niiden tehottomuuden. Pitää iskeä kohtaan mikä pysäyttää ja haittaa herraporrasta. Mikä olisi sellainen?
Ay-aktiivien itsekkyydellä ei taaskaan mitään rajaa