Nöyryytin kaunista naista kuntosalilla
Kylläpä teki hyvää. Kerrankin näin päin.
T: Lihaksikas lassukka
Kommentit (57)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:58"]
Siis tottakai jos kaunis nainen tulee treeneihi keskittyvää miestä hinkuttaa, miehen pitää olla kiitollinen huomiosta ja tehdä mitä halutaan mut jos joku vaatimattomampi kysyy ni tylyys on ihan oikein. "Mutq mä oon nii kaunis ni kakki miehet on mun paulois!!"
[/quote]
Siis totta kai jos ruma lassukka tulee kavereihin keskittyvää naista hinkuttaa, naisen pitää olla kiitollinen huomiosta ja tehdä mitä halutaan mut jos joku komeampi kysyy nii tylyys on vain oikeus ja kohtuus, koska lassukan itsetunto menee muuten murusiksi. "Mutq mä oon nii älykäs ja taloudestani tarkka ni kaikki naiset on mun paulois!!"
[/quote]
Joku katkera pakit saanu "kaunokainen"ko se siellä ulisee?
Minkä ihmeen takia vieraan ihmisen ei voi antaa olla rauhassa? Taidat ap olla psykopaatti?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:14"]
Sanoin sille, että mulla on isommat haiukset kuin sillä. Meni ihan punaiseksi. Aloin nauramaan äänekkäästi. Voitin. Ap
[/quote]
HAHAHAHAHA :'D Ei voi olla totta.. Ihan oikeesti :D Et voi olla tosissas :D Onneksi olkoon oot idiootti
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:10"]
Haha,
muistuu mieleen kun joskus joku sekopää muija tuli kiehnäämään ja kysymään osaisinko auttaa häntä jonkun sellaisen pillunvenytyslaitteen kanssa. Totesin vaan "en oo käyttäny tota" ja jatkoin omiani :D
Treenasin silloin "tosissani" ja vitutti aivan äärettömästi nuo tuollaiset. En ottanut keneenkään katsekontaktia - sen pitäisi olla ymmärrettävä merkki, että halusin keskittyä?
[/quote] Miksi tätä on alapeukutettu? Kyllä minuakin ärsyttää iholletunkijat jotka ei ole uskovinaan kielteistä kehonkieltä. Ja jos kyseessä olisi ollut asetelma toisinpäin, eli mies kysynyt naiselta niin hitto sitä älämölöä ja sika-huutelua. t. N26.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 23:21"]
Tällaiset provoaloitukset on oikeesti jo tosi väsyneitä, mutta silti niin moni pimppirage on salamana paikalla. Miksi?
[/quote] ompi tylsää
Haha,
muistuu mieleen kun joskus joku sekopää muija tuli kiehnäämään ja kysymään osaisinko auttaa häntä jonkun sellaisen pillunvenytyslaitteen kanssa. Totesin vaan "en oo käyttäny tota" ja jatkoin omiani :D
Treenasin silloin "tosissani" ja vitutti aivan äärettömästi nuo tuollaiset. En ottanut keneenkään katsekontaktia - sen pitäisi olla ymmärrettävä merkki, että halusin keskittyä?
[/quote]
Ihme jätkä. Pari kertaa on joku nainen tullut kysymään neuvoa ja aina olen auttanut, kuuluu hyviin tapoihin olla kohtelias. Tuskin siinä laitteella monikaan alkaa suoraan panemaan.
m36
Pakko kysyä, että miksi nöyryytit? Jos kaunis nainen on salilla, se ei todellakaan tarkoita sitä, että se olisi siellä iskemässä miehiä. Itse aikoinani kilpaurheilin ja treeniohjelmaani kuului pari kertaa viikossa punttis. Päälläni oli ihan normit treenivaatteet eli löysät kulahtaneet verkkarit ja löysä yli-iso t-paita. Mutta voi vittu niitä miehiä, lähes joka saatanan kerta vähintään yksi mies yrittää tulla tekemään tuttavuutta ja kyselemään jonnekin kahville, numeroa yms. Että otti aivoon. Mielestäni punttis on pyhäpaikka, se on pyhitetty vain treenaamiseen, ei vastakkaisen sukupuolen iskemiseen. Tämä tiedoksi sekä miehille että naisille.
Sanoin sille, että mulla on isommat haiukset kuin sillä. Meni ihan punaiseksi. Aloin nauramaan äänekkäästi. Voitin. Ap
[/quote]
Olet todellinen voittaja. Horo ämmä sai ansionsa mukaan, pitäköön tunkkinsa kun ei olis kelpuuttanut sua muutenkaan.
[/quote]
No varmasti meni punaiseksi, kun niin paljon häpesi sun puolesta! Kukaan nainen ei edes oleta, että naisella olisi suuremmat hauikset kuin treenaavalla miehellä, joten mitään et voittanut.
Tai sitten olet joku laiha luikku, jolla on tikkukäsivarret ja olit siksi niin nolo, että nainen punastui myötähäpeästä.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:24"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:18"]
Mua säälittää loputtomasti nää ihmiset jotka kuvittelee että elämä on joku kilpailu jossa voitetaan ja hävitään. He ovat jo hävinneet :(
[/quote]
Ei sua oikeasti säälitä. Sua vaan ärsyttää kun sä häviät aina :D
[/quote]
Voi että, tosiaan surullista. Otan osaa, elämäsi lienee yhtä helvettiä. :'(
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 07:37"]
Haha,
[/quote] Miksi tätä on alapeukutettu? Kyllä minuakin ärsyttää iholletunkijat jotka ei ole uskovinaan kielteistä kehonkieltä. Ja jos kyseessä olisi ollut asetelma toisinpäin, eli mies kysynyt naiselta niin hitto sitä älämölöä ja sika-huutelua. t. N26.
[/quote]
Avun pyytäminen ja normaali ystävällisyys on iholle tunkemista? Kyllä jotkut ihmiset ovat sitten outoja...
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:05"]
Kylläpä teki hyvää. Kerrankin näin päin.
T: Lihaksikas lassukka
[/quote]
Nöyryytin rumaa lassukkaa baarissa.
Kylläpä teki hyvää. Jälleen kerran näin päin.
T. isotissinen blondi
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:58"]
Siis tottakai jos kaunis nainen tulee treeneihi keskittyvää miestä hinkuttaa, miehen pitää olla kiitollinen huomiosta ja tehdä mitä halutaan mut jos joku vaatimattomampi kysyy ni tylyys on ihan oikein. "Mutq mä oon nii kaunis ni kakki miehet on mun paulois!!"
[/quote]
Siis totta kai jos ruma lassukka tulee kavereihin keskittyvää naista hinkuttaa, naisen pitää olla kiitollinen huomiosta ja tehdä mitä halutaan mut jos joku komeampi kysyy nii tylyys on vain oikeus ja kohtuus, koska lassukan itsetunto menee muuten murusiksi. "Mutq mä oon nii älykäs ja taloudestani tarkka ni kaikki naiset on mun paulois!!"
Muotinäytöstä pitävillä bimboilla voi olla huono itsetunto. Mistä tiedät ettei kaunis nainen ole esim. entinen koulukiusattu? Etko ymmärrä ihmisen psykologiasta mitään?