Nöyryytin kaunista naista kuntosalilla
Kylläpä teki hyvää. Kerrankin näin päin.
T: Lihaksikas lassukka
Kommentit (57)
Nää tyypit varmaan edes lassukoita :D Jotain naisia tulleet tänne pilaamaan meidän kilttien ja kunnollisten lassukoiden maineen provoillaan! :)
Joo noi akat on aina vaan tiellä salilla. Kavereitten kanssa ku ihan TOSISSAAN mennään kolistelemaan rautoja ni eka ne valittaa ku meiän takia kaikki painot loppuu. Sit ne valittaa ku viedään kaikki laitteet. Meillä ku ei salilla levypainot RIITÄ ni pitää just niitä pillunvenytyslaitteita laittaa tankoon kiinni kettingillä ni saa tarpeeks painoa. Sit ne akat aina kattelee ku tehdään hauiskääntöjä pakkotoistoilla. Niistä näkee et ne HIMOITSEE meitä. Menisivät johki baariin ettii samanlaisia läskiperseitä. Mä en halua ku TREENATTUA persettä! Ei ne ämmät tiedä mitä KOVAA treenaaminen on!!
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:18"]
Mua säälittää loputtomasti nää ihmiset jotka kuvittelee että elämä on joku kilpailu jossa voitetaan ja hävitään. He ovat jo hävinneet :(
[/quote]
Ei sua oikeasti säälitä. Sua vaan ärsyttää kun sä häviät aina :D
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:10"]
Haha,
muistuu mieleen kun joskus joku sekopää muija tuli kiehnäämään ja kysymään osaisinko auttaa häntä jonkun sellaisen pillunvenytyslaitteen kanssa. Totesin vaan "en oo käyttäny tota" ja jatkoin omiani :D
Treenasin silloin "tosissani" ja vitutti aivan äärettömästi nuo tuollaiset. En ottanut keneenkään katsekontaktia - sen pitäisi olla ymmärrettävä merkki, että halusin keskittyä?
[/quote]
Ja sitte nää valittaa kun naiset ei tee aloitteita, ei kiinnostu eikä lähesty :-D
[/quote]
No minua ei kyllä naisten tarvitse lähestyä, jos ymmärrät mitä tarkoitan... :D
-7-
[/quote]
Siis olet homo?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:24"]Joo noi akat on aina vaan tiellä salilla. Kavereitten kanssa ku ihan TOSISSAAN mennään kolistelemaan rautoja ni eka ne valittaa ku meiän takia kaikki painot loppuu. Sit ne valittaa ku viedään kaikki laitteet. Meillä ku ei salilla levypainot RIITÄ ni pitää just niitä pillunvenytyslaitteita laittaa tankoon kiinni kettingillä ni saa tarpeeks painoa. Sit ne akat aina kattelee ku tehdään hauiskääntöjä pakkotoistoilla. Niistä näkee et ne HIMOITSEE meitä. Menisivät johki baariin ettii samanlaisia läskiperseitä. Mä en halua ku TREENATTUA persettä! Ei ne ämmät tiedä mitä KOVAA treenaaminen on!!
[/quote]
=DDDDDD "Meillä ku ei salilla levypainot RIITÄ ni pitää just niitä pillunvenytyslaitteita laittaa tankoon kiinni kettingillä ni saa tarpeeks painoa."
Syö enemmän nakkia niin kasvaa ne munatkin.
Kyllä noi akat muuten käy hermoo.tullaan salille viimesen päälle tällättynä ketkumaan ja kuvaamaan itteään.painuis muualle,salilla treenataan tosissaan ei se oo mikään näyttäytymispaikka.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:49"]
Kyllä noi akat muuten käy hermoo.tullaan salille viimesen päälle tällättynä ketkumaan ja kuvaamaan itteään.painuis muualle,salilla treenataan tosissaan ei se oo mikään näyttäytymispaikka.
[/quote]
Jep. Esiintymässähän ne siellä suurin osa on.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:05"]Kylläpä teki hyvää. Kerrankin näin päin.
T: Lihaksikas lassukka
[/quote]
Hah hah kunto salilla käy vain läskejä kehostaan epävarmoja naisis, ei kauniita naisia.
Pyllistelevät siellä tiukoissa housuissaan ja hakevat huomiota. Mulla on ainakin salilla löysät verkkarit. Ne on mukavemmat. Naisten pitää laittaa jotkut ylitiukat housut, että näkyy kaikki paikat.
Syöt mieluummin nakkia ku piirakkaa?
Eräs puolituttu nainen kerran jutteli ohimennen niitä näitä ja ehdin kuvitella kaikenlaista. Kunnes hän mainitsi sanan "miehensä". Siinä kohtaa naksahti toinen moodi päälle ja jatkoin matkaani aivan kuin en olisi koskaan tähän naiseen törmännytkään. Hän oli minulle pelkkää ilmaa. Oli todella hölmistyneen näköinen. Miksi tuhlaan aikaani ihmisiin joista ei minulle olekaan mitään hyötyä. T: läpeensä katkera M30.
Eräs puolituttu nainen kerran jutteli ohimennen niitä näitä ja ehdin kuvitella kaikenlaista. Kunnes hän mainitsi sanan "miehensä". Siinä kohtaa naksahti toinen moodi päälle ja jatkoin matkaani aivan kuin en olisi koskaan tähän naiseen törmännytkään. Hän oli minulle pelkkää ilmaa. Oli todella hölmistyneen näköinen. Miksi tuhlaan aikaani ihmisiin joista ei minulle olekaan mitään hyötyä. T: läpeensä katkera M30.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:55"]
Syöt mieluummin nakkia ku piirakkaa?
[/quote]
Hehehehehehehehehehehee... homottelua. hehehehehehehehehehehehehehehe oot oivaltava. hehehehehehehehehehehehehehehehehe
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 23:05"]
[/quote]
Koska olet paviaani?
Vituttaa noi bimbot pilaa meiän salin maineen,painuis naistensalille pitämää muotinäytöstää
Tällaiset provoaloitukset on oikeesti jo tosi väsyneitä, mutta silti niin moni pimppirage on salamana paikalla. Miksi?
Tositreenajat tunnistaa noi bimbot on sielä ihan muista syistä.
Pyhävulvamiehen opetuslapsia aivan selvästi. :)