Miehen tiukat säännöt - mielipiteitä kaivataan
Meillä on kaksikerroksinen talo ja yksi tabletti. Tykkään katsella sillä iltaisin yle areenaa yläkerrassa ennen nukkumaan menoa ja nyt mies on "sopinut" kanssani, että tietokone pitää viedä viimeistään aamulla alakertaan hänen käytettäväkseen. Mun pitäisi siis aamulla viedä yksivuotias, oma kännykkä ja toisinaan huolehtia neluvuotias myös portaat alas ja yhteinen tabletti jossain kädessä. No tietty voin palata hakemaan ko. värkkiä, jolloin pienempi muksu alkaa itkeä, jos jää yksin. Kaiken kaikkiaan, musta on se ja sama missä se laite on ja sen voi kukin itse hakea sieltä minne on jäänytkin. Mäkin joudun hakemaan sen alhaalta, ei ongelmaa. Olenko teidän mielestä käyttäytynyt huonosti, kun en tuo tablettia alas miehen käskystä?
Kommentit (83)
Mä nauraisin miehellesi päin naamaa. En alentuisi edes keskustelemaan asiasta :D
Miksei mies voi sitä itse ottaa mukaan herätessään?
Ostakaa omat tabletit -->ongelma ratkaistu.
Miksi ihmeessä et siirry nukkumaan alakertaan, jos tabletin tulee olla siellä? Mies tuokoot lapset alas ja käykööt yöllä heitä tyynnyttelemässä, nuku sinä kallisarvoisen tabletin kanssa alhaalla.
mies asuu siis alakerrassa ja sinä käytät miehen tablettia? en sanoisi, että miehellä on kauheat vaatimukset. ota vaikka tabletti reppuun.
Vaihtoehtoina tabletin kantamiseen:
- isä
- äiti ja 1-2 lasta
Tabletin ehjänä pitämisen kannalta suosittelen, että isä kantaa tabletin.
8, hakeudu lääkäriin ja pyydä naisvihaasi helpottavia tabletteja lisää.
EPÄPYHÄ PENIS vaietkoon!
En koe olevani uhri, mutta ihmettelen miksi pitää tabletin sijainnista tehdä iso numero. Ilmeisesti olen sitten itse mulkku kun teidän viestejä lukee. aapee
Edellinen siis suunnattu 8:lle, lainaus epäonnistui. ap
Muuttakaa kaksioon, niin tämäkin ongelma ratkeaa. :D
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:05"]
Vaihtoehtoina tabletin kantamiseen:
- isä
- äiti ja 1-2 lasta
Tabletin ehjänä pitämisen kannalta suosittelen, että isä kantaa tabletin.
[/quote]
Tai jospä se äityli ostaisi omilla rahoillaan omansa.
Onko nelivuotiaanne erityislapsi, kun ei selviä yksin portaista?
Paljonko ap antaisit itse kouluarvosanaksi elämänhallinnallesi?
Siis mitä helvettiä oikeasti?! tekeekö joku tämmösistä asioista ongelman itelleen? mä oon sanaton.
Eniten olisin huolissaan siitä, ettei vuoden vanha osaa olla hetkeäkään yksin eikä nelivuotias pärjää yksin portaissa.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:12"]Onko nelivuotiaanne erityislapsi, kun ei selviä yksin portaista?
[/quote]
Hahaha repesin
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:12"]
Onko nelivuotiaanne erityislapsi, kun ei selviä yksin portaista?
[/quote]
Taitaa tuossa perheessä olla vähän jokainen hiukan erityinen...
First world problems.