Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen tiukat säännöt - mielipiteitä kaivataan

Vierailija
14.07.2015 |

Meillä on kaksikerroksinen talo ja yksi tabletti. Tykkään katsella sillä iltaisin yle areenaa yläkerrassa ennen nukkumaan menoa ja nyt mies on "sopinut" kanssani, että tietokone pitää viedä viimeistään aamulla alakertaan hänen käytettäväkseen. Mun pitäisi siis aamulla viedä yksivuotias, oma kännykkä ja toisinaan huolehtia neluvuotias myös portaat alas ja yhteinen tabletti jossain kädessä. No tietty voin palata hakemaan ko. värkkiä, jolloin pienempi muksu alkaa itkeä, jos jää yksin. Kaiken kaikkiaan, musta on se ja sama missä se laite on ja sen voi kukin itse hakea sieltä minne on jäänytkin. Mäkin joudun hakemaan sen alhaalta, ei ongelmaa. Olenko teidän mielestä käyttäytynyt huonosti, kun en tuo tablettia alas miehen käskystä?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 23:00"]

Eniten olisin halunnut tietää muiden näkemyksiä siihen pitääkö totella jotain järjettömiä sääntöjä? Kun musta on kummallista, että tavaroita ei saa käyttää kuin tietyissä kerroksissa :o ap

[/quote]

Tässähän on yritetty selvitellä sitä, onko sääntö järjetön. Ketjun perusteella ymmärsin, että nukutte molemmat samassa huoneessa, josta mies voi aamulla lähtiessään ottaa tabletin mukaansa. Eli sääntö on järjetön ja vähän lapsellinenkin. Oletko kysynyt mieheltäsi, miksi se ei voi ottaa tablettia mukaan aamulla?

Vierailija
82/83 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että mies vaan haluaa määräillä sua. Vaatimus on naurettava. Kantakoon itse tablettinsa tai olkoon ilman. Ei tuollaisia sääntöjä pitäis parisuhteessa olla. Nostatko aina vessassa käynnin jälkeen pöntön renkaan valmiiksi ylös miestä varten? Valitsetko sille illalla vaatteet valmiiksi seuraavaksi päiväksi? Tekeekö mies kotitöitä ja hoitaako lapsia tasapuolisesti vai teetkö itse kaiken? Onko muita typeriä "sääntöjä", että sun pitää passata sitä? Tuleeko turpiin jos et tottele? Arvosta itseäsi äläkä suostu kynnysmatoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on omituisin ongelma, mitä oon koskaan lukenut. Miten koko perhe voi tarvita saattajia kulkiessaan ja pääseekö yläkertaan vain kerran vuorokaudessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme