Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavin ylihygieenisyyteen liittyvä tapa, jonka olet kuullut vol.2

Vierailija
14.07.2015 |

Aloitetaanpa uudestaan. Kuukuppihullut voivat jatkaa siinä toisessa ketjussa, tätä ketjua ei tarvitse tulla pilaamaan turhalla väittelyllä.

Mun mielestä mun yhdellä sukulaisella on hassu tapa pestä kaikki aterimet, vaikkei kukaan olisi käyttänytkään niitä. Koska ne kuitenkin ovat olleet esillä pöydässä.

Itse laitan käyttämättömät aterimet aina suoraan takaisin aterinlaatikkoon, koska ei ne mun mielestä siinä likaannu jos ne on pöydällä vaan käyyttämättömänä esillä.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi ostaa marjoja toritiskistä, koska ihmiset on puhuneet siinä äärellä myyjän kanssa ja niiden sylki on lentänyt marjoihin.

Vierailija
22/52 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:49"]

Yhdessä tuttavaperheessä vaihdetaan kaikki lakanat aina joka perjantai. Vaihdatteko muutkin joka viikko? Me ei...

[/quote]

Mullakin perjantai on nimenomaan siivous- ja lakananvaihtopäivä! :D Myös muut tekstiilit pyykkiin vaikka edellisenä päivänä olisi puhdas pyyhe ja keittiörasu vaihdettu t. villi opiskelija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 05:45"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:49"]

Yhdessä tuttavaperheessä vaihdetaan kaikki lakanat aina joka perjantai. Vaihdatteko muutkin joka viikko? Me ei...

[/quote]

Mullakin perjantai on nimenomaan siivous- ja lakananvaihtopäivä! :D Myös muut tekstiilit pyykkiin vaikka edellisenä päivänä olisi puhdas pyyhe ja keittiörasu vaihdettu t. villi opiskelija

[/quote]

todellakin vaihdetaan.

neillä on iso, lasitettu parveke ja siellä sohvakalusto . Vien joka aamu suihkuun mentäessäni tyynyt ja peiton tuulettumaan ja ennen töihin lähtöä haen pois ja petaan sängyn.

meillä käydään yleensä lauantaisin saunassa. Perjantaisin siivotaan ja la vaihdetaan oetivaatteer ja pestään pyykit.

nytkin olemme käyttäneet muutamaa eri pussilakanaa parin vuoden verran, vuoronperään laitan.

kumpaakin on pesty nyt n 50 krt ja ovat täysin käyttökelpoisia vielä. Ei ne pesusta niin paljoa kulu että luopuisin tästä tavasta.

Vierailija
24/52 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessan siivouksen jälkeen on pakko pestä käsiä kymmeniä kertoja.. En tiedä mistä johtuu mutta ne tuntuu niin likaisilta, vaikka käytän kumihanskoja! Esim. pesen kädet heti kun otan hanskat pois ja menen vaikka sohvalle. Istun hetken ja menen pesemään kädet uudelleen. Sitten menen vaikka laittamaan ruokaa ja käyn pesemässä vielä kerran.

Vierailija
25/52 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilataan tämä keskustelu kuukuppien sijaan bidee väittelyllä!

Vierailija
26/52 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni pesee sukat aina erikseen. Silloin kun oli perheellinen, sukkia oli aina koneellinen. Sanoi vain ettei niitä mitenkään voi pestä muun pyykin seassa.

Vierailija
27/52 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo ei antanut meidän pienenä syödä lattialle pudonneita karkkeja. Sisällä. Vaikka olisivat olleet käärepapereissa.

Vierailija
28/52 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko tuohon mustalaisten siisteyteen. Taitaa olla urbaanilegenda.

Pidetään päällä hirveetä kangaskasaa, jota ei taatusti pestä edes kerran viikossa. Moni muu ihminen vaihtaa puhtaat vaatteet päivittäin.

Olenhan itse nähnytkin mustalaispukuja, joissa hameen helma on ihan kurassa ja hame muutenkin kaiken maailman ruokatahroissa...yäk.

Vierailija
29/52 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 07:30"]

Ystäväni pesee sukat aina erikseen. Silloin kun oli perheellinen, sukkia oli aina koneellinen. Sanoi vain ettei niitä mitenkään voi pestä muun pyykin seassa.

[/quote] Mullakin on sukkia melko tolkuttomasti ja odotan aina että niistä tulee pikkukoneellinen, sitten pesen sen ensin 60 asteen tunnin ohjelmalla ja sitten laita joukkoon oikeat pyykit ja pitkä ohjelma. Koska iso koira, liikun paljon satoi tai paisoi ja sukat saattaa vähän haiskahtaa jos on kengät on kastuneet/on kuumaa/tms.

Vierailija
30/52 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 07:54"]En kyllä usko tuohon mustalaisten siisteyteen. Taitaa olla urbaanilegenda.

Pidetään päällä hirveetä kangaskasaa, jota ei taatusti pestä edes kerran viikossa. Moni muu ihminen vaihtaa puhtaat vaatteet päivittäin.

Olenhan itse nähnytkin mustalaispukuja, joissa hameen helma on ihan kurassa ja hame muutenkin kaiken maailman ruokatahroissa...yäk.
[/quote]

Kyse oli nyt brittienromaneista jotka eroavat todella paljon näistä mitä meillä suomessa asuu.

Vierailija
31/52 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ihminen kertoi, että heillä on kaksi vessaa, ja toinen on kakkavessa ja toinen on pissavessa. Meinasin hiljaa itsekseni kuolla nauruun. Itse en aina oikein tiedä, kun menen pissalle, etteikö kakkakin voisi samalla kertaa vaikkapa tulla. Enkä saa millään päähäni, mitä järkeä pönttöön kakkaamisen välttelystä on siellä "pissavessassa".

Vierailija
32/52 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi miehen sukulainen pesee kaikki astiat ja aterimet kahdesti; ensin käytön jälkeen ja sitten ennen seuraavaa käyttöä. Vähintään huuhtelee ja kuivaa ennen pöydän kattamista, ja minusta jälkimmäinen kerta on ihan turha. Hänen mielestään ovat likaisia kaapissa olon jälkeen

Vierailija
33/52 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:08"]
Eräs ihminen kertoi, että heillä on kaksi vessaa, ja toinen on kakkavessa ja toinen on pissavessa. Meinasin hiljaa itsekseni kuolla nauruun. Itse en aina oikein tiedä, kun menen pissalle, etteikö kakkakin voisi samalla kertaa vaikkapa tulla. Enkä saa millään päähäni, mitä järkeä pönttöön kakkaamisen välttelystä on siellä "pissavessassa".

[/quote]

Meillä muodostui samanlainen tapa lapsuudenkodissani. :D Ihan vain siksi että toisessa vessassa oli minun ja äidin meikit ja hiustenlaittojutut ja toisessa isäni kävi paskalla. Sielä toisessa kun ei voinut edes kuvitella käyvänsä seuraavaan tuntiin. Ei tosin asiointia toisessa vessassa kukaan kieltänyt.

Vierailija
34/52 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kuukupeista voi keskustella?!

Vierailija
35/52 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex pesi kylpyhuoneen aina bideesuihkulla. Siis suihkautti ensin puhdistusainetta ja sitten suihkutteli pöntön, lavuaarin ja lattian puhtaaksi. Luutun käyttäminen olisi kuulemma ollut "ällöä", koska vessan kakkabakteerit ois aina jääneet siihen luutuun. (Yritin ehdottaa että ois vessaluutu erikseen...) Pöntön onneksi kuuras harjalla.

Vierailija
36/52 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:16"]Mun ex pesi kylpyhuoneen aina bideesuihkulla. Siis suihkautti ensin puhdistusainetta ja sitten suihkutteli pöntön, lavuaarin ja lattian puhtaaksi. Luutun käyttäminen olisi kuulemma ollut "ällöä", koska vessan kakkabakteerit ois aina jääneet siihen luutuun. (Yritin ehdottaa että ois vessaluutu erikseen...) Pöntön onneksi kuuras harjalla.
[/quote]

Miksi alapwukut, eikö muka kukaan muu käytä esim. Lavuaarin pesuun rättiä? :O Mielenkikntoista oli, ettei kyseinen mies kuitenkaan juuri koskaan putsannut kylpyhuoneen kaappiensa sisältöä. Siis hyllyjä. Pöly ja partakarvat ei olleetkaan ällöjä koska jäivät ovien taakse piiloon :D

Vierailija
37/52 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pesee jokaisen ruoanlaittokerran keittiön lieden tasot, säätönupikat, liesituulettimen kuvun ja uunin oven puhdistusaineen kanssa. Siis ihan vaikka olisi vain aamupalamunakkaan tehnyt. Itse olen aika paljon suurpiirteisempi :-)

Vierailija
38/52 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:15"]Miksei kuukupeista voi keskustella?!
[/quote]
Ainahan niistä voi keskustella. Mutta kaikkia ei vaan jaksa kiinnostaa monen sivun mittaiset kinastelut kyseisestä aiheesta. Joten jätetään ne nyt kokonaan pois tästä keskustelusta. Ap

Vierailija
39/52 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini laittaa lasin yhden käyttökerran jälkeen koneeseen. Siis ottaa puhtaan lasin kaapista, laskee siihen hanasta vettä ja juotuaan laittaa heti koneeseen. Minulla tulee kyllä käytettyä samaa lasia helposti koko päivä, toki huuhtelen välissä.

Vierailija
40/52 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei nyt varsinaisesti liity hygieenisyyteen mutta anoppi ei voi muuttaa pienempään asuntoon kun nykyinen asunto on niin "likainen" eikä sitä pystyisi millään siivoamaan niin hyvin että sen voisi kukaan ostaa. Ja anoppi käyttää kaiken valveillaoloaikansa siivoamiseen + pintamateriaalit ovat 70-luvulta, joten asunnossa tehtäisiin varmasti pintaremppa uusien omistajien toimesta. Mutta ei voi edes ajatella muuttamista pienempään ja sitten itkee kuinka raskasta on siivota koko ajana 4h+k asuntoa yhden hengen taloutena. En enää osallistu keskusteluun mitenkään 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä