Huvittavin ylihygieenisyyteen liittyvä tapa, jonka olet kuullut vol.2
Aloitetaanpa uudestaan. Kuukuppihullut voivat jatkaa siinä toisessa ketjussa, tätä ketjua ei tarvitse tulla pilaamaan turhalla väittelyllä.
Mun mielestä mun yhdellä sukulaisella on hassu tapa pestä kaikki aterimet, vaikkei kukaan olisi käyttänytkään niitä. Koska ne kuitenkin ovat olleet esillä pöydässä.
Itse laitan käyttämättömät aterimet aina suoraan takaisin aterinlaatikkoon, koska ei ne mun mielestä siinä likaannu jos ne on pöydällä vaan käyyttämättömänä esillä.
Kommentit (52)
Joillain on pakkomielle käydä joka päivä suihkussa.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:39"]Äitini laittaa lasin yhden käyttökerran jälkeen koneeseen. Siis ottaa puhtaan lasin kaapista, laskee siihen hanasta vettä ja juotuaan laittaa heti koneeseen. Minulla tulee kyllä käytettyä samaa lasia helposti koko päivä, toki huuhtelen välissä.
[/quote]
Minäkin otan aina uuden lasin jos juon siitä mitä tahansa muuta paitsi vettä. :D
Yhdessä tuttavaperheessä vaihdetaan kaikki lakanat aina joka perjantai. Vaihdatteko muutkin joka viikko? Me ei...
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:46"]
[/quote]
Joidenkin täytyy.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:42"]
Tää ei nyt varsinaisesti liity hygieenisyyteen mutta anoppi ei voi muuttaa pienempään asuntoon kun nykyinen asunto on niin "likainen" eikä sitä pystyisi millään siivoamaan niin hyvin että sen voisi kukaan ostaa. Ja anoppi käyttää kaiken valveillaoloaikansa siivoamiseen + pintamateriaalit ovat 70-luvulta, joten asunnossa tehtäisiin varmasti pintaremppa uusien omistajien toimesta. Mutta ei voi edes ajatella muuttamista pienempään ja sitten itkee kuinka raskasta on siivota koko ajana 4h+k asuntoa yhden hengen taloutena. En enää osallistu keskusteluun mitenkään
[/quote]
Kyllä tää mielestäni liittyy nimenomaan ylihygieenisyyteen :D = Ei ilmeisesti käsitä siivoamisasioita järjentasolla.
Onhan noita... Monien ihmisten elämä tuntuu olevan pelkkää työntekoa, itse en voi sellaista ymmärtää. Jos ei ole mitään siivottavaa, niin sitten aletaan vaikka silittämään lakanoita, kuuraamaan hammasharjalla lattiaa tai vaihtamaan verhoja ihan hyvin vuoksi. Koko ajan ja joka päivä pitää siivota...
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:15"]Miksei kuukupeista voi keskustella?!
[/quote]
Aaaaaarrrrgggghhhhhh.......
Kuukupeista...
Äitini aikoinaan putsasi jatkuvasti ovenkahvat ym. desinfiointiaineella, jotta ei tulla kipeiksi (tultiin kyllä silti :D)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:50"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:46"]
[/quote]
Joidenkin täytyy.
[/quote]
Toki. Minäkin käyn suihkussa silloin kun täytyy, en joka päivä vaan siksi koska "täytyy".
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:10"]Yksi miehen sukulainen pesee kaikki astiat ja aterimet kahdesti; ensin käytön jälkeen ja sitten ennen seuraavaa käyttöä. Vähintään huuhtelee ja kuivaa ennen pöydän kattamista, ja minusta jälkimmäinen kerta on ihan turha. Hänen mielestään ovat likaisia kaapissa olon jälkeen
[/quote]
Ehkä kannattais putsata se kaappi :)
Laittakaa linkkiä siihen kuukuppihullujen väittelyyn :D