Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavin ylihygieenisyyteen liittyvä tapa, jonka olet kuullut vol.2

Vierailija
14.07.2015 |

Aloitetaanpa uudestaan. Kuukuppihullut voivat jatkaa siinä toisessa ketjussa, tätä ketjua ei tarvitse tulla pilaamaan turhalla väittelyllä.

Mun mielestä mun yhdellä sukulaisella on hassu tapa pestä kaikki aterimet, vaikkei kukaan olisi käyttänytkään niitä. Koska ne kuitenkin ovat olleet esillä pöydässä.

Itse laitan käyttämättömät aterimet aina suoraan takaisin aterinlaatikkoon, koska ei ne mun mielestä siinä likaannu jos ne on pöydällä vaan käyyttämättömänä esillä.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani myyjänä Stockmannin naisten vaateosastolla, meillä oli vakioasiakas jota ainoastaan yksi myyjä sai palvella, koska muiden kädet olivat likaiset. Tämä yksikään myyjä ei saanut esitellä asiakkaalle vaatteita tarttumalla niistä kiinni, niitä tuli ainoastaan osoitella sormella. Neulepinoa ei voinut tämän asiakkaan läsnäollessa mennä viikaamaan kuntoon, koska neuleet likaantuvat jos niihin koskee..

Olisi tehnyt kovasti mieli tuoda ko. asiakkaan tietoisuuteen se, mitä vaatteille tapahtuu ennen kuin ne päätyvät hyllyille ja rekeille siististi roikkumaan ja kuinka monien käsien kautta ne kulkevat eri valmistusvaiheiden, pakkaamisen ja purkamisen aikana. Puhumattakaan siitä, kun toiset asiakkaat sovittelevat vaatteita myymälässä! Sen jälkeenhän ne vain viikataan takaisin paikoilleen. Taivaastako tämä henkilö kuvitteli niiden vaatteiden laskeutuvan? No en kuitenkaan hennonnut pilata hänen fiilistään. Sitä en saanut koskaan tietää, millä perusteella myyjien käsien puhtausaste oli arvioitu ennen Sen Oikean valintaa.

Vierailija
2/52 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up ( ällöketjun vaihtoehdoksi)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä vaihdetaan joka viikko. Hyi ajatuskin että ei vaihdettas. Meitä nukkuu kaks aikuista ja kaks kissaa sängyssä ja en voi kuvitellakaan että viikkoa pidempään pidettäisiin lakanoita.

Vierailija
4/52 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:12"]

Ollessani myyjänä Stockmannin naisten vaateosastolla, meillä oli vakioasiakas jota ainoastaan yksi myyjä sai palvella, koska muiden kädet olivat likaiset. Tämä yksikään myyjä ei saanut esitellä asiakkaalle vaatteita tarttumalla niistä kiinni, niitä tuli ainoastaan osoitella sormella. Neulepinoa ei voinut tämän asiakkaan läsnäollessa mennä viikaamaan kuntoon, koska neuleet likaantuvat jos niihin koskee..

Olisi tehnyt kovasti mieli tuoda ko. asiakkaan tietoisuuteen se, mitä vaatteille tapahtuu ennen kuin ne päätyvät hyllyille ja rekeille siististi roikkumaan ja kuinka monien käsien kautta ne kulkevat eri valmistusvaiheiden, pakkaamisen ja purkamisen aikana. Puhumattakaan siitä, kun toiset asiakkaat sovittelevat vaatteita myymälässä! Sen jälkeenhän ne vain viikataan takaisin paikoilleen. Taivaastako tämä henkilö kuvitteli niiden vaatteiden laskeutuvan? No en kuitenkaan hennonnut pilata hänen fiilistään. Sitä en saanut koskaan tietää, millä perusteella myyjien käsien puhtausaste oli arvioitu ennen Sen Oikean valintaa.

[/quote]

Kuulostaa hiukan assikaveriltani :D (astetta pahempana tosin)

Vierailija
5/52 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon korukaupassa töissä ja yks nainen käy siellä usein, pistää ovella ohuet kumihanskat käteen. Ulkona ei saa laskea maahan yhtäkään kassia, ettei ne likaannu. Bussin lattialle ei saa laskea kasseja, ettei ne likaannu. Päivittelee aina kaiken likaisuutta, kaiken kruunaa se että itse haisee aivan kamalalle paskalle ja hielle ja on muutenkin likaisen näköinen.

Vierailija
6/52 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen itsekseni kotona, käytän kyllä juomalasia useamman kerran, jollen ole juonut piimää tai maitoa. Huuhtaisen välissä, jos vaikka kokiksen jälkeen otankin happovettä. Mutta kun lapset ovat kotona, heiltä usein jää lasit laittamatta tiskipöydälle ja sit pian on ihan sekaisin, kuka on juonut mitä mistäkin lasista. Helpompaa vaan tunkea kaikki tiskiin.

Jotkut ehkä ajattelevat tän olevan ylihygienistä, mutta mua inhottaa se, että ostetaan lapselle vaikka pehmistötterö ja sitten äiti ja lapsi sitä nuolee vuorotellen. Miksei voi pyytää vaikka kuppia ja lusikkaa, johon lusikoidaan toiselle sopiva annos ennen kuin kukaan on nuollut sitä tötteröä?

Vierailija
7/52 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni käy päivittäin suihkussa, eikä siinä mitään. Mutta välillä oikein kunnon hikijuoksulenkille lähtiesssään hän saattaa käydä etukäteen suihkussa "kun on jo valmiiksi niin ällö-hikinen olo" (on siis aamulla käynyt suihkussa). Ja sitten tietysti lenkin jälkeen suihku. Eli on päiviä, jolloin hän käy 3 kertaa suihkussa!
No, heidän suvussaan on tätä maanista putsaus- ja siivouskäyttäytymistä. Sieltä perinyt.

Vierailija
8/52 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut että romaneilla on hyvin korkeat puhtausvaatimukset. Esimerkiksi jos vauvan tuttipullo putoaa lattialle, se menee roskiin - sitä ei tiskata tai desinfioida. Mustalaiskodit ovat muutenkin kuulemma erittäin siistejä ja puhtaita. 

Vierailija
9/52 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:16"]Mun ex pesi kylpyhuoneen aina bideesuihkulla. Siis suihkautti ensin puhdistusainetta ja sitten suihkutteli pöntön, lavuaarin ja lattian puhtaaksi. Luutun käyttäminen olisi kuulemma ollut "ällöä", koska vessan kakkabakteerit ois aina jääneet siihen luutuun. (Yritin ehdottaa että ois vessaluutu erikseen...) Pöntön onneksi kuuras harjalla.
[/quote]

Miksi alapwukut, eikö muka kukaan muu käytä esim. Lavuaarin pesuun rättiä? :O Mielenkikntoista oli, ettei kyseinen mies kuitenkaan juuri koskaan putsannut kylpyhuoneen kaappiensa sisältöä. Siis hyllyjä. Pöly ja partakarvat ei olleetkaan ällöjä koska jäivät ovien taakse piiloon :D
[/quote]
Alapeukot, koska bidee viittaa semmoiseen pöntön malliseen alapesu laitteeseen, jolla ei todellakaan voi suihkutella muualle. Mielestäni vessan voi pestä molemmilla tapaa jos suihkun yhteydessä, mutta jos erillinen vessa, eihän sitä voi suihkutella vaan rätillä...

Vierailija
10/52 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani perheessä laitetaan pyyhe pesuun jokaisen suihkussa käynnin jälkeen.. Eli joka päivä menee pesuun 6 pyyhettä.

Vierailija
11/52 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:43"]Jos olen itsekseni kotona, käytän kyllä juomalasia useamman kerran, jollen ole juonut piimää tai maitoa. Huuhtaisen välissä, jos vaikka kokiksen jälkeen otankin happovettä. Mutta kun lapset ovat kotona, heiltä usein jää lasit laittamatta tiskipöydälle ja sit pian on ihan sekaisin, kuka on juonut mitä mistäkin lasista. Helpompaa vaan tunkea kaikki tiskiin.

Jotkut ehkä ajattelevat tän olevan ylihygienistä, mutta mua inhottaa se, että ostetaan lapselle vaikka pehmistötterö ja sitten äiti ja lapsi sitä nuolee vuorotellen. Miksei voi pyytää vaikka kuppia ja lusikkaa, johon lusikoidaan toiselle sopiva annos ennen kuin kukaan on nuollut sitä tötteröä?
[/quote]
Tää on jo astetta pehmeämpi kui että aina otta uuden lasin. Mutta silti alapeukkua tötteröiden takia. Meillä anoppilassa joka on ulkomailla, ei edes ole kuin jotain kymmenkunta lasia. Vieraiden käydessä kaikki juovat samoista laseista.

Vierailija
12/52 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri suuttui, kun nostin hänen laukkunsa työpöydältäni lattialle. Kuulemma laukku on pilalla kun sitä ei voi pestä ja on nyt täynnä kenkien mukana ulkoa tulleita bakteereita.

Teininä kaveri sai melkein paniikkikohtauksen, kun astuin sukkasillani hänen patjalleen, joka oli levitetty lattialle niin että sen ohi ei olisi päässyt muuten kuin loikkaamalla.

Yritän nykyään ottaa hygieniatarkat ihmiset huomioon, mutta aina ei vain osaa ennakoida mitä he odottavat. Itse olen kyllä aika porsas, mitä häpeän.

Vierailija
13/52 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:16"]Mun ex pesi kylpyhuoneen aina bideesuihkulla. Siis suihkautti ensin puhdistusainetta ja sitten suihkutteli pöntön, lavuaarin ja lattian puhtaaksi. Luutun käyttäminen olisi kuulemma ollut "ällöä", koska vessan kakkabakteerit ois aina jääneet siihen luutuun. (Yritin ehdottaa että ois vessaluutu erikseen...) Pöntön onneksi kuuras harjalla.
[/quote]

Miksi alapwukut, eikö muka kukaan muu käytä esim. Lavuaarin pesuun rättiä? :O Mielenkikntoista oli, ettei kyseinen mies kuitenkaan juuri koskaan putsannut kylpyhuoneen kaappiensa sisältöä. Siis hyllyjä. Pöly ja partakarvat ei olleetkaan ällöjä koska jäivät ovien taakse piiloon :D
[/quote]
Alapeukot, koska bidee viittaa semmoiseen pöntön malliseen alapesu laitteeseen, jolla ei todellakaan voi suihkutella muualle. Mielestäni vessan voi pestä molemmilla tapaa jos suihkun yhteydessä, mutta jos erillinen vessa, eihän sitä voi suihkutella vaan rätillä...
[/quote]

Öh? En ole tuo kirjoittaja mutta kyllä meidän bideessä on niin pitkä letku, että sillä voi suihkutella kylppäristä halutessaan kaiken puhtaaksi. Joskus olen itsekin laiskuuttani tehnyt niin, en siis pöpöjen pelossa.

Vierailija
14/52 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:16"]Mun ex pesi kylpyhuoneen aina bideesuihkulla. Siis suihkautti ensin puhdistusainetta ja sitten suihkutteli pöntön, lavuaarin ja lattian puhtaaksi. Luutun käyttäminen olisi kuulemma ollut "ällöä", koska vessan kakkabakteerit ois aina jääneet siihen luutuun. (Yritin ehdottaa että ois vessaluutu erikseen...) Pöntön onneksi kuuras harjalla.
[/quote]

[/quote]
[/quote]

Öh? En ole tuo kirjoittaja mutta kyllä meidän bideessä on niin pitkä letku, että sillä voi suihkutella kylppäristä halutessaan kaiken puhtaaksi. Joskus olen itsekin laiskuuttani tehnyt niin, en siis pöpöjen pelossa.
[/quote]
Se ei ole bidee vaan käsisuihku. Molempien tarkoitus on sama, persuuksien pesu, mutta bidee on semmoinen ranskalainen keksintö, joka ruiskuttaa sieltä posliinipöntöstä vettä toosaan.

Vierailija
15/52 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:16"]Mun ex pesi kylpyhuoneen aina bideesuihkulla. Siis suihkautti ensin puhdistusainetta ja sitten suihkutteli pöntön, lavuaarin ja lattian puhtaaksi. Luutun käyttäminen olisi kuulemma ollut "ällöä", koska vessan kakkabakteerit ois aina jääneet siihen luutuun. (Yritin ehdottaa että ois vessaluutu erikseen...) Pöntön onneksi kuuras harjalla.
[/quote]

[/quote]
[/quote]

[/quote]
Se ei ole bidee vaan käsisuihku. Molempien tarkoitus on sama, persuuksien pesu, mutta bidee on semmoinen ranskalainen keksintö, joka ruiskuttaa sieltä posliinipöntöstä vettä toosaan.
[/quote]
Kyllä se lavuaarin vieressä oleva suihku on Bidee. Käsisuihku on se oikean suihkun kädessäpidettävä osa

Vierailija
16/52 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:37"]Mieheni pesee jokaisen ruoanlaittokerran keittiön lieden tasot, säätönupikat, liesituulettimen kuvun ja uunin oven puhdistusaineen kanssa. Siis ihan vaikka olisi vain aamupalamunakkaan tehnyt. Itse olen aika paljon suurpiirteisempi :-)
[/quote]

Saanko sun miehen jooko? Oma siivoaa ehkä siinä vaiheessa jos paskaa on niin paljon ettei pysty kokkaamaan..

Vierailija
17/52 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:48"]

Olen kuullut että romaneilla on hyvin korkeat puhtausvaatimukset. Esimerkiksi jos vauvan tuttipullo putoaa lattialle, se menee roskiin - sitä ei tiskata tai desinfioida. Mustalaiskodit ovat muutenkin kuulemma erittäin siistejä ja puhtaita. 

[/quote]

ainakin telkkarissa brittimistalaiset tytöt siivoaa kotona koska eivät käy koulussa. Koko ajan kiillottassa jotain paikkaa 

Vierailija
18/52 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:33"]Oon korukaupassa töissä ja yks nainen käy siellä usein, pistää ovella ohuet kumihanskat käteen. Ulkona ei saa laskea maahan yhtäkään kassia, ettei ne likaannu. Bussin lattialle ei saa laskea kasseja, ettei ne likaannu. Päivittelee aina kaiken likaisuutta, kaiken kruunaa se että itse haisee aivan kamalalle paskalle ja hielle ja on muutenkin likaisen näköinen.
[/quote] Ehkä se ei peseydy koska vedessä on bakteereita?

Vierailija
19/52 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:44"]Mieheni käy päivittäin suihkussa, eikä siinä mitään. Mutta välillä oikein kunnon hikijuoksulenkille lähtiesssään hän saattaa käydä etukäteen suihkussa "kun on jo valmiiksi niin ällö-hikinen olo" (on siis aamulla käynyt suihkussa). Ja sitten tietysti lenkin jälkeen suihku. Eli on päiviä, jolloin hän käy 3 kertaa suihkussa!
No, heidän suvussaan on tätä maanista putsaus- ja siivouskäyttäytymistä. Sieltä perinyt.
[/quote]

Minulla on sama tapa, mutta se ei liity siihen, että pelkäisin pöpöjä tai tuntisin oloani varsinaisesti likaiseksi. Pikaisesta suihkusta vain tulee freesimpi olo ja puhtaat treenivaatteet on kivempi laittaa päälle pestylle iholle. Näin treenikin kulkee paremmin.

Vierailija
20/52 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 23:48"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 18:16"]Mun ex pesi kylpyhuoneen aina bideesuihkulla. Siis suihkautti ensin puhdistusainetta ja sitten suihkutteli pöntön, lavuaarin ja lattian puhtaaksi. Luutun käyttäminen olisi kuulemma ollut "ällöä", koska vessan kakkabakteerit ois aina jääneet siihen luutuun. (Yritin ehdottaa että ois vessaluutu erikseen...) Pöntön onneksi kuuras harjalla. [/quote] Miksi alapwukut, eikö muka kukaan muu käytä esim. Lavuaarin pesuun rättiä? :O Mielenkikntoista oli, ettei kyseinen mies kuitenkaan juuri koskaan putsannut kylpyhuoneen kaappiensa sisältöä. Siis hyllyjä. Pöly ja partakarvat ei olleetkaan ällöjä koska jäivät ovien taakse piiloon :D [/quote] Alapeukot, koska bidee viittaa semmoiseen pöntön malliseen alapesu laitteeseen, jolla ei todellakaan voi suihkutella muualle. Mielestäni vessan voi pestä molemmilla tapaa jos suihkun yhteydessä, mutta jos erillinen vessa, eihän sitä voi suihkutella vaan rätillä...

[/quote]

Bidee tai bideeallas tarkoittaa sellaista eurooppalaistyyppistä bideeallasta, mutta bideesuihku tarkoittaa nimenomaan pohjoismaista wc-suihkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi