Minkä ikäisiä tulevan ekaluokkalaisen äitejä täältä löytyy?
Kommentit (60)
36, nuorin kolmesta menossa ekalle.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:04"]27v
[/quote]
Niin ja ainoa lapseni tämä aloittava koululainen :)
33 tai no, ens kuussa 34 minä, lapsi ensimmäinen ja ainoakainen<3.
39, kuopus. Olin lapsen eskarissa nuorimmasta päästä :)
Jännittääkö teitä useamman lapsen äidit nyt tämänkertaisen ekaluokkalaisen koulun aloitus kun teillä on jo aikaisempaa kokemusta asiasta?
Mua ainakin rupeaa jo hieman jännittämään, vaikka eskarissa oli nyt viime vuoden. Onneksi suurin osa tulevista luokkalaisista on jo tuttuja eskarikavereita. :-) Ap
38 neljäs menossa. Ei jännitä juurikaan.
38v, esikoinen lähdössä. Ei jännitä ainakaan vielä.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:28"]Jännittääkö teitä useamman lapsen äidit nyt tämänkertaisen ekaluokkalaisen koulun aloitus kun teillä on jo aikaisempaa kokemusta asiasta?
 Mua ainakin rupeaa jo hieman jännittämään, vaikka eskarissa oli nyt viime vuoden. Onneksi suurin osa tulevista luokkalaisista on jo tuttuja eskarikavereita. :-) Ap
[/quote]
Jännittää mutta ei yhtä paljon kuin esikoisen kanssa. Tiedän että lapsi pärjää ja viihtyy koulussa, silti uusi vaihe hänen ja meidän elämässä.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:28"]
Jännittääkö teitä useamman lapsen äidit nyt tämänkertaisen ekaluokkalaisen koulun aloitus kun teillä on jo aikaisempaa kokemusta asiasta? Mua ainakin rupeaa jo hieman jännittämään, vaikka eskarissa oli nyt viime vuoden. Onneksi suurin osa tulevista luokkalaisista on jo tuttuja eskarikavereita. :-) Ap
[/quote]
Mulla on kolmas menossa ekalle, ja ikää on 37 vuotta. Ei jännitä samalla tavalla kuin esikoisen kanssa, mutta jännittää lapsen erityisyyden takia oikeastaan sitten vielä enemmänkin.
30v, kolmas lapsi menossa ekalle.
Kolmas Koululainen lähtee ekalle ja ikää on 34. Kotiin jää vielä pari pienempää :)
40 jatkaa.. kyllä jännittää koska on niin ujo tämä ekalle menijä. Jännittää että miten alkaa koulu sujumaan. Mutta samaa oon jännittäny kaikkien kohdalla :)
36 ja toinen lapsi menossa kouluun.