Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi haiset silakalle?

Vierailija
14.07.2015 |

Oletko merenneito vai synnynnäinen kala(staja)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
2/9 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mun uus hajuvesi, merenelävät. Sisältää vain aitoa silakkauutetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli toistuva bakteerivaginoosi. Se on yhtä yleinen kuin hiivatulehdus. Lääkkeet saa ilman reseptiä apteekista. Oireena ei yleensä muuta kuin tuo kalanhaju. Hoitakaa hajunne pois naiset. Vaihdoin miestä ja sen koommin ei ole ollut. Taisi olla mies joka hajun jatkuvasti aiheutti. Ja on kyllä niin että sillä exällä oli huonompi hygienia...

Vierailija
4/9 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 14:29"]Minulla oli toistuva bakteerivaginoosi. Se on yhtä yleinen kuin hiivatulehdus. Lääkkeet saa ilman reseptiä apteekista. Oireena ei yleensä muuta kuin tuo kalanhaju. Hoitakaa hajunne pois naiset. Vaihdoin miestä ja sen koommin ei ole ollut. Taisi olla mies joka hajun jatkuvasti aiheutti. Ja on kyllä niin että sillä exällä oli huonompi hygienia...
[/quote]

Mulla tulee sitä hajua jos mies laukeaa pilluun

Vierailija
5/9 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat itse lilluttaa verkkojasi liian monissa vesissä. Vaikeaa sitä rysää on puhtaana pitää jos muualta tuodaan rapurutot...

Vierailija
6/9 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 14:29"]Minulla oli toistuva bakteerivaginoosi. Se on yhtä yleinen kuin hiivatulehdus. Lääkkeet saa ilman reseptiä apteekista. Oireena ei yleensä muuta kuin tuo kalanhaju. Hoitakaa hajunne pois naiset. Vaihdoin miestä ja sen koommin ei ole ollut. Taisi olla mies joka hajun jatkuvasti aiheutti. Ja on kyllä niin että sillä exällä oli huonompi hygienia...
[/quote]

Mulla tulee sitä hajua jos mies laukeaa pilluun
[/quote]
Koitapa laittaa sellanen vaginal tms. bakteeritasapainoa tasapainottava puikko sen jälkeen. Auttaa saamaan hajun pois. Joidenkin miesten sperma aiheuttaa mullakin tuon kalanhajun. Jos en sekstaile aikoihin ei ole kalanhajuakaan.

Vierailija
7/9 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska käytän menkkojen aikaan tamponeiden sijasta silakoita. Ovat edullisia ja toimivat hyvin. Helppo asentaa suu auki kohdunsuuta kohti, jolloin toimivat luonnonmukaisina kuukuppeina. Ovat vielä edullisia, koska yhtä silakkaa voi käyttää koko menkkojen ajan. Menkkojen jälkeen vain huuhtelu ja valmistan miehelleni maistuvan välipalan ;)

Vierailija
8/9 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emätintulehdus

Vierailija
9/9 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään haista silliltä, mmmmm.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän