Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Kumpi näistä vartaloista naisella parempi?

Vierailija
14.07.2015 |

nro 1: hyvin timmi. siro ja hoikka, lähes laiha, ei juuri rintoja tai muotoja.

nro 2: pyöreähkö, ei lihava. lihaksikas, isot rinnat ja muodokas.

Kumpi näistä parempi? Vai meniskö molemmat?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:06"]

Minkälainen ihminen tällaisia kyselee? Veikkaanpa, että ikää on 14-22 vuotta, itsetunto olematon ja mieskokemukset vähissä jos ollenkaan. Kannattaisiko lähteä ihan ihmisten ilmoille, hymyillä ja olla mukava? Täältä tuskin löytyy itsetunnolle vahvistusta ja ystäviä.

[/quote]

37-vuotias nainen. Pieni vartalokriisi päällä, myönnetään. Haluaisin itse olla siro keijukainen, mutta ei se vaan tällä kropalla onnistu :( olen roteva, harteikas ja melko lihaksikas. Mitat 168/65. Rinnat D/E-kuppia, vartalo tiimalasi. En siis ole läski, mutta keijua musta ei saa tekemälläkään. Tykkään treenata kovaa, mutta omaan valitettavasti näköjään sellaiset geenit, että lihasmassaa kertyy helposti :(

ap

Vierailija
22/36 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe näitä vartalokuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 näistä

ei lautoja kiitos

Vierailija
24/36 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:01"]Lihaksikas kehonrakentaja tyyppinen nainen kelpaisi. Tähän mennessä on ollut vain läskiperseitä ja on kyllä maku mennyt.
[/quote]
Oletko katsonut itseäsi peilistä?

Vierailija
25/36 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mammat vastailee ja valitsee paremmaksi sen, mikä on lähempänä omaa vartaloa:D

Vierailija
26/36 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teillä ole hätää. Mulla on ylimääräistä läskiä (paino normaalialueen ylärajoilla) vatsassa ja reisissä, pienet A-kupin rinnat ja ikääkin jo 34, mutta silti muhun on ihastuttu moneen kertaan ja ihan lähiaikoinakin. Ihmettelen itsekin tätä. 

Vierailija
27/36 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hyvä. Laita kuva kropastasi. Sulla on sen mallinen vartalo, että näyttää taatusti kuumalta noissa mitoissa, jos lihastakin vielä löytyy niin ainaparempi. Tavalliset i, o ja päärynävartalot plösöt ei tiedä miltä tiimalasi näyttää samoissa mitoissa ja tosiaan, et voi olla mikään pyöreähkö. Sana antaa ihan vääränkuvan kropastasi.

t. olin joskus saman kokoinen

Vierailija
28/36 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollatutkimus, kakkonenhan kuulsotaa suorastaan täydelliseltä. Muotoja, mutta napakassa pakkauksessa.

Eihän ykkösvaihtoehdossakaa mitään vikaa ole, jos sattuu sellaisesta tykkäämään.

Vierailija
29/36 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että tähän vastanneet ja 2:n valinneet miehet ja ap itse, ymmärtävät nro2, eli ap:n vartalon samalla tavalla. Jos oisit laittanut kuvan niin varmaankin harvempi olisi valinnut 2:ta.

Vierailija
30/36 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että tähän vastanneet ja 2:n valinneet miehet ja ap itse, ymmärtävät nro2, eli ap:n vartalon samalla tavalla. Jos oisit laittanut kuvan niin varmaankin harvempi olisi valinnut 2:ta.

Vierailija
31/36 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen nro 1. ehdottomasti!  Sopivan timmi,  ei tarvitse olla edes treenattu vartalo, mutta sellainen, että ei ole ylimääräistä pehmikettä juuri missään. Kiinteät paikat ja pienet rinnat, onhan se sängyssä ihan eri touhua tälläisen kuin höllyvien lihojen kanssa.

Vaimo  synnyttänyt meille neljä lasta ja kumma kyllä vielakin vajaa 40 vuotiaana vaihtoehto 1:den mallinen, taidan olla onnen pekka.

Vierailija
32/36 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1, tykkään olla se mies suhteessa

Vierailija
33/36 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit ja siro kroppa voi oikeasti näyttää tosi hirveältä. Eräs tuttavapiirin nainen on kapearakenteinen ja hoikka paitsi isot roikkotissit luokkaa E-kuppi. Huono ryhti päälle. Ei todellakaan ole mitenkään viehättävä kropaltaan.

Vierailija
34/36 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:20"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:06"]

Minkälainen ihminen tällaisia kyselee? Veikkaanpa, että ikää on 14-22 vuotta, itsetunto olematon ja mieskokemukset vähissä jos ollenkaan. Kannattaisiko lähteä ihan ihmisten ilmoille, hymyillä ja olla mukava? Täältä tuskin löytyy itsetunnolle vahvistusta ja ystäviä.

[/quote]

37-vuotias nainen. Pieni vartalokriisi päällä, myönnetään. Haluaisin itse olla siro keijukainen, mutta ei se vaan tällä kropalla onnistu :( olen roteva, harteikas ja melko lihaksikas. Mitat 168/65. Rinnat D/E-kuppia, vartalo tiimalasi. En siis ole läski, mutta keijua musta ei saa tekemälläkään. Tykkään treenata kovaa, mutta omaan valitettavasti näköjään sellaiset geenit, että lihasmassaa kertyy helposti :(

ap

[/quote]No huh huh. Mitä hait tällä aloituksellasi? Oletko saanut sitä? Olen pari vuotta sinua vanhempi ja en todellakaan ymmärrä miksi täällä tällaista kirjoitat tuon ikäisenä. Onko elämäsi oikeasti pelkkää peilin tuijottelua, vaa'alla käymistä ja surkuttelua? Oletko sinkku? Kuinka kauan ajattelit vielä itsesi kyyläämistä jatkaa? Onnea matkaan vain...

Vierailija
35/36 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 11:33"]

nro 1: hyvin timmi. siro ja hoikka, lähes laiha, ei juuri rintoja tai muotoja.

nro 2: pyöreähkö, ei lihava. lihaksikas, isot rinnat ja muodokas.

Kumpi näistä parempi? Vai meniskö molemmat?

[/quote]

No ei tasan kumpikaan! Miks toi jälkimmäinen piti pilata lihaksilla???

Naisessa pitää olla muotoja ja pehmeyttä, ei missään nimessä mitään näkyviä lihaksia ja ruipelot on totaalisesti turn off osastoa.

Vierailija
36/36 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas täällä joku epävarma nainen kyselee mitä miehet sanovat. Kuule se on aivan sama mitä miehetsanoo, pääasia että itse tykkäät itsestäsi ja iitseluottamuksesi on kunnossa! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän