Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imettäminen ravintolassa

Vierailija
24.02.2022 |

Olin lounasbuffetissa arkipäivänä, nuori nainen alkoi imettämään vauvaansa kaikkien nähden, paljasta ihoa ei näkynyt. Äiti ei kääntynyt muista asiakkaista poispäin. Ruokahalut menivät, eikö äidillä ollut tilannetajua?

Kommentit (285)

Vierailija
261/285 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapana tuijottaa mitä muut tekevät ravintolassa. Ja mielummin imettää kuin että pitää kuunnella vauvan nälkähuutoa.

Vierailija
262/285 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko sinulla tapana tuijottaa muita ravintolassa?"

Pitäisikö ravintolassa tuijottaa omaa lautastaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/285 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noin pienten lasten kanssa pitää tulla ravintolaan? Suomalainen työtön synnytyskone luulee, että lapsia tekemällä se saa myös lisää oikeuksia verrattuna muihin ihmisiin.

Vierailija
264/285 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se järkyttävää että ihmisen alku saa ruokaa.

Vierailija
265/285 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi noin pienten lasten kanssa pitää tulla ravintolaan? Suomalainen työtön synnytyskone luulee, että lapsia tekemällä se saa myös lisää oikeuksia verrattuna muihin ihmisiin.

Ei kannata ihmetellä enää miksi et saa naista. Ei johdu laatikkoleuan tai massin puutteesta. :D

Vierailija
266/285 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyn ainakin maksamasta ja keskeytän ruokailuni.  En halua nähdä kenenkään riisuutuvan, kun olen syömässä.

Vierailija
267/285 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltäydyn ainakin maksamasta ja keskeytän ruokailuni.  En halua nähdä kenenkään riisuutuvan, kun olen syömässä.

Sitten et olisi pitänyt 70-luvun strip-tease -ravintoloista.

Vierailija
268/285 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ravintolassa saa syödä eväitä, pitää syödä ravintolan ruokaa. 

Kuule tasokkaassa ravintolassa tai kahvilassa voi pyytää tarjoilijaa lämmittämään pikkulapsen Bona- tai Piltti-purkinkin, ja he tekevät sen mielellään. Joten kun on kyse lasten ruokailusta, jota rintaruokinta, niin se on ihan sallittua, kunhan aikuiset ostavat palveluja ja maksavat niistä.

Kuule, tasokkaassa ravintolassa sinä nyt et käykään!! :D :D 

Jos kävisit, niin et syöttäisi lapsellesi Pilttiä ja Bonaa :D 

Vierailija
269/285 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän.Onko vaikea heittää ohut kaulaliina suojaksi. Sopimatonta. 

Vierailija
270/285 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.Missä sellaisia oli 70 luvulla.Ei ainakaan Suomessa eikä Ruotsissa. 

Vierailija
271/285 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä keskustelua lukemalla ei jää epäselväksi se että suomalaiset vihaavat lapsia.

Suomalaiset vihaavat tilannetajuttomia ääliöäitejä, jotka eivät osaa huomioida sivistyneesti muita ihmisiä. 

Nämä on just niitä, joiden kakarat sitten muutaman vuoden päästä juoksentelevat ravintolassa, kun heille ei ole opetettu käytöstapoja. Mutta mites opetettaisiin, kun ei äidilläkään niitä ole.

Vierailija
272/285 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, oi miksi?! Miksi ihmeessä ei voi mennä imettämään vessaan tai lastenhoitohuoneeseen? Miksi pitää viedä muilta ruokahalu imettämällä julkisella paikalla? Hyi olkoon! Kuvottaakin jo ajatuskin hikisistä roikkuvista tisseistä jotka täynnä eltaantunutta maitoa, hyi helvetttti!

Vierailija
273/285 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.Missä sellaisia oli 70 luvulla.Ei ainakaan Suomessa eikä Ruotsissa. 

Vaikka ravintola Espilä.

Vierailija
274/285 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin vain aloituksen. 

mun puolesta saa imettää, mutta ei molemmat tissit paljaana. se on kuin joku aikuinen olisi siellä ilman housuja, ei vaan sovi tilanteeseen. joku huivi mukaan niin ok. 

Vierailija
275/285 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos aikuinen alkaisi tyhjentää suoliavannettaan ravintolassa muiden syödessä? Erittäminenhän on myös luonnollista.

Nyt olikin puhe syömisestä, ei ulostamisesta.

Jos vauva alkaa tyhjentämään röyhtäyksillä vatsalakun sisältöään viereisessä pöydässä, se on mulle melko sama asia kun joku paskoisi siinä.

Se kertoo varmaan enemmän susta kuin rintaruokinnasta tai vauvoista.

Et voi olla tosissasi. Ihan oikeasti. Se puklu haisee oksennukselta ja minä en todellakaan halua haistaa sitä syödessäni.

Ei puklu haise samalta kuin oksennus.

Puklu ON  oksennusta! Hyi hel vet ti 

Vierailija
276/285 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkisesti imettävä mamma on itsekäs moukka ja huomioh*ura.

No huhhuh nyt menee yli. Olisi kiinnostava tietää millainen ihminen kirjoittelee näin. Oliko vain pelkkä trolli vai onko joku oikeasti tätä mieltä.

Olen eri, mutta tasan samaa mieltä.

n45

Vierailija
277/285 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole ok, aiheuttaa kuvotusta ja myötähäpeää. Ei normaali ihminen esittele ryntäitä julkisesti muiden ja vieraiden ihmisten läsnäollessa. Asia ok jos tekee piilossa huivin alla tms. Ei missään maailmalla näe naisia ryntäät levällään imettämässä vauvoja ilman suojaa ravintoloissa. Mutta mitäpä suomalainen, huomionhakuinen ja voimaantuva eloveena tuollaisesta normaalista käytöksestä välittäisi…

Vierailija
278/285 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on paras todiste niille todellisille feministeille, joiden mukaan yhteiskunta on patriarkaattinen ja haluaa eristää naiset yhteiskunnan ulkopuolelle. Koska miehet vihaavat naisia. Ihan koko "sydämmellään", siis jos heillä olisi empatiakykyä. "mutku mä oon nainen ja oon tätä mieltä" niin olet hyväntahtoinen idiootti, onneksi olkoon vaan.

Haasta vaan. Tai jatka tuota turhaa jaskanjauhantaasi, ihan sama.

Ei näköjään kukaan haasta - eli päättelykykyni osui oikeaan. Jokainen mies vihaa naisia, kiitos käytän tätä ketjua hyökkäysaseena jokaisessa uliukon aloituksessa tästä lähtien.

Heh, olen kyllä nainen, ja olen kirjoittanut useammankin kommentin tähän vastenmielisistä imettäjämammoista :D :D 

N45

Vierailija
279/285 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhoitohuoneet on imetystä varten! Lapselle olisi voinut olla ravintoa ilman paljastelua.

Vierailija
280/285 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset ihmiset... Vauva tarvitsee ruokaa, kun hänellä on nälkä.

Sinä voit joko katsoa muualle tai mennä itse sinne vessaan syömään.

Miksi vauvat raahataan ravintolaan? Huutavat ja itkevät vain. Ihminen sietää vain omaa vauvaansa.

Yleensä ovat kyllä ihan hiljaa. Miksei pienen lapsen äiti saisi mennä ravintolaan siinä missä sinäkin?  Löysää sitä pipoa vähän.

Lisääntyminen on itsekästä. Olen vähemmän itsekäs kuin yksikään äiti maailmassa.

Siis mukaan lukien oma äitisi? Täytyy kyllä sanoa että oli tosi itsekäs.

Nämä ”entäs sun äiti sitten?”-kommentit ovat kyllä aina oiva osoitus kommentoijan yksinkertaisuudesta. On jääty sille ala-asteikäisen ”äitis oli kun sua teki”-argumentoinnin tasolle,- tosin eipä tuo lisääntyminen juuri jätäkään mahdollisuutta itsensä kehittämiseen. Se on usein räikeän ilmiselvää, kun näiden äityleitten kommentteja lukee.

Mutta kerropa nyt, kuinka tämä toinen kommentoija olisi sikiönä pystynyt vaikuttamaan oman äitinsä itsekkäisiin ratkaisuihin?? Ihan vain sitkeästi itseabortoitumalla, vai??

Vai oletko niin korkealla pyhien äitien jalustalla, ettei moraalisesti itsekkäiksi luokiteltavat asiat (lisääntyminen) ole itsekkäitä, koska sen tekee ä i t i ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme