Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä luvassa, en saa alapäästä kuntoon

Vierailija
14.07.2015 |

Ahistaa, ku ois mahis harrastaa seksiä mun ihastuksen kanssa, mutta alapään karvotus on mitä on. En oo vähään aikaan päässy sänkypuuhiin, ni on alapääkarvat jääny vähän retuperälle. Siis toki oon siistiny bikinirajan normaalisti, mutta nyt ku koitin sheivata vähän enemmän, ni koko alakerta näyttää karseelta. :-D Onko parempi jättää vähän enemmän karvaa, ku aikaansaada pilkullinen ärtyny alapää? No, en edes vielä tiedä, millasesta alapääkarvotuksesta tää uus tyyppi tykkää. Mitään posliinia en kyl rupee ajamaan.

Vinkkejä, miten saada sänki pois ja punaset pilkut pidettyä kaukana?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helvetti jättää sinne karvan karvaa? Mutta joo vahaa tai sheivaa terävemmällä ja kunnon aineilla. Ja mitä ne pilkut haittaa, muutako näkyy? 

Vierailija
2/51 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliinista tykkään :) T. Nuori mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siistisin vain sen bikinirajan ja vähän saksilla parturoisin kasvustoa ettei kovin rönsyile. Ei kaikki miehet tosiaan tykkää posliinista. Aikuisille naisille kuuluu karvat.

Vierailija
4/51 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerointi?

Vierailija
5/51 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 00:24"]Kuka helvetti jättää sinne karvan karvaa? Mutta joo vahaa tai sheivaa terävemmällä ja kunnon aineilla. Ja mitä ne pilkut haittaa, muutako näkyy? 
[/quote]
Tietenkin aikuisilla naisilla on karvaa, pikkutytöillä ei. Miten sinä et tätä tiennyt?

Vierailija
6/51 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siisti saksilla

Vierailija
7/51 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vittuun ne karvat sieltä pillusta! Posliinia sen pitää olla.

Vierailija
8/51 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa rasvata sheivauksen jälkeen, niin ei ärry niin herkästi. Ja ajella terävällä kunnon vehkeellä eikä torhia moneen kertaan käytetyllä höylällä.

Vierailija
9/51 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma se sun kalkkuna muutenkin on.

Vierailija
10/51 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan saksilla lyhyiksi. Posliinia en voi ajella, koska ihoni ei kestä. On kokeiltu vaikka mitä, ei toimi. Atoopikko kun olen. Minulle on terve iho paljon tärkeämpi kuin se, että joku mies saisi katsella paljasta lettua.

Vierailija
11/51 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnettominta on kun mies esiintyy netissä naisena ja puhuu naisten ongelmista. Kukaan nainen ei puhu noin.

Vierailija
12/51 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 00:54"]Onnettominta on kun mies esiintyy netissä naisena ja puhuu naisten ongelmista. Kukaan nainen ei puhu noin.[/quote]

Tarkotatko alottajaa? Ihan oikea parikymppinen nainen täällä on. :)

Joo, mul on kunnon 5-teränen sheiveri ja ostin ajelun jälkeen laitettavaa rauhottavaa geeliä, jospa saisin noilla siistiä. Mihinkään sokerointiin en enää ehi ja se taitaa olla mulle vähän liian kallista tällä hetkellä.

Mulla on myös atooppinen iho, joten se ärtyy normaalia helpommin. Välillä tuskastuttaa tää karvasota, ku tuntuu, et missään ei sais olla karvoja (paitsi päässä :-D). Toki siis ajelen karvojani, ku siihen on tottunu ja karvat on rumia, mut miettikää, mite helppoa se ois, jos trendi ois päinvastainen ja karvat sais olla... ;-)

Vierailija
13/51 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, ja miten paljon voikaan ottaa toi otsikon kirjotusvirhe silmään...

Ap

Vierailija
14/51 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee lämpimään suihkuun 5 minuutiksi, laita ajettavan alueen päälle runsaasti hiustenhoitoainetta, sheivaa suihkussa myötäkarvaan niin, että aina yhden vedon jälkeen huuhdo terä veden alla ettei siihen jää karvoja, toista sheivaus näin kunnes olet tyytyväinen lopputulokseen. Lopuksi taputtele ajetulle alueelle kirvelemätöntä haavanpuhdistusainetta, tai ihan vaan desinfiointiainetta jos römpsä kestää (!!!!) ja kosteusvoidetta/vauvaöljyä/aloe vera-geeliä + puuvillapikkarit tai ole nakuna kunnes voide on imeytynyt 

Vierailija
15/51 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 00:24"]

Posliinista tykkään :) T. Nuori mies

[/quote]siis lapsi!

Vierailija
16/51 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 05:23"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 00:54"]Onnettominta on kun mies esiintyy netissä naisena ja puhuu naisten ongelmista. Kukaan nainen ei puhu noin.[/quote] Tarkotatko alottajaa? Ihan oikea parikymppinen nainen täällä on. :) Joo, mul on kunnon 5-teränen sheiveri ja ostin ajelun jälkeen laitettavaa rauhottavaa geeliä, jospa saisin noilla siistiä. Mihinkään sokerointiin en enää ehi ja se taitaa olla mulle vähän liian kallista tällä hetkellä. Mulla on myös atooppinen iho, joten se ärtyy normaalia helpommin. Välillä tuskastuttaa tää karvasota, ku tuntuu, et missään ei sais olla karvoja (paitsi päässä :-D). Toki siis ajelen karvojani, ku siihen on tottunu ja karvat on rumia, mut miettikää, mite helppoa se ois, jos trendi ois päinvastainen ja karvat sais olla... ;-)

[/quote]Olet kyllä trendiorja. Mitä, jos trendi määrää, että pitää juosta jääpuikko perseessä?

Vierailija
17/51 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 00:24"]

Kuka helvetti jättää sinne karvan karvaa? Mutta joo vahaa tai sheivaa terävemmällä ja kunnon aineilla. Ja mitä ne pilkut haittaa, muutako näkyy? 

[/quote]

Kaikki miehet ei halua nussia kynityn kanan kanssa. Huonoimmillaan sillä on vielä pistelevä sänki ;)

Vierailija
18/51 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan näin kyselisin, kuinka kauan alapään karvoilla kestää kasvaa takaisin vähintään siedettävään sentin mittaan, kun ne on poistettu juurineen? Karvoitukseni muuttui pisteleväksi, kun olin leikellyt sitä lyhyemmäksi saksilla (pistelevyys ei loppunut neljässä viikossa), joten poistin kaiken juurineen, jotta saisin pehmeämmät karvan päät. Tulos on mielestäni ruma ja haluaisin karvapeitteen takaisin. onneeksi en ole tällä hetkellä suhteessa, joten kukaan ei näe paljasta alapäätäni.

Vierailija
19/51 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli ennen helppoa. Seksiä harrastettiin, kun sitä halutti ja ihan ex-tempore. Ei tarvinnut valmistautua ja puunata alapäätä ja nyppiä ja rasvailla. Kunhan riisuttiin pöksyt jalasta ja alettiin hommiin

Nainen vm 62

Vierailija
20/51 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rfsu after shave pelastaa mut näppylöiltä. Laitan sitä heti sheivauksen jälkeen ja lisäksi sen jälkeen kahtena iltana suihkun jälkeen. Ei ärry eikä tuu näppyjä ja Sheivaan melkein posliiniksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi