Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VARATTUJEN miesten kehut/iskuyritykset sinkkunaista kohtaan?

Vierailija
13.07.2015 |

Olen tässä sinkkuna ollessa ihmetellyt, kun muutamankin kerran varatut miehet on tulleet juttusilleni, kehuneet ja sanoneet, että "voisin rakastua sinuun jos en olisi varattu".

Miksi?

Itse en ole antanut mitään merkkejä mihinkään muuhun kuin asialliseen keskustelluun. Eivätkä nämä miehet ainakaan suoraan ole mitään ehdotelleet ja ovat sanoneet, etteivät ole vonkaamassa sekisä vaan haluavat vain keskustella.

Ja keskusteluun ne on jääneetkin.

Onhan se toki imartelevaakin kun tälläistä sanotaan, mutta ihmettelen silti... Onkohan näillä miehillä jotain häikkää omassa parisuhteessa, kun tuntevat tarvetta kertoa tälläisiä sinkkunaiselle...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet niin paljon kuumempi kuin mun tyttöystävä.

Kuulen tämän erään miespuolisen ystäväni suusta usein. Olen itsekkin varattu. Ja hän on myös mielestäni kuumempi kuin oma mieheni ;)

Vierailija
22/27 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo viisikymppinen, mutta simpsakkana alle kolmevitosena kuulin tuon kliseen varmasti kymmeniä kertoja, useimmiten muodossa "olisinpa minä tavannut sinut ennen kuin menin naimisiin". Kuten joku jo sanoi, sillä pedataan mahdollisuuksia lähitulevaisuutta varten. Minun nähdäkseni kyseessä on myös se, että ukkomiehenä on turvallista päästellä suustaan suoranaisia kosintoja, kun ei niistä joudu vastuuseen eikä vaikeuksiin, ja samalla saa tuntea itsensä tosi rehelliseksi. (Ja pedata ihan varmuuden vuoksi.)

Ja miehen ikähän ei estä hunajaisia pikku valheita: vanhin mies, joka olisi halunnut tavata minut ennen naimisiinmenoaan, oli minua 35 vuotta vanhempi ja nuorimmat minua muutamaa vuotta nuorempia. Harva kyllä tuli kohteliaisuuksiensa lumoissa kysyneeksi minulta, olisinko minä halunnut tavata heidät. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:57"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:44"]

Ja tottakai on kiva kun kehutaan, mutta kuten jo totesin olisi kivempi saada niiniitä "rakkauden tunnustuksia" sinkkumiehiltä :)

[/quote]

Kyllä siellä joukossa niitä sinkkumiehiäkin on, mutta et tee heistä vastaavia huomioita, kuten näistä varatuista. 

[/quote]

Joo olen kyllä nämä sinkutkin huomannut. Ei nyt ollut kyse siitä etteikö sinkut lähestyisi tai että kiinnittäisin huomiota vain varattuihin. Vaan jotenkin sen huomion olen tehnyt että sinkkumiehet osoittaa sitä kiinnostusta vähän eri tavalla ja erilaisin sanakääntein.

Ja en ole leuhka, nenänvartta pitkin miehiä katsova nainen. Pyrin olemaan kohtelias kaikille, mutta eihän kaikki miehet minua kuitenkaan kiinnosta :)

Vierailija
24/27 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan nuo miehet tuntuvat olevan epävarmoja itsestään. Eli kokeilevat että millaisen vastaanoton saisivat.

Ja tietysti kun alkuun sanoo olevansa varattu, ei tule tylyjä pakkeja vaan nainen jatkaa juttelua. Koska eihän pakkeja voi antaa kun toinen sanoo ettei tässä yritä iskeä. Vaikkaa yrittääkin.

Vierailija
25/27 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:47"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:57"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:44"]

Ja tottakai on kiva kun kehutaan, mutta kuten jo totesin olisi kivempi saada niiniitä "rakkauden tunnustuksia" sinkkumiehiltä :)

[/quote]

Kyllä siellä joukossa niitä sinkkumiehiäkin on, mutta et tee heistä vastaavia huomioita, kuten näistä varatuista. 

[/quote]

Joo olen kyllä nämä sinkutkin huomannut. Ei nyt ollut kyse siitä etteikö sinkut lähestyisi tai että kiinnittäisin huomiota vain varattuihin. Vaan jotenkin sen huomion olen tehnyt että sinkkumiehet osoittaa sitä kiinnostusta vähän eri tavalla ja erilaisin sanakääntein.

Ja en ole leuhka, nenänvartta pitkin miehiä katsova nainen. Pyrin olemaan kohtelias kaikille, mutta eihän kaikki miehet minua kuitenkaan kiinnosta :)

[/quote]

Sinkkumiehet ehkä vasta opetettelee miten naiselle puhuttaan, että saa huomiota. Varatut osaa sen jo luonnostaa kun ovat kumppaneidensa kanssa harjoitelleet oikeista nauruista vetämistä. Eikä se auttamatta mitään tarkoita ovat vain kohteliaita.

Vierailija
26/27 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:59"]

Oman kokemukseni mukaan nuo miehet tuntuvat olevan epävarmoja itsestään. Eli kokeilevat että millaisen vastaanoton saisivat.

Ja tietysti kun alkuun sanoo olevansa varattu, ei tule tylyjä pakkeja vaan nainen jatkaa juttelua. Koska eihän pakkeja voi antaa kun toinen sanoo ettei tässä yritä iskeä. Vaikkaa yrittääkin.

[/quote]

Ja voi olla, että eivät yritä. Jotkut vaan luulee niin. Eli missä menee jutustelun ja iskemisen raja. Jotkun naiset jo suunnilleen tilaa sitä häämekkoa tai vetää korville, kun mies katsoo päin.

Vierailija
27/27 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut naiset ovat tuossa asiassa vielä häikäilemättömämpiä! Jatkuvasti vikitellemässä sekä varattuja miehiä että sinkkumiehiä, kun oman miehen silmä välttää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi