Lue keskustelun säännöt.
Audi oli jämähtänyt tuusulantielle.
Kommentit (5)
Oli varmaan öljy loppunut moottorista. Se kun syö sitä litran tuhannella kilometrillä, joskus neljäkin litraa.
On kuulemma ihan normaali ominaisuus.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olette outoja. Mitä hemmetin väliä on jollain auton merkillä?
No se Audi mikä oli siinä about xxl:n kohdalla oli kyllä kolaroitu
Tässä tarkoitettiin ilmeisesti Ilolasta poistuvan rampin jälkeen pientareelle kosahtanutta Audia Helsingin suuntaan menevällä kaistalla. Toinen Audi rutussa siinä XXL:n kohdalla.
Niinpä näytti jämähtäneen, ei tosin ollut enää uusinta mallia.