Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastensuojeluilmoitus jokaisesta alkoholistin tai narkin lapsesta

Vierailija
13.07.2015 |

teen lasun aina kun on vähänkin aihetta

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 22:49"]Tunsin samanlaisen kuin ap. Teki paljon ilmoituksia muiden lapsista. Osa aiheetta, osa aiheesta. Lopulta selvisi, että ko. Äiti hakkasi omia lapsiaan ja lapset vietiin kiereellisesti huostaan.
On toki selvää, että alkoholisti/narkkarivanhempien lapsista pitää tehdä ls--ilmoitus. Mutta ap:n tapa on hyökkäävä. Hän puhuu erityisestä "vainustaan". Tämä huolestuttaa. Lisäksi mikä on alkoholismia? Joku pitää esim. alkoholismia että juo 2 siideriä/vkossa ja osa pitää esim. kolmiolääkkeiden käyttämistä selkäkipuihin narkomaniana.
[/quote]

Sama juttu. Tunsin samanlaisen tyypin. Itse olen täysin päihteetön (ennenkuin joku alkaa sitä epäilemään )

Vierailija
42/44 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meistä ei aikoinaan tehty mitään lasuja. Ei taidettu kytätä niin paljoa toisten tekemisiä. Isä oli (ja on edelleen) alkoholisti. Välillä katosi reissuillee jopa viikoksi, yleensä oli kotona viinapullo vierellään. Silti minulla oli onnellinen lapsuus. Isä ei koskaan riehunut tai korottanut edes ääntään kännissä. Hän touhusi meidän lasten kanssa jne. Itse asiassa hän taisi enemmän viettää aikaansa meidän lasten kanssa kuin äiti. Jälkimmäisellä ei oikein hermot vissiin kestäneet meitä lapsia.

Oikein lämpimät muistot vaikka isä lähes joka päivä vetikin kännit heti töistä tultuaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:37"]Kyllä minäkin teen lasun jos on aihetta. Viimeksi tein juoposta naapurin ämmästä, joka haisee aina alkoholille ja oon nähny sen ottavan huikkaa häkkikellarissa. On päissään arkena ja viikonloppuna. Kolme kakaraa sillä on, nuorin oiskohan vuoden.
[/quote]

Oikein teit, mutta kielenkäyttösi on rumaa lapsista

Vierailija
44/44 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v. ja en tunne yhtään narkkista tai alkoholistia joilla olisi lapsia. Toiset näköjään tuntee ja näkee niitä kaikkialla. Sehän tässä mietityttää että missä sä ap oikein asustelet? itsenotan joskus kesällä oluen ja teen sen tasan tarkkaan niin ettei kukaan näe ja epäile sitten minun olevan alkoholisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän