Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastensuojeluilmoitus jokaisesta alkoholistin tai narkin lapsesta

Vierailija
13.07.2015 |

teen lasun aina kun on vähänkin aihetta

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 ethän sinä enää ole päihdevanhempi. Hienoa, että tsemppaat. En tietenkään sinusta tekisi menneisyyden perusteella lasua. Ap

Vierailija
22/44 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta monen silmissä, näin pikku paikkakuntalaisena olen ikuisesti narkkari, vaikka voissa paistais. mutta itse tiedän ja lähimmäiset miten asiat on niin se riittää :)
12 viestin kirjoittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin samanlaisen kuin ap. Teki paljon ilmoituksia muiden lapsista. Osa aiheetta, osa aiheesta. Lopulta selvisi, että ko. Äiti hakkasi omia lapsiaan ja lapset vietiin kiereellisesti huostaan.
On toki selvää, että alkoholisti/narkkarivanhempien lapsista pitää tehdä ls--ilmoitus. Mutta ap:n tapa on hyökkäävä. Hän puhuu erityisestä "vainustaan". Tämä huolestuttaa. Lisäksi mikä on alkoholismia? Joku pitää esim. alkoholismia että juo 2 siideriä/vkossa ja osa pitää esim. kolmiolääkkeiden käyttämistä selkäkipuihin narkomaniana.

Vierailija
24/44 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainu on vain yksi osa kokonaisuutta. Koulutukseltani olen lääketieteen lis.Minulla ei ole omia lapsia, mutta olen toiminut sijaisvanhempana useaan otteeseen. Kun puhun alkoholismista tai narkomaniasta, viittaan niiden määritelmiin tautiluokituksessa. Kaksi siideriä viikossa ei ole alkoholismia, ei myöskään kohtuukäyttö.

kylläpä täällä ollaan puolustuskannoilla? Ap

Vierailija
25/44 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 22:55"]Vainu on vain yksi osa kokonaisuutta. Koulutukseltani olen lääketieteen lis.Minulla ei ole omia lapsia, mutta olen toiminut sijaisvanhempana useaan otteeseen. Kun puhun alkoholismista tai narkomaniasta, viittaan niiden määritelmiin tautiluokituksessa. Kaksi siideriä viikossa ei ole alkoholismia, ei myöskään kohtuukäyttö.

[/quote]

Minä olen lastentautien erikoislääkäri.

Vierailija
26/44 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen dosentti ja haistan ap:ssa murhaajan elkeitä!!!

Vierailija
27/44 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Oikein lääkäri! Minäkin olen, mitä sitten? Oikein
toimit, mutta miksi kehuskelet itseäsi/ammattiasi?

Vierailija
28/44 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 22:08"]teen lasun aina kun on vähänkin aihetta
[/quote]
Teethän myös lasun aina työttömien, ylipainoisten, perussuomalaisten ja turkulaisten lapsista?
[/quote]

No ainakin turkulaisten!!

Vierailija
29/44 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 22:55"]Vainu on vain yksi osa kokonaisuutta. Koulutukseltani olen lääketieteen lis.Minulla ei ole omia lapsia, mutta olen toiminut sijaisvanhempana useaan otteeseen. Kun puhun alkoholismista tai narkomaniasta, viittaan niiden määritelmiin tautiluokituksessa. Kaksi siideriä viikossa ei ole alkoholismia, ei myöskään kohtuukäyttö.

[/quote]

Joten ällöttävää itsensä jalustalle nostamista.

Terveisin sijaisvanhempi, KTM

Vierailija
30/44 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pohtinut miten oma lapsuuteni olisi mennyt, jos minun perheestä olis tehty lasu. Ihmettelen ettei ole tehty. Olen syntyt 1978.

Äitini on raitis. Isäni oli tuurijuoppo joka joi 2vk putkeen aina puolen vuoden välein. Muun ajan oli säntillinen työnarkomani. Ryyppyputkiin liittyi väkivaltaa ja yksi itsemurhayritys aseella, kun olin 8v.

En tiedä miten nykyisin toimitaan, jos perheen isä joutuu sairaalaan ammuttuaan itseään rintaan alkoholin vaikutuksen alaisena. Joka tapauksessa lasut on hyvä asia. Lapsilla on äärimmäinen hätä.

On hienoa että teet ap ilmoituksia. Kiitos!

Vierailija
31/44 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 22:31"]

8 tuskin teillä asiat ihan kunnossa ovat, kun käyt samantien kieltämään kaikki ongelmat? Miten se arjen pyörittäminen ja oma jaksamisesi laita on, jos mies lähtee välillä viikoksi ryyppäämään?

[/quote]

Miten tuon kasin arki eroaa noina viikkoina yksinhuoltajasta? Niinpä, ei mitenkään. 

Vierailija
32/44 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh. Hoidan lapseni täydellisesti. Kerran kk minulla on vapaaviikonloppu. Silloin juon molempina iltoina kännit, joskus saatan polttaa pilveäkin. Loppu kuukauden olen taas täysin selvänä, käyn työssäni esimiestehtävissä, maksan laskut, hoidan lapset hyvin, vien harrastuksiin, viikonloppuisin käymme yhdessä kivoissa paikoissa, jne. Tekisitkö minusta lasun? En laske itseäni narkiksi tai alkoholistiksi vaikka käyttäytyminen on toistuvaa. Siis vain kerran kuussa...

Vierailija
33/44 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin vanhemmilla oli ja on edelleen alkoholiongelma. Mun lapsuus oli helvettiä, vaikka kulissit meillä olikin kunnossa. Perheen salaisuuden varjeleminen oli raskasta. Aikuisena oon saanut puhuttua asioita terapeutille. Syön masennuslääkkeitä.

Mun opettaja teki musta lasun, mutta mun vanhemmat sai jotenkin esitettyä kunnollista sen sossutädin käynnin ajan. Asia jäi sitten siihen. Mun mielestä on oikeesti helvetin hyvä, jos joku uskaltaa puuttua. Oon itekin kerran joutunu ilmoituksen tekee mun naapureista. Siellä känninen äiti lähti pikkupoika kyydissä ajaa autoa. 

Vierailija
34/44 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vm 1975. Äiti raitis, edesmennyt isä sekakäyttäjä. Isä dokasi käytännössä joka päivä, riehui ja poliisit vierailivat aika ajoin. Mutta ei yhden yhtä lasua!!! Mietin usein kuinka elämämme olisi voinut mennä, jos joku ulkopuolinen tai viranomainen olisi puuttunut.

Vierailija
35/44 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti on semmoinen, joka juo päivittäin. Kyllä silloin on aiheellista tehdä lasu. Ihme saivartelijoita täällä liikkeellä. Taitaa olla av-mammoilla ongelmia alkoholinkäytön kanssa tai sit teillä on juoppo mies!

Vierailija
36/44 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:30"]Alkoholisti on semmoinen, joka juo päivittäin. Kyllä silloin on aiheellista tehdä lasu. Ihme saivartelijoita täällä liikkeellä. Taitaa olla av-mammoilla ongelmia alkoholinkäytön kanssa tai sit teillä on juoppo mies!
[/quote]

Tai sinä olet sairas narkki ?

Vierailija
37/44 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:30"]Alkoholisti on semmoinen, joka juo päivittäin. Kyllä silloin on aiheellista tehdä lasu. Ihme saivartelijoita täällä liikkeellä. Taitaa olla av-mammoilla ongelmia alkoholinkäytön kanssa tai sit teillä on juoppo mies!
[/quote]

Täällä kyllä moni av-mamma puhuu alkoholismista esim. Jos juo siiderin viikossa tyyliin. Se lienee ollut siis sarkasmia.Kyllähän alkoholinkäyttö jakaa mielipiteitä. Että mikä on alkoholismia ja mikä ei. Minua epäilytti ap:n asenne, itse olen täysin päihteetön.

Vierailija
38/44 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mitähän luurankoja sulla on kaapissasi? Voi olla paska äiti vaikka on absolutusti. Itse alkoholistin lapsi, en voi sanoa kärsineeni. Isä oli aina kiltti vaikka joikin. Sen se kyllä teki että olen nykyisin absolutisti

Vierailija
39/44 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän höpisty aina että jos sun on saatava viikottainen saunaoluesi, olet alkkis :D

Vierailija
40/44 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin teen lasun jos on aihetta. Viimeksi tein juoposta naapurin ämmästä, joka haisee aina alkoholille ja oon nähny sen ottavan huikkaa häkkikellarissa. On päissään arkena ja viikonloppuna. Kolme kakaraa sillä on, nuorin oiskohan vuoden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi