Paljon teillä menee kuukaudessa rahaa alkohooliin ja savukkeisiin?
Kommentit (60)
Alkoholiin ei yhtään, tupakkaan kaikkinensa noin 45€ (poltan sätkää).
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:30"]Alkoholiin 0-60 e. N29.....i like to party while im still young :D
[/quote]
liked ja was piti olla
[/quote]
Ööööh 29 on nuori....ai niin sori, av-mammat liikkeellä :D
[/quote]
Vahinko yläpeukku!
N20
Keskikaljaan menee joku pari sataa euroa kuussa. Oon työtön.
Savukkeen 0e.
alkoholi;
Alko : 15e
baarit: 30-40e
Kauppa: 0e
(Tallinna...viimeksi toukokuulla ostin viiniä noin 200 eurolla, joita on jäljellä paljon, riittänee jouluun, ja niitä oon tarjottu monelle vieraalle)
500-1000? Vaihtelee paljon. Asun ulkomailla dynaamisessa kaupungissa sinkkuna ja tulotaso varsin hyvä niin rahaa riittää, ulkona käydään klubeilla missä helposti menee illassa satoja euroja.
Sanoisin n.20e alkoholiin keskimäärin. Juodaan ehkä 1-2 viinipulloa kuukaudessa yhteensä. Jos on jotkut juhlat joissa tarjotaain vieraille alkoholia menee luonnollisesti enemmän. Esim. toukokuussa lähempänä 100e, kun oli aikuisten juhlat. Emme polta. Vanhemmat alle 30v ja kaksi pientä lasta perheessä
Alkoholiin n. 50e ja tupakkaan 80e. Pitäis oikeasti vähentää ainakin tota tupakoimista.
M18
Tupakkaan ja alkoholiin ei ole mennyt koskaan mitään rahaa itselläni, eli 0€, tosin ei olisi varaakaan tällä hetkellä. Jotkut valmistavat kiljunsa itse, eli siinä saa viinin alkoholipitoisuuden luokkaa olevaa juomaa tehtyä, jos haluaa. Tarvitaan vain sopivaa mehua (kaikki laadut eivät käy), sokeria, hiivaa ja käymisastia. T. mies.
Tupakkaan ei yhtään.Kukaan perheessämme ei polta.Mies ostaa itsellensä n.4 saunaolutta kuukaudessa.En osaa sanoa mitä siihen menee,koska en ole eläessäni vielä olutta juonut.
Mulla 0€. Miehellä menee 0€ tupakkaan, en tiedä paljonko alkoholiin.
0€. Kerran tai kaksi vuodessa ostan pullon sampanjaa, silloin menee 50-100€.
Tupakkaan 300€ ja alkoholiin n. 600€.
0,7 l viinaa ja aski tupangia kuluu viikossa, paljonkos nuo sitten maksaa...
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:30"]Alkoholiin 0-60 e. N29.....i like to party while im still young :D
[/quote]
liked ja was piti olla
[/quote]
Ööööh 29 on nuori....ai niin sori, av-mammat liikkeellä :D
[/quote]
Ei nyt kyllä kovin nuori.. Ei mikään käpykään.
- N19
Tupakkaan menee vuodessa 20-50€,alkoholiin ~ 100€ vuodessa.
Alkoholiin 40-60€ + baarit noin100-120€
ja tupakat.. Noin huntti per kk... Ei tod mitään järkeä....
Tupakkaa pari kartonkia kuussa eli yhteensä noin 50e/kk, harvoin tulee Suomesta ostettua. Alkoholiin max 5e/kk paitsi jos tekee viiniä mieli, lempparini maksaa 10e.