Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehille ei ole ongelma se, että minulla on 5 lasta, mutta kun kerron että ne ovat kolmelta eri mieheltä, lopettavat heti yhteydenpidon

Vierailija
24.02.2022 |

Miksi? Olen vain tullut aina niin helposti raskaaksi.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisi lasta saattaa tarkoittaa uudelle miehelle esimerkiksi sitä, että naisen lapsikiintiö alkaa olla täytetty eikä vauvan hankintaan tarvitse itse ryhtyä eikä nainen sitä tule vaatimaan.

Viisi lasta kolmelta eri mieheltä saattaa taas kertoa siitä, että nainen "tulee helposti raskaaksi" eli että mies saattaa päätyä täysin vasten omaa haluaan suurperheen isäksi. Vastuullinen mies kun tuskin lähtee kälppimään ja jättää oman lapsensa. Sitten saa kaupan päälle koko katraan ja kaikki sumplimiset kolmen exän kanssa. Ei kovin houkutteleva tulevaisuudennäkymä! Parempi siis häipyä nopeasti.

Ota steriloitu nainen. Se pitäisi olla varma. Monet naiset ei enää itsekään neljännen tai viidennen jälkeen halua lisää lapsia. Totta, jotkut tulee raskaaksi "heti" vaikka eivät olisi edes niin nuoria tyttöjä ja hormonaaliset ehkäisyt tai kumit ei kiinnosta kaikkia. Itsekin neljännen jälkeen halusin sterilisaation. Tarkoitus oli kolmannen jälkeen, mutta tiettyjen ylläri "komplikaatioiden" takia ei järjestynytkään. No neljäs istuu tuossa sohvalla nyt. Ihan hyvä niin.

Siis provo varmaan, mutta onhan tuollaisia, joilla lapsia useamman eri miehen kanssa. Tämä vaan vähän sivuaa sitä, miten siihen suhtaudutaan. Sinänsä varmaan kenellekään ei ole niin tärkeää, miten joku sulattaa tuollaisen ja miten joku taas ei, kuten ap. Tännehän voi nimenomaan laukoa omia mielipiteitä. Itse en ole mikään moraalin kullannuppu, mutta voin kantaa oman mielipiteeni kekoon ja kertoa, että tässä kyseisessä asiassa olen sitä mieltä, että vähän huvittavaa n jos lapsia on esim. viidelle eri miehelle ja oikeasti itse kokisin jonkin verran alemmuuskompleksia, jos näin olisi. Mutta jos tuollainen ei ole ok henkilölle itselleen, tuskin päästää itseään tuohon tilanteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla