Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehille ei ole ongelma se, että minulla on 5 lasta, mutta kun kerron että ne ovat kolmelta eri mieheltä, lopettavat heti yhteydenpidon

Vierailija
24.02.2022 |

Miksi? Olen vain tullut aina niin helposti raskaaksi.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli lapsien määrä mikätahansa jos kaikilla tai useammalla on eri isä/äiti, antaa se vaikutelman kevytkenkäisyydestä.

Itseäni ei haittaa, jos puolisoehdokkaalla on ennestään lapsia, mutta jos niitä on useamman erihenkilön kanssa, herättää se vain kysymyksiä, että miksi. Mikä vika edellisissä kumppaneissa oli vai onko vika sittenkin tässä puolisoehdokkaassa

Joo, näissä katsoo sitä ainoaa yhdistävää tekijää ja se on se äiti.

Vierailija
22/41 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöö olis semmonen että yksi ihan vaalea valkohiuksinen lapsi, yksi musta, yksi lähi-idän tyylinen ja mikä vielä...ai niin aasialaistyylinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites toi värikirjo, onko vaaleasta tummaan vai yhtä ja samaa väriä?

No se nyt on ihan se ja sama.

Vierailija
24/41 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe enpä ihmettele😄

Vierailija
25/41 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

trollololoo

Vierailija
26/41 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos miehellä on lapsia useamman naisen kanssa?

Vierailija
27/41 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli lapsien määrä mikätahansa jos kaikilla tai useammalla on eri isä/äiti, antaa se vaikutelman kevytkenkäisyydestä.

Itseäni ei haittaa, jos puolisoehdokkaalla on ennestään lapsia, mutta jos niitä on useamman erihenkilön kanssa, herättää se vain kysymyksiä, että miksi. Mikä vika edellisissä kumppaneissa oli vai onko vika sittenkin tässä puolisoehdokkaassa

Joo, näissä katsoo sitä ainoaa yhdistävää tekijää ja se on se äiti.

Mitenniin aina yhteinen äiti? Mun hyvällä ystävällä on sisko yhteisen isän kanssa. Ei yhteisen äidin

Vierailija
28/41 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettääkö?

Vierailija
29/41 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos miehellä on lapsia useamman naisen kanssa?

Se on sonni ja naistenmies, jonka perään kunnolliset naiset jäävät itkemään.

Vierailija
30/41 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele yhtään.

Vierailija
31/41 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jakorasia, en ihmettele että miehet ei kiinostu.

Voi Herran tähden. Tämmönen misogystinen kommentti saanu noin paljon yläpeukkuja. Mutta jos miehellä on lapsia monelle eri naiselle, se on SONNI!

Vierailija
32/41 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo harkintakyvyn puutteesta. Olet ilmeisesti niitä ihmisiä jotka eron jälkeen on alle kuukaudessa uusi otettu jostain ja sekään suhde kestä 3kk pidempään, mutta ei se haittaa kaks viikkoa taukoa ja taas on uus.... Todennäköisyys myös sille, että mies on kohta kuudennen lapsen elareiden maksaja on suuri, joten kannattaa välttää.

Vierailija
33/41 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jakorasia, en ihmettele että miehet ei kiinostu.

Voi Herran tähden. Tämmönen misogystinen kommentti saanu noin paljon yläpeukkuja. Mutta jos miehellä on lapsia monelle eri naiselle, se on SONNI!

Ei ole sonni vaan idiootti.

Vierailija
34/41 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sellainen ihminen, että sattuneesta syystä musta on aika paljon huhuja liikkeellä, vääriä ja oikeita.

Huhut on joskus helppo tunnistaa ihmisten kysymyksistä. Esim. eräs kysyi tilanteessa, jossa ei todellakaan olisi ollut sopivaa kysyä: Onko lapset samalta isältä?" Siihen vaan vähän huvittuneena että kyllä on

Kyseessä ei siis mikään kaverijutustelu tai edes työpaikan kahvikeskustelu, vaan virallisemman tason keskustelu, jossa kuitenkaan kyseinen fakta ei ollut mitenkään relevantti tai tarpeellinen.

No mutta mulla tietyistä syistä vähän eri tilanne ja olen tottunut jo että kaikenlaista on ollut liikkeellä.

Mulla ei ole hävettävää. Muilla mukana olijoilla sitäkin enemmän.

Vierailija
35/41 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi lasta saattaa tarkoittaa uudelle miehelle esimerkiksi sitä, että naisen lapsikiintiö alkaa olla täytetty eikä vauvan hankintaan tarvitse itse ryhtyä eikä nainen sitä tule vaatimaan.

Viisi lasta kolmelta eri mieheltä saattaa taas kertoa siitä, että nainen "tulee helposti raskaaksi" eli että mies saattaa päätyä täysin vasten omaa haluaan suurperheen isäksi. Vastuullinen mies kun tuskin lähtee kälppimään ja jättää oman lapsensa. Sitten saa kaupan päälle koko katraan ja kaikki sumplimiset kolmen exän kanssa. Ei kovin houkutteleva tulevaisuudennäkymä! Parempi siis häipyä nopeasti.

Vierailija
36/41 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sellainen ihminen, että sattuneesta syystä musta on aika paljon huhuja liikkeellä, vääriä ja oikeita.

Huhut on joskus helppo tunnistaa ihmisten kysymyksistä. Esim. eräs kysyi tilanteessa, jossa ei todellakaan olisi ollut sopivaa kysyä: Onko lapset samalta isältä?" Siihen vaan vähän huvittuneena että kyllä on

Kyseessä ei siis mikään kaverijutustelu tai edes työpaikan kahvikeskustelu, vaan virallisemman tason keskustelu, jossa kuitenkaan kyseinen fakta ei ollut mitenkään relevantti tai tarpeellinen.

No mutta mulla tietyistä syistä vähän eri tilanne ja olen tottunut jo että kaikenlaista on ollut liikkeellä.

Ei kai kukaan tuollaista kysy tuosta. Eikö nuo ole asioita jotka kertotaan itse jos haluaa kertoa.

Vierailija
37/41 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just.

Vierailija
38/41 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisi lasta saattaa tarkoittaa uudelle miehelle esimerkiksi sitä, että naisen lapsikiintiö alkaa olla täytetty eikä vauvan hankintaan tarvitse itse ryhtyä eikä nainen sitä tule vaatimaan.

Viisi lasta kolmelta eri mieheltä saattaa taas kertoa siitä, että nainen "tulee helposti raskaaksi" eli että mies saattaa päätyä täysin vasten omaa haluaan suurperheen isäksi. Vastuullinen mies kun tuskin lähtee kälppimään ja jättää oman lapsensa. Sitten saa kaupan päälle koko katraan ja kaikki sumplimiset kolmen exän kanssa. Ei kovin houkutteleva tulevaisuudennäkymä! Parempi siis häipyä nopeasti.

Ota steriloitu nainen. Se pitäisi olla varma. Monet naiset ei enää itsekään neljännen tai viidennen jälkeen halua lisää lapsia. Totta, jotkut tulee raskaaksi "heti" vaikka eivät olisi edes niin nuoria tyttöjä ja hormonaaliset ehkäisyt tai kumit ei kiinnosta kaikkia. Itsekin neljännen jälkeen halusin sterilisaation. Tarkoitus oli kolmannen jälkeen, mutta tiettyjen ylläri "komplikaatioiden" takia ei järjestynytkään. No neljäs istuu tuossa sohvalla nyt. Ihan hyvä niin.

Vierailija
39/41 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on menty provoon mukaan. Voi teitä. AP:llä on ollut varmasti hauskaa. 

Vierailija
40/41 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh, siis jos jossain virallisilla tahoilla kysellään tuollaista niin aika pässi meininki. Kai nyt normi ihmiset tajuaa, mitkä on yksityisasioita ja mitkä koko kansan tietoa. Jotkut kertoo yksityisasioistaan ihan mielellään itse, mutta jos ei, on aika tökeröä kaivella puhumattakaan levitellä niitä ympäriinsä.

Tietenkin ovela voi saada asiat kuulostamaan ihan kun ne olisi tullut luvan kanssa asianomaiselta itseltään tai joltain läheiseltä, vaikka näin ei ole.

Ja typerät on ihan ymmyrkäisenä sekaisin kaikesta. Mikä on totta ja mikä ei.