Miehille ei ole ongelma se, että minulla on 5 lasta, mutta kun kerron että ne ovat kolmelta eri mieheltä, lopettavat heti yhteydenpidon
Miksi? Olen vain tullut aina niin helposti raskaaksi.
Kommentit (41)
No hitto! Etkö ole kuullut ehkäisystä. En minäkään haluaisi olla kuudennen isä!
Mies tai nainen, lapsia kolmen eri ihmisen kanssa kertoo mielestäni heikosta elämänhallinnasta, enkä itse haluaisi tällaisen henkilön kanssa mitään suhdetta aloittaa. Helposti raskautuminen ei tarkoita, että on pakko lisääntyä holtittomasti.
Vierailija kirjoitti:
Mies tai nainen, lapsia kolmen eri ihmisen kanssa kertoo mielestäni heikosta elämänhallinnasta, enkä itse haluaisi tällaisen henkilön kanssa mitään suhdetta aloittaa. Helposti raskautuminen ei tarkoita, että on pakko lisääntyä holtittomasti.
Entä kahden?
Kyllä tuossa olisi vielä yhdelle lapselle tilaa.
Kerro ensi kerralla että ne on viiden eri miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä tutulla on neljä lasta kolmelle miehelle. Eka on nuoruusiän vahinko, jonka halusi kuitenkin pitää. Kaksi seuraavaa on aviomiehelle, joka jätti perheensä. Neljäs on nykyiselle miehelle.
Mitä heikkoa elämänhallintaa tuossa nyt on.
Viisi lasta samalle miehelle voi olla yhteistuumin tehtyjä, mutta viisi lasta kolmelle eri miehelle haiskahtaa ehkäisystä valehtelulta ainakin yhdelle lasten isistä tai siltä, että vähintään se viimeinen isi-eksä on ihan seko myös. Siis melkoinen kivireki myös kolme eksää, kaikkien kanssa yhteiset lapset...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä kahden?
Kaksi on siinä rajoilla, että jos oikein hyvä tyyppi sattuisi kohdalle, voisin tutustua. Jos ei kahdesta opi, on menetetty tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä kahden?
Riippuu. Joissakin tapauksissa voisi mennä.
Kolme ehdoton ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä tutulla on neljä lasta kolmelle miehelle. Eka on nuoruusiän vahinko, jonka halusi kuitenkin pitää. Kaksi seuraavaa on aviomiehelle, joka jätti perheensä. Neljäs on nykyiselle miehelle.
Esmes se vahinkoraskaus :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun hälytyskellot soisi, jos hänellä haku olisi päällä.
-eri
Ap:n kannattaa alkaa katsella miestä alemman elintason maasta. Tiedän miehen, jolla lapsia viidelle eri naiselle, kolmelle suomalaiselle ja kaksi viimeistä vaimoa haki kaukoidästä. Mutta tosiaan kahdesti on pitänyt jo käydä hakemassa...
Kuule, eikö sulle ole kerrottu miksi ja miten nainen tulee raskaaksi? Siitä pippelistä tulee pimppiin siemennestettä, spermaa, joka hedelmöittää naisen munasolun. Älä siis anna miehen pistää sitä pippeliä än sun pimppiin jos sen päällä ei ole kondomia tai jos et itse ole käyttänyt ehkäisyä.
Kysy lisää terveyskeskuksesta tai ohjaajalta.
Kuka haluu neljänneksi kerrotuksi sille viidennelle sitten? noin huonolla elämänhallinnalla ei kannata seurustelua aloittaa vaan terapia.
Oli lapsien määrä mikätahansa jos kaikilla tai useammalla on eri isä/äiti, antaa se vaikutelman kevytkenkäisyydestä.
Itseäni ei haittaa, jos puolisoehdokkaalla on ennestään lapsia, mutta jos niitä on useamman erihenkilön kanssa, herättää se vain kysymyksiä, että miksi. Mikä vika edellisissä kumppaneissa oli vai onko vika sittenkin tässä puolisoehdokkaassa
Siksi koska olet nainen joka tekee jokaiselle miehelle lapsia. Se on sinun ainoa syysi etsiä aina uusi mies. Siis kirjaimellisesti olet liikkuva sperma-ansa. Ei ihme, että katoavat. Ei kukaan halua sinun lastentarhasi kustantajaksi jos on vähänkään älliä päässä. Steriloi itsesi hyvänen aika.
Mites toi värikirjo, onko vaaleasta tummaan vai yhtä ja samaa väriä?
Jakorasia, en ihmettele että miehet ei kiinostu.