Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä himputin "hetula" mulla roikkuu tuolla alapäässä?
15.08.2008 |
Sellainen "ihoriekale" tuossa emättimen "ulkoreunalla"... mietin olisiko synnytyksen jäljiltä? Auttakaa!
Kommentit (3)
Eipä tuo tahtia haittaa. Voisi kai sen pyytää nipsasemaan poiskin lekurilla mutten ole viitsinyt.
Vanha värkki joten ei ole enää ihan priimaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ujuttautua oikeaan väliin puuhaillessanne vai hämääkö hetula ukkoa umpikujaan?
Alue: Aihe vapaa
omassakin alapäässäni. :D