Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmä mies ja sääsovellus!

Vierailija
13.07.2015 |

Sanoin että tulee sade, en vie lapsia puistoon. Se katsoi sääsovellusta että hyvin voi mennä, minä pilviä. No lähdin puistoon lasten kanssa kun se niin vakuutti että menkää vaan. Ja arvatkaa mitä? Ollaan puun alla sateen suojassa! Soitin miehelle ja sanoin että kiitos, täällä sataa! Se katsoi taas sääsovellusta ja sanoi ettei sen mukaan sada. Wtf?!? Kai mä tiedän sataako täällä kun täällä olen! Ja mies puuskuttaa puhelimeen ettei muka voi sataa, olkaa nyt vaan ulkona. Idiootti!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliö

Vierailija
2/5 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:28"]

Sanoin että tulee sade, en vie lapsia puistoon. Se katsoi sääsovellusta että hyvin voi mennä, minä pilviä. No lähdin puistoon lasten kanssa kun se niin vakuutti että menkää vaan. Ja arvatkaa mitä? Ollaan puun alla sateen suojassa! Soitin miehelle ja sanoin että kiitos, täällä sataa! Se katsoi taas sääsovellusta ja sanoi ettei sen mukaan sada. Wtf?!? Kai mä tiedän sataako täällä kun täällä olen! Ja mies puuskuttaa puhelimeen ettei muka voi sataa, olkaa nyt vaan ulkona. Idiootti!

[/quote]

kyllä mies on oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:28"]

[/quote]

kyllä mies on oikeassa.
[/quote]

Ei se nyt vaan voi olla!!!

Vierailija
4/5 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:33"]Ääliö
[/quote]

Kuka, minäkö? Ap

Vierailija
5/5 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supersää? Samaa katoin tänäänkin että täysin pieleen "ennustivat". Teelehdistäkö ne niitä lukee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä