Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätysiskut vessaan tyttöystävän kakatessa

Vierailija
13.07.2015 |

Onko muita, jotka avaavat vaikka lukkoonkin laitetun vessan oven silloin tällöin nähdäkseen, mitä tyttöystävä/poikaystävä vessassa OIKEASTI tekee? Kerran huomasin, että geeäffän kakka oli mustaa vaikka olen kieltänyt sitä syömästä verilättyjä!!!
Jay, 23

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin menin kerran mutta se oli virhe koska haju oli niin voimakas että pyörryin ja löin pääni lavuaarin kulmaan.

Vierailija
2/23 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoketju, mutta ex tosiaan teki tuota....oli muutenkin sairaalloisen mustasukkainen ja jos vessassa meni puolta minuuttia kauempaa niin rynnättiin katsomaan "tekstailenko salarakkaalle". Ihan seinähullua toimintaa, oikeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:02"]Minäkin menin kerran mutta se oli virhe koska haju oli niin voimakas että pyörryin ja löin pääni lavuaarin kulmaan.
[/quote]
Jatkoitko silti tarkastuksia?

Vierailija
4/23 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:26"]Provoketju, mutta ex tosiaan teki tuota....oli muutenkin sairaalloisen mustasukkainen ja jos vessassa meni puolta minuuttia kauempaa niin rynnättiin katsomaan "tekstailenko salarakkaalle". Ihan seinähullua toimintaa, oikeasti.
[/quote]
Suostuisitko epäluulojen välttämiseksi kameran asentamiseen vessaan? Jos oikeasti rakastat miestäsi, niin suostut.

Vierailija
5/23 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:26"]Provoketju, mutta ex tosiaan teki tuota....oli muutenkin sairaalloisen mustasukkainen ja jos vessassa meni puolta minuuttia kauempaa niin rynnättiin katsomaan "tekstailenko salarakkaalle". Ihan seinähullua toimintaa, oikeasti.
[/quote] mä olin kanssa kylvyssä liian kauan joten todellisuudessa panin jonkun kanssa

Vierailija
6/23 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:30"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:26"]Provoketju, mutta ex tosiaan teki tuota....oli muutenkin sairaalloisen mustasukkainen ja jos vessassa meni puolta minuuttia kauempaa niin rynnättiin katsomaan "tekstailenko salarakkaalle". Ihan seinähullua toimintaa, oikeasti.
[/quote]
Suostuisitko epäluulojen välttämiseksi kameran asentamiseen vessaan? Jos oikeasti rakastat miestäsi, niin suostut.
[/quote]
En olisi sellaisen kanssa. Siksi tuokin kertomani on ex, saa olla ihan yksinään epäilyinensä.

Vierailija
7/23 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista käytöstä

Vierailija
8/23 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on tosi köyhää, jos paskalla ei edes saa istua rauhassa.

Vierailija
9/23 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Creepeintä tässä kaiken provoilun keskellä nyt on se että minun eksä OIKEASTI seurasi välillä vessaan ja harrasti mm. verhonraosta kurkkimista kun olin suihkussa. Olikin ihan vitun kipeä tapaus ja samasta syystä on eksä, jätin kun läppäisi ekan kerran. Vieläkin pistää todella vihaksi kyseinen nulikka.

Vierailija
10/23 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei sentään ryntää vessaan sisään, mutta kuuntelee hiljaa vessan oven läheisyydessä, kun olen kakalla. Todella ärsyttävää! Menee lisäksi usein itse veskiin heti sen jälkeen kun olen käynyt siellä täysistunnolla. Tämä ei ole valitettavasti provo. Muuten normaali mies. Sanokaa miehet mistä tällainen johtuu??

Vierailija
11/23 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle paskantaminen on pyhä asia. En tajua miksi.

Mä oon vääntänyt kyykkypaskat Päärauhtatieaseman nurkkaan ulos, ennen somevillitystä.

Enkä ole edes Johanna Tukiainen.

Vierailija
12/23 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 11:17"]Mun miehelle paskantaminen on pyhä asia. En tajua miksi.

Mä oon vääntänyt kyykkypaskat Päärauhtatieaseman nurkkaan ulos, ennen somevillitystä.

Enkä ole edes Johanna Tukiainen.
[/quote]hätä ei lue lakia. Yhden kerran olen nähnyt naisen kakkaavan, olusilla iisalmessa. Mimmi kyykistyi rakennuksen seinustalle eikä välittänyt ohikulkijoista.

Vierailija
13/23 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 11:15"]

Mun mies ei sentään ryntää vessaan sisään, mutta kuuntelee hiljaa vessan oven läheisyydessä, kun olen kakalla. Todella ärsyttävää! Menee lisäksi usein itse veskiin heti sen jälkeen kun olen käynyt siellä täysistunnolla. Tämä ei ole valitettavasti provo. Muuten normaali mies. Sanokaa miehet mistä tällainen johtuu??

[/quote] Mitä jos kiekaiset että painu äijä nyt hevon vittuun sieltä kyyläämästä tahi otat kännyn mukaan ja tekstaat miehelle että sux hev vit sielt, mulq. Minä vähän epäilen että mies kuvittelee sinun masturboivan siellä ja siksi käyttäytyy noin.

Vierailija
14/23 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 11:27"]

[/quote] Mitä jos kiekaiset että painu äijä nyt hevon vittuun sieltä kyyläämästä tahi otat kännyn mukaan ja tekstaat miehelle että sux hev vit sielt, mulq. Minä vähän epäilen että mies kuvittelee sinun masturboivan siellä ja siksi käyttäytyy noin.

[/quote] Tai sitten olet menevinäsi vessaan, mutta vähän ajan päästä nykäiset oven auki oikein voimalla niin että mies säikähtää (ja toivottavasti ottaa vähän osumaakin) ja pidät lyhyen mutta kovaäänisen ripityksen aiheesta. Eiköhän lopu ainakin jos tarpeeksi monta kertaa toisteteaan.

Vierailija
15/23 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ota ens kerralla kattilankannet mukaan ja ala paukutta niitä kun äijä hiljentyy odottamaan molskahdusta.

Vierailija
16/23 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 11:15"]Mun mies ei sentään ryntää vessaan sisään, mutta kuuntelee hiljaa vessan oven läheisyydessä, kun olen kakalla. Todella ärsyttävää! Menee lisäksi usein itse veskiin heti sen jälkeen kun olen käynyt siellä täysistunnolla. Tämä ei ole valitettavasti provo. Muuten normaali mies. Sanokaa miehet mistä tällainen johtuu??
[/quote] Sillä on vessahätä ja odottaa että pääsee sinne (sinusta " kuuntelee") ja sit kun se menee sinne sitäkin ihmettelet.

Vierailija
17/23 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohis mutta vuonna 2007 olin 17 v ja seurustelin 20-vuotiaan pojan kanssa. Herra oli helvetin mustasukkanen. Kerran hän meni vessaan ja suihkuun kun kuuli jotenkin oven läpi että menin koneelle,ryntäsi hän kesken paskaistunnon ulos ja tuli kyttäämään että kenelle mesetän. :D Ja hyi saatana kun lähti hänen takamuksestaan paistoi pökäle hyi hitto! Oli siis alasti koska oli menossa suihkuun sen jälk.

Vierailija
18/23 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn paskalla ovi auki niin eipä tarvitse tehdä ylläri-iskuja.

Vierailija
19/23 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oleellista, että gf kakkaa, kun teet yllätysiskut? Entä, jos hän pissaakin?

Vierailija
20/23 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilin kerran vaimoa uskottomuudesta ja ryntäsin vessaan nähdäkseni syökö se katumuspillereitä.