Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut kotirouva/kotiäiti koko elämäni

Vierailija
24.02.2022 |

Miksi se on niin ihmeellistä? Valis

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taloudellinen tilanteenne on sen sinulle sallinut/ sallii edelleen, mikä ettei.... Jokainen elää itse parhaaksi näkemällään tavalla; kotiäitiysi ei ole keneltäkään "mitään pois!"

Vierailija
2/78 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos taloudellinen tilanteenne on sen sinulle sallinut/ sallii edelleen, mikä ettei.... Jokainen elää itse parhaaksi näkemällään tavalla; kotiäitiysi ei ole keneltäkään "mitään pois!"

Joo, ei se keneltäkään pois ole. Ap

Vierailija
4/78 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeätkö?

Vierailija
5/78 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ollut kotiäiti kun muutaman vuoden. Useamman vuoden töissä ja muutama vuosi työttömänä.

Vierailija
6/78 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeätkö?

En. Ap

Vierailija
7/78 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä varmaan hyvätuloinen mies eikä siinä mitään hävettävää ole jos elää miehen siivellä. Sitäpaitsi harvoin kotiäiditkään täysin tulottomia on. Jos köyhä mies tai yh niin kotiäitiys voi olla taloudellisesti aika haastavaa ja kurjaa aikaa.

Vierailija
8/78 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:llä varmaan hyvätuloinen mies eikä siinä mitään hävettävää ole jos elää miehen siivellä. Sitäpaitsi harvoin kotiäiditkään täysin tulottomia on. Jos köyhä mies tai yh niin kotiäitiys voi olla taloudellisesti aika haastavaa ja kurjaa aikaa.

Ei ole hyvätuloista miestä,mutta eletään aika vaatimatonta elämää. Ap

Vierailija
9/78 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talouspuolesta vielä sen verran, että olettehan huolehtineet myös eläketurvastasi?   Jos jotain tapahtuukin, eroatte tai mies kuolee. 

Vierailija
10/78 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ei kai se toisen taloudellinen tilanne pitäisi olla ongelma muille kun henkilölle itselleen. Jos joku toinen haluaa ottaa sen sydämen asiakseen voi avustaa aina rahallisesti.

Vierailija
11/78 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talouspuolesta vielä sen verran, että olettehan huolehtineet myös eläketurvastasi?   Jos jotain tapahtuukin, eroatte tai mies kuolee. 

No jonkin verran on huolehdittu. Ap

Vierailija
12/78 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa tehdä omat valinnat. Kotiäiti on aivan hyvä valinta.

Vierailija
13/78 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvat kotirouvat ovat naimisissa tyhjätaskujen kanssa. Ymmärtävät kyllä itsekin rahan arvon.

Vierailija
14/78 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ei kai se toisen taloudellinen tilanne pitäisi olla ongelma muille kun henkilölle itselleen. Jos joku toinen haluaa ottaa sen sydämen asiakseen voi avustaa aina rahallisesti.

Älä nyt. Tuo on passivoivaa apua. Mielummin hyvä mieluisa työpaikka.

Vierailija
15/78 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvat kotirouvat ovat naimisissa tyhjätaskujen kanssa. Ymmärtävät kyllä itsekin rahan arvon.

Tänän huomannut. Monet näitä "nalle maksaa." Ihan hyvinhän mulla menee.

Vierailija
16/78 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä teidän poikanne on saanut hulppeita lahjoja esim. jouluiksi. Mitä esim. sai viime jouluna? Omani sai suklaata kaverilta, leffalipun, 20 euroa, t-paidan ja sukkia. 

Vierailija
17/78 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt. Tuo on passivoivaa apua. Mielummin hyvä mieluisa työpaikka.[/quote

Loppupeleissä jokainen tekee omat valintansa. Punto!

Vierailija
18/78 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs miehet tykkäisi kun Suomessa alettaisiin maksamaan ex-vaimoille elareita jenkkien tyyliin?

Vierailija
19/78 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä teidän poikanne on saanut hulppeita lahjoja esim. jouluiksi. Mitä esim. sai viime jouluna? Omani sai suklaata kaverilta, leffalipun, 20 euroa, t-paidan ja sukkia. 

Joo, sai kalliita lahjoja mm ratin, älykellon, nappikuulokkeet yms mutta ei sitten vuoden aikana niin kovin isoja juttuja saakaan. Ap

Vierailija
20/78 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun mieheni ei ole hyvätuloinen. Ollaan itse asiassa aika pienituloisia. Pärjätään, kun eletään melko vaatimattomasti. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän