Onko klipsipidennykset ihan out?
Löysin vanhat (1v) klipsipidennykseni ja kokeilin niitä päähän. En ole kertaakaan pitänyt niitä. Nyt näytti ihan kivoilta, hiukset oli pidemmät ja paksummat. Yritän koko ajan kasvattaa hiuksia ja nuo tuo lisää pituutta ja kampauksiin volyymiä. Pitääkö kukaan enää arkipäivisin klipsipidennyksiä? Mitä mielikuvia herättää. Ja miten liikkua noiden kanssa pelkäämättä että klipsit näkyy?
Kommentit (7)
Minulla on ollut monta vuotta joka päivä käytössä klipsituuhennokset. Oma tukka kun on ohut, niin tuolla saa kivasti paksuutta. Nämä pidennykset siis ovat ihan oman tukkani pituiset ja väriset. Käytän vain sivuilla. Näppärä laittaa ja ottaa pois. Laita ihmeessä, jos siltä tuntuu!
lähinnä kampauksiin ajattelin, saisi näyttävyyttä sivuleteille ym. On oman hiusteni väriset. Auki en voi ehkä pitää kun klipsit on aika tyhmästi leikattu enkä kehtaa kampaamoon mennä pyytämään leikkausta uudelleen. Ajattelin että joskus ostaisi sitten uudet pidennykset. Minullakin suht ohuet hiuset jotka vähän yli olkapäiden. kasvatan koko ajan hiuksia pidemmiksi mutta hidasta puuhaa.
ap
No mua ei henk.koht. kiinnosta onko out tai muuten vaan rumat jonkun mielestä. Pidän klipsejä yleensä kun on jotain menoa, koska näytän mielestäni paremmalta pidemmillä hiuksilla, joita minulle ei luonnostaan kasva, joten kasvatus ei ole ratkaisu. Olen saanut lukemattomia kehuja klipsipidennyksistäni ja niitä on luultu omiksi hiuksiksi. Tätä ei tietenkään palstamammat usko, mutta olkoot uskomatta. Elämä on niin paljon helpompaa kun ei mieti koko ajan mitä muut ajattelee.
Mulla on pitkät mutta ohuet hiukset ja mulla myös saman pituiset klipsipidennykset. Käytän niitä kuitenkin vain baarissa tms juhlissa tai kampauksissa. Arkipäiväisesti käytettynä minusta jotenkin vaivalloista vaikka tuuheat hiukset haluaisinkin,mutta arkena en jaksa stressata klipsien näkymistä omista ohuista hiuksista tai asetella niitä kokoajan. Minulle siis sopii vain erikoistilaisuuksiin, muita tai jatkuvaa pidennystä/tuuhennosta en edes haluaisi.
Hiustenpidennysten tarkoitus ei ole näyttää hiustenpidennyksiltä, joten niiden ei pitäisi myöskään herättää mitään mielikuvia kanssaeläjissä, enintään "ompa tuolla kivannäköiset hiukset". Monet pitävät ihan joka päivä hiustenpidennyksiä, myös klipsejä, toki ne vaativat melko paljon aikaa kun pitää joka aamu laittaa.