Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

r-collectionin kasvojenkohotus?

Vierailija
15.06.2015 |

Kävin äsken r-collectionin nettisivuilla yhden 365 bloggaajan inspiroimana, ja jessus, en tiennytkään miten ajan hermoilla ne vaatteet nykyään onkaan! Muistan vaan ne anorakit 90-luvulta, ja luulin että samaa settiä olis edelleen. Heräsi vaan kysymys että ehkä en itse olekkaan enää niin nuori, ja että kyseisen merkin vaatteet on edelleen vanhahtavia ja tunkkaisia, ja mä itse olen vaan vanhentunut ja muuttunut tunkkaiseksi??!? Onko oikeesti r-collectionilla vain mun silmään kivoja vaatteita, vai onko kukaan samaa mieltä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo?

Vierailija
2/9 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haloo haloo, musta ne anorakit ja housut oli kivoja. Omistan vieläkin anorakin, housut jääneet jonnekin matkan varrelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää.Tylsiä, epänaisellisia vaatteita

Vierailija
4/9 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anorakki on hieno klassikkovaate! Mulla ei ollut ysärillä sellaista, mutta pari vuotta sitten hankin käytettynä kaksi anorakkia. Toisen kavensin, toinen vielä odottaa korjausta (pitäisi laittaa pitemmät resoritkin). Mutta joo, oli jokunen kiva vaate noilla, voisin kuvitella hankkivani.

Vierailija
5/9 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanssasi samaa mieltä. Kävin vast' ikään ja yllätyin!!

Ilmeisesti on vielä kotimainen yritys...

Vierailija
6/9 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ennen R-collectionin t-paidat oli tosi laadukkaita, jämäkkää ja siistinä pysyvää trikoota. Myöhemmin kun olen niitä nähnyt, ovat olleet samaa lörppää trikoota kuin muutkin paidat.

Vierailija
7/9 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari vuotta sitten ostettuja peruspaitoja heiltä, silloin vielä oli todella hyvälaatuista trikoota ja värivalikoimaa paljon enemmän kuin noissa perusketjuliikkeissä. Nykytilannetta en ole taas tarkistanut, harmi, ettei heillä ole enemmän myymälöitä.

Vierailija
8/9 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki loppu, tai tulossa kolmen viikon päästä, jotka mua olis kiinnostanut : (

Vierailija
9/9 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan