JOS NÄET TÄMÄN AVAA! TARVIN ÄKKIÄ APUA
Oon 15v ja polttanut 2v tupakkaa. Nyt pelkään, että oon saannu keuhkosyövän. Kokoajan yskittää ja kurkkua ärsyttää. Olen päättänyt lopettaa tupakoinnin mutta jos olen saanut syövän niin onko siitä enää mitään väliä. Voiko syöpä tulla näin äkkiä?
Kommentit (15)
Syöpä kehittyy 20 vuodessa. Mutta jokainen tupakan poltto on askelen lähempänä mahdollista syöpää joten ei todellakaan kannata.
Nyt on aika lopettaa. Siis polttaminen.
Millään ei ole varmaan sitten enää mitään väliä. Keuhkosyövästä ei parane. Ihan sama sitten vaikka jatkaisin. Ap
Varmaan sul on keuhkoputken tulehdus, tai kesäflunssa, mutta hyvä että oot nyt herännyt tohon että tupakka on oikeesti myrkkyä! Lopeta tupakointi, käy lääkärissä ja huokaise helpotuksesta että sulla tuli järki päähän ajoissa, jotku polttaa elämänsä ja sitte tuskissaan vanhana kuolevat syöpään ja pohtivat kuolinvuoteellaan montako elinvuotta olisivat saaneet lisää ilman tupakkaa ja että olisivat voineet välttyä sellaiselta kitumiskuolemalta..
Paha tupakkayskä? Kaveri kärsii tuosta. Ja hyhhyh jos oot 13 vuotiaana alkanut polttamaan. Koko tupakka on niin yök
( ._.)
ei kai kukaan ole oikeasti noin tyhmä
Tupakkayskä 15v junnuilla. Mene kotiin kasvamaan.
Keuhkosyövästä paranee, mistä oot sellaista keksinyt ettei paranisi?? Teitty jos se muhii ja leviää jokapaikkaan niin ennuste huononee. Käy hyvä ihminen lukemassa faktoja, esim duodecim tai terveyskirjasto, sieltä löytyy asiallisia artikkeleita syövistäkin.
älä viitti agstata siellä ennenkuin tiedät enemmän..
Luultavasti kuolet jos et lopeta tupakointia
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 10:14"]Luultavasti kuolet jos et lopeta tupakointia
[/quote]
Varmasti kuolee vaikka lopettaisi. Todennäköisesti myöhemmin, mutta kuolee silti.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 10:09"]Syöpä kehittyy 20 vuodessa. Mutta jokainen tupakan poltto on askelen lähempänä mahdollista syöpää joten ei todellakaan kannata.
[/quote]
Koirani kyllä kuoli keuhkosyöpään 11 vuotiaana ja appiukko sai kurkkusyövän 28 vuotiaana, vaikka aloitti vasta 14 vuotiaana polttamisen.
Voi.