Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MTVlle uusi uutisankkuri - Marjo Partio irtisanottiin YT-neuvotteluissa

Vierailija
13.07.2015 |

MTV julkisti kesäkuussa isojen YT-neuvottelujen tulokisen, 82 ihmistä irtisanottiin, mm. 17 vuotta MTVssä työskennellyt uutisankkuri Marjo Partio (ent. Lehikoinen). Tänään MTV esittelee nettisivullaan uuden uutisankkurin, Jaakko Loikkasen, joka on juontanut A-studiota YLEllä.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015061119842249_uu.shtml

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/tutustu-mtv-n-uuteen-uutisankkuriin-30-vuotias-salibandya-pelaava-jaakko/5215972

Siis mitä järkeä tässä on, ensin irtisanotaan hyvä uutisankkuri ja kuukauden päästä palkataan toinen? Marjo taitaa olla viisikymppinen ja tämä Jaakko kolmekymppinen. Harmittaa Marjon puolesta, olen pitänyt hänen työskentelystään MTV Uutisissa.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 10:13"]

Kai nyt nuorta ankkuria mielummin katsoo kuin jotain 70-vuotiasta vanhaa pierua.

[/quote]

Ei uppoa. Jos katson uutisia tai asiaohjelmia odotusarvona on jokin oikea substanssi, eikä vaan tissivako tmv.

Vierailija
42/46 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 10:15"]

Ulkomailla uutisankkurit ovat näpsäköitä ja pirtsakoita tapauksia, niin miehet kuin naiset. Surkuhupaisaa olisi jos suomessakin uutisia lukee kulahtaneet ja rupsahtaneet vanhat ihmiset ihan kuin jossain 70-luvulla, pitää vihdoin herätä tähän uuteen vuosituhanteen.

[/quote]

Itselle on ihan sama minkä ikäisiä tai näköisiä uutisankkurit ovat kunhan osaavat asiansa. Ja jos väkisin halutaan nuorennusleikkausta julkisivukuvaan, pitäis niille vanhoille silti olla töitä tarjolla vaikka eivät saisi paljoa ruutuaikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 10:16"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 10:14"]Kyllähän sieltä vuosia sitten potkittiin myös joku toinen vanha naisankkuri, josta pidin. . . Haluavat nuoria naamoja ruutuun. Kamalaa tommonen. [/quote]Ihan tavallista työelämässä. Mäkin olen sitä mieltä että työpaikat kuuluvat nuorille. Noi Marjopartiot ja muut viisikymppiset on autonsa ja talonsa jo maksaneet eivätkä enää tarvii palkkatuloja. Nuoret ja lapsiperheiden vanhemmat sen sijaan tarvitsevat.

[/quote]

Sinä et kyllä taida tietää, mitä Marjo on maksanut tai hommannut. Aika nuoret ne hänenkin lapsensa ovat...

Vierailija
44/46 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkari menee huonoon suuntaan tekemisillään, sieltä on pois monta hyvin työnsä osaavaa fiksua toimittajaa ja nuoria säheltäjiä otetaan tilalle niinkuin aamu tvssäkin hössöttävät ja käsillään puhuva nainen en enää katso maikkarilta uutisia enkä aamu tvtä

Vierailija
45/46 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei katsota telkkaria oikeastaan enää lainkaan. Tai no, Downtonia olen katsonut ja lapset lastenohjelmia. Todi surkeeta on asioiden kehitys. Ihmisiä saa kohdella miten tahansa, yrityksillä ei ole mitään moraalia. Itse alan olla yleislakon kannalla, olen aina äänestänyt Kokoomusta.

Vierailija
46/46 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei ajattele, että itsestäänkin tulee vanha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan