Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hanko sisäänpäinlämpeävä tuppukylä

Vierailija
14.07.2025 |

Näin kerran pari kesässä vierailevana: Onko muut huomanneet saman, että astut sitten mihin tahansa puotiin, niin myyjä juttelee jonkun hyvän ystävän kanssa: ei silmäystäkään asiakkaaseen, joka tulee sisään, juttu vaan jatkuu ja jatkuu.

Joka kaupassa sama ja jos erehdyt sanomaan mistä olet, niin nuiva katse (Helsingistä).

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MP MP MP MP

Vierailija
2/14 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanko on kesäisin täynnä helsinkiläisiä öykkäreitä purkkarit ja valkoiset shortsit jalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO sekin pitää paikkansa, mutta myös meitä ihan normimottoriveneilijöitä, joita v***ttaa just ne purkkarityypit, jotka siellä shitloodissansa siemailee Möttöstä kun rantaudutaan.

Vierailija
4/14 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin siellä neljä vuotta ja silti koin tätä ihan samaa mitä ap.

Vierailija
5/14 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hirveä olla edes kesäasukas, kun kaikki on niin hankolaista, ettet varmaan pääse mukaan mihinkään. Kaikkien liikkeiden myyjät/omistajat on niin ollakseen, varsinkin eräs rannan sisustus/vaatekesäpuoti. Kivoja vaatteita, mutta omistaja ollut aina niin nuiva ja todella jos sanot, että olet Helsingistä, niin tilanne muuttuu jäätävämmäksi. Pitää äänestää jaloilla. Aivan kuollut mesta muuten kuin kesäisin, kuten Tammisaari, jossa ei kyllä ihan niin paha tunnelma kuin Hangössa.

Vierailija
6/14 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mp vai eikö av-mammat käy missään??

Vierailija
7/14 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanko on ihana kesäkaupunki, käyn siellä usein ystäväni luona. Mutta onhan se tuppukylä, etenkin talvella. Kesäisin makasiineilla on kyllä ihan etelän fibat 🌞

Stadilainen
8/14 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä noissa rantakaupungeissa on, mutta Oulussa olen kauppakeskuksessa huomannut saman jutun, että jos tulee ilmi että olen Helsingistä niin alkaa sellainen silmien pyörittely. Liekö kateutta omistusasunnosta tai jostain.

Vierailija
9/14 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joo etelän fibat, mutta nuivaa palvelua. Makasiinien ainakin Makaronitehtaan ravintola ei vaan osaa palvella. Oli asiakkaita tai ei niin aina jonotat yli tunnit, saat väärää ruokaa ja ensimmäiseksi (ei edes teinitarjoilija) tokaisee, että "kestää sitten ainakin tunnin".

Oikea asiakaspalvelun kukkanen tyyliin, että älä vain tänne tule. No kuuma ilma eikä lähes tuntiin edes vettä. Sitten tuodaan alkupalat samalla kuin ruuat, jotka väärät. Joka vuosi vastaava ralli.

Vierailija
10/14 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut vain ystävällisyyttä. Tietenkin kesäihmiset ovat a&o ravintoloille ja kaupoille. Käy ruotsi, suomi tai englanti.  Nyt on kiivain aika, rannoilla ihmisiä , jopot suhailevat.

Vierailija
11/14 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut erittäin ystävällistä palvelua sieltä hotellista ja hotellin ravintolasta. Myös parissa kuppilassa asiakaspalvelu on ollut hyvää. Kaupoissa en ole pahemmin käynyt. Olen lihava ja arkisen näköinen av-mamma, en charmantti ja vauraasti pukeutunut Helsingin-kesäasukas.

Vierailija
12/14 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa Tammisaaressa, se on sitä suomenruotsalaista vieraanvaraisuutta.

Vierailija
13/14 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammisaaressa ei musta niin paha (av) käymme siellä useammin, mutta Hangon sisäpiiri vaan seurustelee keskenään ja tällä tarkoitan, että lähes jokaisessa puodissa omistaja/myyjä kikattelee vaan jonkun paikallisen kanssa. Ihan saa itsekseen kyllä katsella, mutta ettei edes katsekontaktia kun astut liikeeseen.

No pitäisi varmaan taalata svenskaa (ja asua Hangossa).

Vierailija
14/14 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää Porvoossa. Siellä ihmiset on mukavia ja ystävällisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi