Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suuttuisitko tästä?

Vierailija
13.07.2015 |

Mieheni oli kavereidensa kanssa ulkomailla n. 2kk sitten. Minä taas olen lähdössä ulkomaille ensi viikolla kavereideni kanssa. Sovittiin muutama viikko takaperin, että lähdetään yhdessä (minä ja mies) kesän lopulla johonkin ulkomaille. Mies ehdotti viikko sitten että lähdetään hänen kaverinsa ja tämän tyttöystävän kanssa rantalomakohteeseen. Suostuin mutta tänä aamuna mies ilmoitti, että kaverin tyttöystävä ei halua lähteä mukaan että ehkä poikien reissu olisi sitten parempi. Ymmärrän tämän enkä missään nimessä tuppaudu mukaan. En halua olla ainoa nainen porukassa mihin oli nyt siis 2 miehen lisäksi kutsuttu muutama muukin mies. Mua alkoi kuitenkin vituttaan tämä koska alunperin oltiin sovittu että lähdetään yhdessä, sitten se muuttui siihen että lähdetään porukalla ja nyt lopputulos on se että mies lähtee yksin. Ärsyttäisikö teitä?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 08:52"]Eli te ootte jo lomaillu kavereiden kanssa molemmat osaltanne? Minkä helvetin takia se mies nyt haluaa taas lähteä poikaporukalla jos tarkoitus oli sun kanssa lähteä..
[/quote]

Tää mua ehkä sisimmissäni eniten ärsyttää. Kuten sanoin niin on ok reissata kaveriporukalla,mutta ajattelen asian näin että kun mies on jo oman reissunsa kavereidensa kanssa pari kk sitten tehnyt,niin miksi täytyy TAAS lähteä? Eri porukka tosin kasassa mutta silti ärsyttää.

Se joka kysyi että eikö minulla ole kavereita jotka voisivat lähteä. Olen ensi viikolla lähdössä 3 kaverini kanssa ulkomaille ja heistä tuskin kukaan on valmis lähtemään uuteen reissuun lähes heti perään heille tuntemattomien miesten kanssa. Kaikki muut kaverit taas ovat töissä pitkälle alkusyksyyn saakka.

Vierailija
22/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 08:55"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 08:49"]

Mukavaa matkustaa puolison kanssa, mutta omat reissut puolin ja toisin kaveriporukalla ovat ilman muuta trapeen myös. Ap, miehesi ei nyt toimi ihan oikein, kun teillä piti olla yhteinen matka. Lähde vaan mukaan ja omista suurin osa matkasta mies omaan käyttöösi.

[/quote]

Ap ihan itse suostui, että matkalle lähtee myös ystäväporukka. Ei tästä voi yksin miestä syyttää, että matka ei olekaan yhteinen.
[/quote]

Mutta pointti on se että mies on nyt lähdössä YKSIN reissuun ilman minua, vaikka ihan alkuperäinen plääni oli lähteä kaksin. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt mies laittoi tekstarin, jossa ehdotti että he menisivät ensiksi viikoksi poikaporukalla ja minä lentäisin tuon viikon jälkeen sinne ja vietettäis samassa paikassa toinen viikon loma ihan kahdestaan. Ei houkuta, enemmän vituttaa. Mies on jo ekan viikon aikana ehtinyt näkemään kaikki isoimmat nähtävyydet joten mitä me siellä toinen viikko tehtäis? Ei siinä oo mitään uutta ja hienoa sitten enää. Ottaa niin aivoon.. -ap

Vierailija
24/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:06"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 08:55"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 08:49"] Mukavaa matkustaa puolison kanssa, mutta omat reissut puolin ja toisin kaveriporukalla ovat ilman muuta trapeen myös. Ap, miehesi ei nyt toimi ihan oikein, kun teillä piti olla yhteinen matka. Lähde vaan mukaan ja omista suurin osa matkasta mies omaan käyttöösi. [/quote] Ap ihan itse suostui, että matkalle lähtee myös ystäväporukka. Ei tästä voi yksin miestä syyttää, että matka ei olekaan yhteinen. [/quote] Mutta pointti on se että mies on nyt lähdössä YKSIN reissuun ilman minua, vaikka ihan alkuperäinen plääni oli lähteä kaksin. -ap

[/quote]

Miksi et jo tuolloin puuttunut asiaan kun alkuperäinen suunniltema muuttui. Turha sinun on enää parkua kun paskat on jo housuissa. Käyttäytyjä ja käytöksen mahdollistaja ja tilanne on kahden kauppa, jossa pelkän yhdenosapuolen syyttelyn sijaan tulisi miettiä olisiko kummassakin vikaa!

 

Vierailija
25/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:12"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:06"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 08:55"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 08:49"] Mukavaa matkustaa puolison kanssa, mutta omat reissut puolin ja toisin kaveriporukalla ovat ilman muuta trapeen myös. Ap, miehesi ei nyt toimi ihan oikein, kun teillä piti olla yhteinen matka. Lähde vaan mukaan ja omista suurin osa matkasta mies omaan käyttöösi. [/quote] Ap ihan itse suostui, että matkalle lähtee myös ystäväporukka. Ei tästä voi yksin miestä syyttää, että matka ei olekaan yhteinen. [/quote] Mutta pointti on se että mies on nyt lähdössä YKSIN reissuun ilman minua, vaikka ihan alkuperäinen plääni oli lähteä kaksin. -ap

[/quote]

Miksi et jo tuolloin puuttunut asiaan kun alkuperäinen suunniltema muuttui. Turha sinun on enää parkua kun paskat on jo housuissa. Käyttäytyjä ja käytöksen mahdollistaja ja tilanne on kahden kauppa, jossa pelkän yhdenosapuolen syyttelyn sijaan tulisi miettiä olisiko kummassakin vikaa!

 
[/quote]

Kun alkupernen suunnitelma muuttui silleen että piti lähteä porukalla niin että sinne lähtee mies, minä, miehen kaveri ja tämän tyttöystävä niin se oli mulle ihan ok. Ajattelin että tulee varmaan ihan kiva reissu. Mutta täst kun tilanne vielä muuttui siihen mikä se nyt on, niin kyllä vituttaa.

Vierailija
26/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:08"]

No nyt mies laittoi tekstarin, jossa ehdotti että he menisivät ensiksi viikoksi poikaporukalla ja minä lentäisin tuon viikon jälkeen sinne ja vietettäis samassa paikassa toinen viikon loma ihan kahdestaan. Ei houkuta, enemmän vituttaa. Mies on jo ekan viikon aikana ehtinyt näkemään kaikki isoimmat nähtävyydet joten mitä me siellä toinen viikko tehtäis? Ei siinä oo mitään uutta ja hienoa sitten enää. Ottaa niin aivoon.. -ap

[/quote]

Poikaporukalla nähtävyyksiä katselemaan. :D Ja se ikä oli. :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:08"]

No nyt mies laittoi tekstarin, jossa ehdotti että he menisivät ensiksi viikoksi poikaporukalla ja minä lentäisin tuon viikon jälkeen sinne ja vietettäis samassa paikassa toinen viikon loma ihan kahdestaan. Ei houkuta, enemmän vituttaa. Mies on jo ekan viikon aikana ehtinyt näkemään kaikki isoimmat nähtävyydet joten mitä me siellä toinen viikko tehtäis? Ei siinä oo mitään uutta ja hienoa sitten enää. Ottaa niin aivoon.. -ap

[/quote]

 

Tuo on jo vähän kohtuutonta. Miehellä siis riittäisi aikaa reissata sinunkin kanssa, muttta sinulle ei kelpaa koska paikka on miehelle jo tuttu? Entä sitten jos lentäisitte seuraavalla viikolla jonnekin toiseen paikkaan, sinä suomesta ja mies tästä lomakohteesta.

Tai sitten kasvatat munat ja sanot miehelle ettei hän saa lähteä kaverireissulle. 

Vierailija
28/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä teitä jotka syyllistätte ap:ta. En näe että hän olis tehnyt mitään väärää. Pöinvastoin: oli joustava siinäkin että alkperinen kahden keskinen reissu muuttui porukkareissuksi. Sitten kun tuo porukkareissu muuttuikin miesten reissuksi niin siitä on kyllä oikeus vetää herne nokkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:15"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:08"]

No nyt mies laittoi tekstarin, jossa ehdotti että he menisivät ensiksi viikoksi poikaporukalla ja minä lentäisin tuon viikon jälkeen sinne ja vietettäis samassa paikassa toinen viikon loma ihan kahdestaan. Ei houkuta, enemmän vituttaa. Mies on jo ekan viikon aikana ehtinyt näkemään kaikki isoimmat nähtävyydet joten mitä me siellä toinen viikko tehtäis? Ei siinä oo mitään uutta ja hienoa sitten enää. Ottaa niin aivoon.. -ap

[/quote]

 

Tuo on jo vähän kohtuutonta. Miehellä siis riittäisi aikaa reissata sinunkin kanssa, muttta sinulle ei kelpaa koska paikka on miehelle jo tuttu? Entä sitten jos lentäisitte seuraavalla viikolla jonnekin toiseen paikkaan, sinä suomesta ja mies tästä lomakohteesta.

Tai sitten kasvatat munat ja sanot miehelle ettei hän saa lähteä kaverireissulle. 
[/quote]

No mä oon elämäni aikana reissannut niin paljon, että tiedän että viikon aikana ehtii saada yhdestä kohteesta jo tarpeekseen. Varsinkin kun nyt on kyse turistien suosimasta paikasta. Joten kyllä mua ärsyttää todellakin. Ei siinä ole samanlaista iloa mennä viikoksi sellaseen paikkaan missä mies on jo viettänyt edellisviikon. -ap

Vierailija
30/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:14"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:08"]

No nyt mies laittoi tekstarin, jossa ehdotti että he menisivät ensiksi viikoksi poikaporukalla ja minä lentäisin tuon viikon jälkeen sinne ja vietettäis samassa paikassa toinen viikon loma ihan kahdestaan. Ei houkuta, enemmän vituttaa. Mies on jo ekan viikon aikana ehtinyt näkemään kaikki isoimmat nähtävyydet joten mitä me siellä toinen viikko tehtäis? Ei siinä oo mitään uutta ja hienoa sitten enää. Ottaa niin aivoon.. -ap

[/quote]

Poikaporukalla nähtävyyksiä katselemaan. :D Ja se ikä oli. :D 
[/quote]

No rantalomakohteissa harvoin onkaan mitään nähtävyyksiä mutta muutama kiva paikka siellä olis kiva tsekata. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi et voi ottaa niitä omia kavereita mukaan?

Vierailija
32/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suuttuisin ja lähtisin mukaan. Hengailisin sit vaikka itsekseni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sinä kiukuttelet yksinäsi ja mies pitää kivaa! Hyvää kesää sinulle! :) Mutta älä ohita tätä elävää oppimateriaalia. ;)

Vierailija
34/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai miksi ette voi seuraavalla viikolla lentää toiseen paikkaan tai matkakohteesta riippuen toiselle saarelle/kaupunkiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 08:33"]Mieheni oli kavereidensa kanssa ulkomailla n. 2kk sitten. Minä taas olen lähdössä ulkomaille ensi viikolla kavereideni kanssa. Sovittiin muutama viikko takaperin, että lähdetään yhdessä (minä ja mies) kesän lopulla johonkin ulkomaille. Mies ehdotti viikko sitten että lähdetään hänen kaverinsa ja tämän tyttöystävän kanssa rantalomakohteeseen. Suostuin mutta tänä aamuna mies ilmoitti, että kaverin tyttöystävä ei halua lähteä mukaan että ehkä poikien reissu olisi sitten parempi. Ymmärrän tämän enkä missään nimessä tuppaudu mukaan. En halua olla ainoa nainen porukassa mihin oli nyt siis 2 miehen lisäksi kutsuttu muutama muukin mies. Mua alkoi kuitenkin vituttaan tämä koska alunperin oltiin sovittu että lähdetään yhdessä, sitten se muuttui siihen että lähdetään porukalla ja nyt lopputulos on se että mies lähtee yksin. Ärsyttäisikö teitä?
[/quote]Suuttuisin.

Vierailija
36/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:18"]Niin miksi et voi ottaa niitä omia kavereita mukaan?
[/quote]

Vastasin tähän jo viestissä numero 20. -ap

Vierailija
37/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:15"]

En ymmärrä teitä jotka syyllistätte ap:ta. En näe että hän olis tehnyt mitään väärää. Pöinvastoin: oli joustava siinäkin että alkperinen kahden keskinen reissu muuttui porukkareissuksi. Sitten kun tuo porukkareissu muuttuikin miesten reissuksi niin siitä on kyllä oikeus vetää herne nokkaan.

[/quote]

Syyllistämistä ei, mutta minä olisin suuttunut jo alkuperäisestä muutoksesta, mutta jos tälläistä säätämistä tykkää mahdollistaa niin sen kanssa on vaan opittava elämään. Jos joustaa kerran niin totta hitossa sitä käytetään hyväksi, jos ei osaa olla johdonmukainen.

Vierailija
38/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko outo tai ainoa,mutta ei mulla ole käynyt mielessäkään että lähtisin väkisin mukaan kuten moni on ehdottanut. En omista miestäni enkä tahdo olla mikään pirttihirmu. Pilaisin kaikkien loman sillä, että menisin mukaan kiukuttelemaan vaikka sitten hengailisinkin siellä yksin. Silti koen, että mulla on oikeus loukkaantua tästä ja toivon, että mies pian huomaisi tai tajuaisi, että toimii nyt väärin. -ap

Vierailija
39/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:22"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:15"]

En ymmärrä teitä jotka syyllistätte ap:ta. En näe että hän olis tehnyt mitään väärää. Pöinvastoin: oli joustava siinäkin että alkperinen kahden keskinen reissu muuttui porukkareissuksi. Sitten kun tuo porukkareissu muuttuikin miesten reissuksi niin siitä on kyllä oikeus vetää herne nokkaan.

[/quote]

Syyllistämistä ei, mutta minä olisin suuttunut jo alkuperäisestä muutoksesta, mutta jos tälläistä säätämistä tykkää mahdollistaa niin sen kanssa on vaan opittava elämään. Jos joustaa kerran niin totta hitossa sitä käytetään hyväksi, jos ei osaa olla johdonmukainen.
[/quote]

Tiedän että jotkut naiset olisi suuttuneet jo siitä että kahdenkeskinen loma olisi muuttunut kahden pariskunnan lomaksi. Itse en kuitenkaan suuttunut, vaan se idea kuulosti kivalta. -ap

Vierailija
40/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi todella nuori ja ääliö? Vai pelkästään ääliö?

Lapsia ei tuollaiseen suhteeseen kannata hankkia, hoitaisit ne yksin.