Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suuttuisitko tästä?

Vierailija
13.07.2015 |

Mieheni oli kavereidensa kanssa ulkomailla n. 2kk sitten. Minä taas olen lähdössä ulkomaille ensi viikolla kavereideni kanssa. Sovittiin muutama viikko takaperin, että lähdetään yhdessä (minä ja mies) kesän lopulla johonkin ulkomaille. Mies ehdotti viikko sitten että lähdetään hänen kaverinsa ja tämän tyttöystävän kanssa rantalomakohteeseen. Suostuin mutta tänä aamuna mies ilmoitti, että kaverin tyttöystävä ei halua lähteä mukaan että ehkä poikien reissu olisi sitten parempi. Ymmärrän tämän enkä missään nimessä tuppaudu mukaan. En halua olla ainoa nainen porukassa mihin oli nyt siis 2 miehen lisäksi kutsuttu muutama muukin mies. Mua alkoi kuitenkin vituttaan tämä koska alunperin oltiin sovittu että lähdetään yhdessä, sitten se muuttui siihen että lähdetään porukalla ja nyt lopputulos on se että mies lähtee yksin. Ärsyttäisikö teitä?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse reissaan mieheni kanssa. Etelässä käymme perheen kanssa ja risteilyllä kavereiden. Jos miehesi on jo kavereiden kanssa heittänyt matkan, nyt olisi teidän vuoro kahdestaan. Miehesi ei arvosta sinua tai ei uskalla kavereillensa sanoa että lähtee ihan sinun kanssa.

Vierailija
42/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:23"]

En tiedä olenko outo tai ainoa,mutta ei mulla ole käynyt mielessäkään että lähtisin väkisin mukaan kuten moni on ehdottanut. En omista miestäni enkä tahdo olla mikään pirttihirmu. Pilaisin kaikkien loman sillä, että menisin mukaan kiukuttelemaan vaikka sitten hengailisinkin siellä yksin. Silti koen, että mulla on oikeus loukkaantua tästä ja toivon, että mies pian huomaisi tai tajuaisi, että toimii nyt väärin. -ap

[/quote]

 

Älä nyt sitä odota, vaan KERRO SUORAAN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:23"]

En tiedä olenko outo tai ainoa,mutta ei mulla ole käynyt mielessäkään että lähtisin väkisin mukaan kuten moni on ehdottanut. En omista miestäni enkä tahdo olla mikään pirttihirmu. Pilaisin kaikkien loman sillä, että menisin mukaan kiukuttelemaan vaikka sitten hengailisinkin siellä yksin. Silti koen, että mulla on oikeus loukkaantua tästä ja toivon, että mies pian huomaisi tai tajuaisi, että toimii nyt väärin. -ap

[/quote]

 

Oletko koskaan miettinyt mitä miehesi pilaa?

Vaimo tiputetaan matkasta ja jatketaan poikavoimin... "miehesi" on outo.

Vierailija
44/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy siltä, että mitäs jos palattaisiin alkuperäiseen suunnitelmaan ja lähdettäisiin kahdestaan reissuun. Sanot vielä, että oot kovasti odottanut kahdenkeskistä aikaa ja toivoisit, että mies kutsuisi kaverinsa mukaan joskus toiste.

Vierailija
45/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh ap, sano sille miehellesi ettet halua hänen lähtevän kavereidensa kanssa! Miksi helvetissä pitää tehdä asioista niin vaikeaa, sitten iniset yksin kun yhyy ei se mies tajunnutkaan vaikka pitäisihän hänen lukea ajatuksiasi.

Saanko arvata, menikö tilanne näin: miehesi kysyi suunnitelmien muuttuessa toisen kerran onko sinulle ok että hän lähtee kavereidensa kanssa ja sinä sanoit että on?

Vierailija
46/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmettelen sitä et miten hitossa teillä on noin paljon lomaa matkustamiseen -JA RAHAA??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:23"]

En tiedä olenko outo tai ainoa,mutta ei mulla ole käynyt mielessäkään että lähtisin väkisin mukaan kuten moni on ehdottanut. En omista miestäni enkä tahdo olla mikään pirttihirmu. Pilaisin kaikkien loman sillä, että menisin mukaan kiukuttelemaan vaikka sitten hengailisinkin siellä yksin. Silti koen, että mulla on oikeus loukkaantua tästä ja toivon, että mies pian huomaisi tai tajuaisi, että toimii nyt väärin. -ap

[/quote]

Mitä vittua sitten kiukuttelisit? Suunnitelmiin tuli se muutos, jonka hyväksyit eli toinen pariskunta mukaan. Pariskunnan toinen puoliso ei lähdekään, joten so what.       Vaihtoehdot on, että lähdet mukaan ja asennoidut nauttimaan käytettävissä olevasta seurasta ja seudusta tai jäät kotiin ja teet siitä ajasta itsellesi mieluisaa. Miksi teet elämästä vaikeampaa kuin se jo on?

Vierailija
48/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

44: ei kysynyt onko ok. Jos olisi kysynyt niin olisin sanonut että ei.

Noh sanon suorat sanat miehelle kun hän kohta kotiin tulee. Katotaan mitä vastaa. Ja mun mies ei ole ääliö enkö halua häntä siksi edes nimitellä. Hyvö ja rakastava mies mutta nyt ei osaa ajatella tätä asiaa riittävän korrektisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:29"]Eniten ihmettelen sitä et miten hitossa teillä on noin paljon lomaa matkustamiseen -JA RAHAA??
[/quote]

Emme ostele kalliita pakettimatkoja, vaan lennot ja majoitus erikseen. Esim. mun ensi viikon etelänloma maksaa yhteensä 280e. (Lennot ja majoitus) -ap

Vierailija
50/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:08"]

No nyt mies laittoi tekstarin, jossa ehdotti että he menisivät ensiksi viikoksi poikaporukalla ja minä lentäisin tuon viikon jälkeen sinne ja vietettäis samassa paikassa toinen viikon loma ihan kahdestaan. Ei houkuta, enemmän vituttaa. Mies on jo ekan viikon aikana ehtinyt näkemään kaikki isoimmat nähtävyydet joten mitä me siellä toinen viikko tehtäis? Ei siinä oo mitään uutta ja hienoa sitten enää. Ottaa niin aivoon.. -ap

[/quote]

 

Ehdota toisinpäin. Ensin te olette siellä kahdestaan viikon ja kaverit tulee sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuisin ja paljon, sanoisin, että lähden joko yksin tai jonkun sinkkuystävättären kanssa Turkinmatkalle.

Vierailija
52/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:35"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:08"]

No nyt mies laittoi tekstarin, jossa ehdotti että he menisivät ensiksi viikoksi poikaporukalla ja minä lentäisin tuon viikon jälkeen sinne ja vietettäis samassa paikassa toinen viikon loma ihan kahdestaan. Ei houkuta, enemmän vituttaa. Mies on jo ekan viikon aikana ehtinyt näkemään kaikki isoimmat nähtävyydet joten mitä me siellä toinen viikko tehtäis? Ei siinä oo mitään uutta ja hienoa sitten enää. Ottaa niin aivoon.. -ap

[/quote]

 

Ehdota toisinpäin. Ensin te olette siellä kahdestaan viikon ja kaverit tulee sen jälkeen.
[/quote]

Ei onnistu mun töiden takia :( -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:33"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:29"]Eniten ihmettelen sitä et miten hitossa teillä on noin paljon lomaa matkustamiseen -JA RAHAA?? [/quote] Emme ostele kalliita pakettimatkoja, vaan lennot ja majoitus erikseen. Esim. mun ensi viikon etelänloma maksaa yhteensä 280e. (Lennot ja majoitus) -ap

[/quote]

 

Tallinnaanko? Oikein mukava kaupunki.

Vierailija
54/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heivaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:51"]

Heivaisin.

[/quote]

Yhden matkan takia ja tilanteessa, jossa on vähän itsekin syyllinen?! 

Vierailija
56/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:33"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:29"]Eniten ihmettelen sitä et miten hitossa teillä on noin paljon lomaa matkustamiseen -JA RAHAA?? [/quote] Emme ostele kalliita pakettimatkoja, vaan lennot ja majoitus erikseen. Esim. mun ensi viikon etelänloma maksaa yhteensä 280e. (Lennot ja majoitus) -ap

[/quote]

 

Tallinnaanko? Oikein mukava kaupunki.
[/quote]

Jos Tallinna on sulle rantalomakohde niin elä toki siinä luulossa. ;) Voit myös toki opetella netin kautta etsimään halpoja lentoja niin ei harmita ihan noin paljon.

Vierailija
57/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:51"]Heivaisin.
[/quote]

No en missään nimessä ole jättämässä miestäni tämän takia :D -ap

Vierailija
58/58 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 10:03"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:33"] [quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:29"]Eniten ihmettelen sitä et miten hitossa teillä on noin paljon lomaa matkustamiseen -JA RAHAA?? [/quote] Emme ostele kalliita pakettimatkoja, vaan lennot ja majoitus erikseen. Esim. mun ensi viikon etelänloma maksaa yhteensä 280e. (Lennot ja majoitus) -ap [/quote]   Tallinnaanko? Oikein mukava kaupunki. [/quote] Jos Tallinna on sulle rantalomakohde niin elä toki siinä luulossa. ;) Voit myös toki opetella netin kautta etsimään halpoja lentoja niin ei harmita ihan noin paljon.

[/quote]

Olen kuullut että Tallinnan lähistöllä vietetään mukavaa rantaelämää. Onneksi on mahdollisuus maksaa  lentoliput täysihintaisina. Valinnanvaraa on enemmän ja lentoajatkin inhimillisiä. :D