Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen millä tavalla ilmaiset kiinnostuksesi/epäkiinnostuksesi mieheen?

Vierailija
13.07.2015 |

Jaa oma menetelmäsi. Ja/tai näkeekö sen mm. äänestäsi, eleistäsi, sanoistasi, käytöksestäsi.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnostaa niin vedän hameen korviin ja levitän visvaisen pilluni miehen kynnettäväksi vaikka keskellä katua ja jos ei kiinnosta niin kävelen ohi. Tämä joskus on aiheuttanut ongelmia jos miehellä on ollut lortto jo mukanaan ja mies mielummin pannut minua esim. Ravintolan lattialla pöytien keskellä

Vierailija
2/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan toisille treffeille=kiinnostaa

Sanon ettei oikein napannu vaikka oletkin mukavan oloinen mies= ei kiinnosta.

Yksinkertaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:42"]

Haluan toisille treffeille=kiinnostaa Sanon ettei oikein napannu vaikka oletkin mukavan oloinen mies= ei kiinnosta. Yksinkertaista.

[/quote]

Entä niillä ensi treffeillä. Katseletko ei nappaavan seuralaisen yli ja ohitse, puhut vähän, kun taas nappaavan kohdalla hipistelet hiuksiasi ja silmäsi säihkyy vai nolosteletko?

Vierailija
4/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hankkiudun viereen yöksi nukkumaan miehen luo tai pyydä miestä luokseni sänkyyn, olen kiinnostunut. Viimeistään siinä vaiheessa kun tulen peiton alle viereen alasti mahdollisimman lähelle saa tehdä oletuksia että olen kiinnostunut. Jos en tee tätä niin turha kuvitella mitään siitä että katson silmiin puhuessani, kuuntelen kun minulle puhutaan tai peruskohteliaan hymyn annan kun meidät esitellään ja sanotaan käsipäivää, teen tätä samaa kaikille vauvasta vaariin ja mummoon.

Se että olen kiintynyt johonkin kuuluu äänestäni mutta se ei tarkoita sitä että olisin seksuaalisesti kiinnostunut, samaa ääntä kuulema käytän jos puhun vaikka rakkaasta lemmikistä.

Vierailija
5/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:46"]

Jos hankkiudun viereen yöksi nukkumaan miehen luo tai pyydä miestä luokseni sänkyyn, olen kiinnostunut. Viimeistään siinä vaiheessa kun tulen peiton alle viereen alasti mahdollisimman lähelle saa tehdä oletuksia että olen kiinnostunut. Jos en tee tätä niin turha kuvitella mitään siitä että katson silmiin puhuessani, kuuntelen kun minulle puhutaan tai peruskohteliaan hymyn annan kun meidät esitellään ja sanotaan käsipäivää, teen tätä samaa kaikille vauvasta vaariin ja mummoon.

Se että olen kiintynyt johonkin kuuluu äänestäni mutta se ei tarkoita sitä että olisin seksuaalisesti kiinnostunut, samaa ääntä kuulema käytän jos puhun vaikka rakkaasta lemmikistä.

[/quote]

kyllä mulle riittä se sopiva katse niin minä käyn jo kiinni ja alan riisumaan

Vierailija
6/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sekä naisesta että miehestä luulisi ennen pitkää huomaavan, jos ei kiinnosta :D no, itselläni varmaan tärkeimpiä kiinnostuksen merkkejä on, että mies saa huomioni enkä yritä esittää mitään muuta (esim. vaikeasti tavoiteltavaa tai kiireistä), hymyilen ja nauran paljon ja pidän keskustelua yllä. Tekstareihin myös vastaan melko nopeasti. Myös pieni fyysinen kosketus, esim. olkapäiden osuminen yhteen vierekkäin istuessa tai käsien hipaisu kertoo mulla kiinnostuksesta, koska, noh, en todellakaan haluaisi mitään kontaktia jonkun sellaisen kanssa, joka ei vedä puoleensa sitten yhtään.
Jos mua ei voisi vähempää kiinnostaa, selitän että mulla on kiireitä, vastailen viesteihin laiskasti ja ehkä joka toiseen, ja katselen muualle ja vastailen ehkä yksisanaisilla lauseilla. Huomio on oikeastaan kaikkialla muualla kuin miehessä. Ihme olisi, jos mies ei huomaisi sitä :D

Vierailija
7/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:51"]

Kyllä sekä naisesta että miehestä luulisi ennen pitkää huomaavan, jos ei kiinnosta :D no, itselläni varmaan tärkeimpiä kiinnostuksen merkkejä on, että mies saa huomioni enkä yritä esittää mitään muuta (esim. vaikeasti tavoiteltavaa tai kiireistä), hymyilen ja nauran paljon ja pidän keskustelua yllä. Tekstareihin myös vastaan melko nopeasti. Myös pieni fyysinen kosketus, esim. olkapäiden osuminen yhteen vierekkäin istuessa tai käsien hipaisu kertoo mulla kiinnostuksesta, koska, noh, en todellakaan haluaisi mitään kontaktia jonkun sellaisen kanssa, joka ei vedä puoleensa sitten yhtään. Jos mua ei voisi vähempää kiinnostaa, selitän että mulla on kiireitä, vastailen viesteihin laiskasti ja ehkä joka toiseen, ja katselen muualle ja vastailen ehkä yksisanaisilla lauseilla. Huomio on oikeastaan kaikkialla muualla kuin miehessä. Ihme olisi, jos mies ei huomaisi sitä :D

[/quote]

Noin. Oot helposti luettava nainen, olisipa kaikki tuollasia

Vierailija
8/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitän kiinnostukseni suoranaisesti, toisaalta pyrin olemaan edustava, asiallinen. Saatan hymyillä paljon.

Vierailija
9/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuolla omassa oppilaitoksessani kerran istuksimassa jotain kirjaa siinä tauolla luin. Viereeni tuli istumaan joku ihan randomi nainen jota en aiemmin ollu nähnyt. Randomeihin meillä törmää usein kun on monta tuhatta opiskelijaa. No tilaa oli siinä penkillä vaikka kuinka. Nainen tuli ihan viereeni kiinni, siis aivan kylkeen kiinni siten että fyysinen kosketus oli 100%. Minä olin vain niin arka paska etten uskaltanut sanoa ees "moi" hänelle. JA menin sitten pian kohta luennolle.

Vierailija
10/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä oon kiinnostunut jostain miehestä, menen ihan jäihin, ääni väpättää, sönkötän, menen lukkoon enkä puhu mitään tai vaihtoehtoisesti hölötän jotain idioottimaista, punastelen, hikoilen ja tärisen. En osaa vastata kysymyksiin enkä ymmärrä esittää kysymyksiä itse. Ei tämä tietoista kiinnostuksen ilmaisemista ole, lähinnä kiinnostuksen ilmenemistä. Olen kyllä huomannut, että tämä ei ole paras tapa herätellä vastapuolen kiinnostusta. 

Vierailija
11/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:56"]

Jos mä oon kiinnostunut jostain miehestä, menen ihan jäihin, ääni väpättää, sönkötän, menen lukkoon enkä puhu mitään tai vaihtoehtoisesti hölötän jotain idioottimaista, punastelen, hikoilen ja tärisen. En osaa vastata kysymyksiin enkä ymmärrä esittää kysymyksiä itse. Ei tämä tietoista kiinnostuksen ilmaisemista ole, lähinnä kiinnostuksen ilmenemistä. Olen kyllä huomannut, että tämä ei ole paras tapa herätellä vastapuolen kiinnostusta. 

[/quote]

Tervetuloa jjoukkoon. Oon itse tuollanen mies. Tunnistan aika hyvin tuon tyyppisen kiinnostumisen syystä että itellä sama juttu

Vierailija
12/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:30"]Jaa oma menetelmäsi. Ja/tai näkeekö sen mm. äänestäsi, eleistäsi, sanoistasi, käytöksestäsi.
[/quote]
Jos kiinnostaa niin annan jos ei niin pidän sakset kiinni.

Vierailija
13/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 02:03"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:30"]Jaa oma menetelmäsi. Ja/tai näkeekö sen mm. äänestäsi, eleistäsi, sanoistasi, käytöksestäsi. [/quote] Jos kiinnostaa niin annan jos ei niin pidän sakset kiinni.

[/quote]

Entä jos mies ei ole hakemassa seksiä. Tuo antaminen on mispuolisesta näkökulmasta ahdistava tilanne tässä tapauksessa, ja johtaa pakkeihin.

Vierailija
14/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oon kiinnostunut niin hymyilen paljon ja katson tiiviisti silmiin. Saatan vähän kiusoitella ja olen aktiivinen keskustelussa.

Jos ei kiinnosta niin vilkuilen sivuille, olen vaivaantunut ja hiljainen. Toisaalta jos koen oloni epävarmaksi, käyttäydyn noin kiinnostuksesta huolimatta. Epävarmaksi voin kokea itseni, jos mies on hyvin poikkeuksellisen hyvännäköinen.

Vierailija
15/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sattu tossa joku aika sitten muuan varsin söpön näkönen nainen kohdille juttelemaan ja nainen katseli melko tiiviisti minua silmiin, puhua hölötteli koko sen ajan kun siinä juteltiin. Silmissään oli sellanen nauravainen kiintoisa ja positiivinen katse. Nainen hiveli välillä hiuksiansa ja jotenkin häntä niinku jännitti siinä jutellessa. Nainen nauroi hersyvästi kun juteltiin. Näin kyllä tein minäkin ja höpisin kaikenlaista. Jännää oli se ettemme olleen ikinä missään ennen nähneet ja juttu luisti kuin rasvattu. Mietin vieläkin olikohan siinä kiinnostusta ilmassa hänen taholtansa.

Vierailija
16/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ujo joten kovin tuntemattoman seurassa saatan punastella ja käyttäytyä hermostuneesti tai etäisen epäkiinnostuneesti riippumatta siitä olenko kiinnostunut tai en. Kiinnostavan miehen edessä käyttäydyn kuin idiootti koska jännittää, ja ei-kiinnostavan mutta ihan miellyttävän miehen edessä käyttäydyn kuin idiootti koska pelkään että vaikutan jännitykseni takia ihastuneelta, ja mies ehkä pitää minua säälittävänä koska ei luultavasti itse ole kiinnostunut.

Jos mies on tutumpi enkä ole liian hermostunut, kiinnostus vaikuttaa käytökseeni ainakin siten, että hymyilen ja nauran helpommin kiinnostavan miehen vitseille vaikka ne eivät olisi kovin hauskoja. Epäkiinnostavan miehen seurassa en halua ilmaista kiinnostusta, joten korkeintaan hymyilen vitseille jotka eivät oikeasti naurata.

Vierailija
17/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsä se nähdään. Jokainen on kovin yksilöllinen ja kiveenhakatuja sääntöjä ei varsinaisesti ole. Kuitenkin tuon kiinnostuksen tarkkasilmäinen saattaa huomata, ja myös sen jos ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
18/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiinnostunut muuan varattu nainen ja minäkin olisin hänestä mutta tiedän tilanteen olevan mahdoton enkä halua kenenkään välejä k rikkoa, joten en juurikaan käy niissä paikoissa joissa törmäisin tuohon ihmiseen. On vain unohettava.

Vierailija
19/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo uskaltanut tulkita naisten reaktioita. Olen niin ujo mies itse, että vaikka nainen olisi tulossa lähes syliin ja hyörisi ja pyörisi ympärillä niin oon vielä epävarma onkohan toi minusta tosissaan kiinnostunut. Näinpä ollen olen päästänyt käsistäni lukemattomia ja taas lukemattomia tilanteita menemään. Se kaduttaa ja toisaalta harmittaa heikko luonteeni

Vierailija
20/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 02:05"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 02:03"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:30"]Jaa oma menetelmäsi. Ja/tai näkeekö sen mm. äänestäsi, eleistäsi, sanoistasi, käytöksestäsi. [/quote] Jos kiinnostaa niin annan jos ei niin pidän sakset kiinni.

[/quote]

Entä jos mies ei ole hakemassa seksiä. Tuo antaminen on mispuolisesta näkökulmasta ahdistava tilanne tässä tapauksessa, ja johtaa pakkeihin.
[/quote]
Tuskin kiinnostaa esimerkkisi kaltainen "mies" eli ei aihetta muuttaa hyväksi havaittuja rutiineja. Sitten kun rupsahdan on kai pakko päivittää, tosin siinä vaiheessa täällä on varmasti jo monta sataatuhatta tummaa nuortamiestä. Eli naisenemmistö on mennyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan