Nainen millä tavalla ilmaiset kiinnostuksesi/epäkiinnostuksesi mieheen?
Jaa oma menetelmäsi. Ja/tai näkeekö sen mm. äänestäsi, eleistäsi, sanoistasi, käytöksestäsi.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 02:54"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 02:14"]
Mulle sattu tossa joku aika sitten muuan varsin söpön näkönen nainen kohdille juttelemaan ja nainen katseli melko tiiviisti minua silmiin, puhua hölötteli koko sen ajan kun siinä juteltiin. Silmissään oli sellanen nauravainen kiintoisa ja positiivinen katse. Nainen hiveli välillä hiuksiansa ja jotenkin häntä niinku jännitti siinä jutellessa. Nainen nauroi hersyvästi kun juteltiin. Näin kyllä tein minäkin ja höpisin kaikenlaista. Jännää oli se ettemme olleen ikinä missään ennen nähneet ja juttu luisti kuin rasvattu. Mietin vieläkin olikohan siinä kiinnostusta ilmassa hänen taholtansa.
[/quote]
Sellainen minimaalinen jännitys on usein osoitus siitä, että kiinnostusta on.
[/quote]
Niin. Jotain värinää olin aistivinani koko tuon tuokion ajan siinä. Nyt pitäis vaan törmätä enää uudelleen.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 02:14"]
Mulle sattu tossa joku aika sitten muuan varsin söpön näkönen nainen kohdille juttelemaan ja nainen katseli melko tiiviisti minua silmiin, puhua hölötteli koko sen ajan kun siinä juteltiin. Silmissään oli sellanen nauravainen kiintoisa ja positiivinen katse. Nainen hiveli välillä hiuksiansa ja jotenkin häntä niinku jännitti siinä jutellessa. Nainen nauroi hersyvästi kun juteltiin. Näin kyllä tein minäkin ja höpisin kaikenlaista. Jännää oli se ettemme olleen ikinä missään ennen nähneet ja juttu luisti kuin rasvattu. Mietin vieläkin olikohan siinä kiinnostusta ilmassa hänen taholtansa.
[/quote]
Sellainen minimaalinen jännitys on usein osoitus siitä, että kiinnostusta on.