Olen tinder vakooja, kysyttävää?
Minulla on feikkiprofiili ja kusetan erästä joka on kusettanut minua elävässä elämässä. Kysyttävää?
Kommentit (18)
No miten kusetat. Voisit vähän enemmän kertoa heti aluksi.
Miten tämä eräs on sinua kusettanut? Mielellään pitkä ja perusteellinen kertomus!
Etkai kuseta mua? Olen epäillyt yhtä tyyppiä feikiksi jo jonkin aikaa:D Esiinnytkö siis naisena vai miehenä? Ja kuinka vanhana?
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:57"]No miten kusetat. Voisit vähän enemmän kertoa heti aluksi.
[/quote]
No esitän kiinnostunutta. Kertoilen itsestäni mukavia satuja ja annan toisen ihastua. Sitten romutan koko pilvilinnan loppuhuipennukseksi. Loppunäytöstä en ole vielä suunnitellut.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:20"]Kenen kuvilla esiinnyt?
[/quote]
Netistä löytyy kaikenlaista.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:28"]Miten tämä eräs on sinua kusettanut? Mielellään pitkä ja perusteellinen kertomus!
[/quote]
Esitti kiinnostunutta niin kauan että ehdin itse pahasti ihastua. Sitten jätti törkeesti kuin nallin kalliolle selityksiä antamatta.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:30"]Etkai kuseta mua? Olen epäillyt yhtä tyyppiä feikiksi jo jonkin aikaa:D Esiinnytkö siis naisena vai miehenä? Ja kuinka vanhana?
[/quote]
Esiinnyn keski-ikäisenä naisena. Tuskin sulle feikkaan. Oletko itse mies ja minkä ikäinen?
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:47"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:57"]No miten kusetat. Voisit vähän enemmän kertoa heti aluksi.
[/quote]
No esitän kiinnostunutta. Kertoilen itsestäni mukavia satuja ja annan toisen ihastua. Sitten romutan koko pilvilinnan loppuhuipennukseksi. Loppunäytöstä en ole vielä suunnitellut.
[/quote]
Vinkkejä lopulliseen nolaamiseen voi vapaasti antaa. Ap
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:57"]
Ei kysyttävää, olen itsekin paha stalkkeri. Stalkkaan ihmisiä pääosin facebookissa. Tiedän monia saman paikkakunnan ihmisiä jotka eivät tiedä minusta mitään. Esim. parin kaupan kassan nimilapusta olen saanut heidän nimensä selville, ja stalkkaan säännöllisesti heidän profiileja, vanhojakin merkintöjä. Tienän monen tuntemattoman ihmisen koulutuksen, musiikkimaun, exät, nyxät, exien sukulaiset, lemmikkien nimet, polittiset mielipiteet jne jne. :D hauskaa aina kun nuo eivät tiedä edes nimeäni ja minä tiedän heistä kaiken. Stalkkaus tuo iloa tylsään elämään. <3
[/quote]
Tiesitkö, että jos käyt usein jonkun ihmisen fb-sivulla (siis sellaisen joka ei ole kavereissasi), ennen pitkää tuon ihmisen fb-sivulle tulee juuri sinun profiilisi ehdotettujen kaverilisäysten listalle? Fb luulee, että tunnette ja ehdottaa siksi.
Eli jos naamakirjasi ehdottaa sinulle sellaista, jonka kenties tunnet eikä teillä mahdollisesti ole yhtään yhteistä kaveria, voit olla melko varma että sinua stalkataan. Vastaavasti myös sinun stalkkaamasi saattavat miettiä miksi helvetissä vierailet heidän sivuillaan.
Summa summarum: myös fb osaa stalkkaamisen.
Hyvä, et siis kuseta mua :D Lopullisen nolaamiseen en osaa antaa vinkkejä, itse varmaan lähtisin treffeille tyypin kanssa ja antaisin sen nähdä kenen kanssa on oikeasti jutellut
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:56"]Hyvä, et siis kuseta mua :D Lopullisen nolaamiseen en osaa antaa vinkkejä, itse varmaan lähtisin treffeille tyypin kanssa ja antaisin sen nähdä kenen kanssa on oikeasti jutellut
[/quote]
En halua henkilön tietävän että olen itse juonikas pääpiru tässä kierossa projektissa. Haluan vaan että tietää miltä tuntuu kun annetaan vahvasti ymmärtää ja sitten vedetään matto hupsheijaa popojen alta.
Sisko aikoinaan epäili silloista poikaystävään että pettäisi häntä. Siinä sittrn värväsi feikkiprofiilin ja tämä poika heti ekojen viestejen yhteydessä pyysi kuvaa rinnoista. Netistä sisko ja hänen kaverinsa etsivät kuvan jostain rinnat paljaana olevasta naosesta ja lähettivät tälle pojalle. Poika heti sen jälkeen lähetti peniksestään kuvan ja pyysi tyttöä suhteeseen kanssaan vaikka vielä seurusteli siskoni kanssa.
Joo vähän aiheen vierestä mutta kuitenkin...
Etkö keksi mitään muuta tekemistä elämälläsi? Etkö ajattele sitä että joskus vielä huomaat tuhlanneesi kallisarvoista elämääsi tuon henkilön eteen?
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:54"]
Minulla on feikkiprofiili ja kusetan erästä joka on kusettanut minua elävässä elämässä. Kysyttävää?
[/quote]Mitä muuta olet kuin tinder ja vakooja vai satukto olemaan tindervakooja( tekstiä ei ymmärrä, jos ei osaa YHDYSSANOJA.?
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:52"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:47"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:57"]No miten kusetat. Voisit vähän enemmän kertoa heti aluksi.
[/quote]
[/quote]
Vinkkejä lopulliseen nolaamiseen voi vapaasti antaa. Ap
[/quote]
Jos saat miehen ihan lääpälleen, ehdota että julistatte parisuhteenne fb:ssa. Oletan että sinulla on sama feikkiprofiili fb:ssakin. Hiemankoudut näkemään vaivaa että feikkiprofiili näyttää aidolta ystävineen ja kuvineen. Sitten tietty treffit, neilikka rinnanpielessä, julkiselle paikalle, mihin et saavu ollenkaan.
Aika paha olisi myös sopia treffit ruotsinlaivalle ja antaa miehen risteillä keskenään vuorokauden ajan.
Ei kysyttävää, olen itsekin paha stalkkeri. Stalkkaan ihmisiä pääosin facebookissa. Tiedän monia saman paikkakunnan ihmisiä jotka eivät tiedä minusta mitään. Esim. parin kaupan kassan nimilapusta olen saanut heidän nimensä selville, ja stalkkaan säännöllisesti heidän profiileja, vanhojakin merkintöjä. Tienän monen tuntemattoman ihmisen koulutuksen, musiikkimaun, exät, nyxät, exien sukulaiset, lemmikkien nimet, polittiset mielipiteet jne jne. :D hauskaa aina kun nuo eivät tiedä edes nimeäni ja minä tiedän heistä kaiken. Stalkkaus tuo iloa tylsään elämään. <3