Lauantaina kävin salilla, vieläkin paikat kipeät
Uskallanko huomenna mennä? Venyttelin hyvin. Olen käynyt uimassa nyt joka päivä.
Kommentit (16)
Salilla kyllä on vaarana joutua niin sanotun gangbangin kohteeksi. Hyvä että venyttelit kuitenkin. Jos menet huomenna muista ottaa liukkari sitten mukaan.
Jos "paikat" on lihaksia, niin ei estä eikä edes haittaa harjoittelua. Googleta DOMS. Nivelkipujen kanssa sitten varovaisemmin.
Mikäli et ole käynyt salilla säännöllisesti, niin huomenna vasta kipeä oletkin.. lihakset jumittaa viiveellä.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:19"]Mikäli et ole käynyt salilla säännöllisesti, niin huomenna vasta kipeä oletkin.. lihakset jumittaa viiveellä.
[/quote]
niin. Ja joka päivä uimassa. Sitten ihmetellään ku lihakset kipiänä. Ei siitä lauantaistakaan nyt kovin pitkä aika ole.
Olen käynyt säännällisesti mutta nyt tuli pidempi tauko flunssan takia. Kipua on lihaksissa. Mulla on nivelissäkin häikkää, mutta näköjään salitreeni kuitenkin auttaa niihin nivelkipuihin (yliliikkuvat nivelet). Mietin vaan nyt onko hyvä vai huono mennä salille. Pahentaako vai helpottaako. Yleensä ei ole näin kovaa kipua ollut. Mut en haluaisi liian pitkää taukoakaan. Teen yksijakoista ohjelmaa. Riittääkö yksi lepopäivä vaikka uisin joka päivä? Anteeksi jos kyselen tyhmiä. Vasta talvella aloitin salitreenin ja uintia harrastan vain kesäisin, senkin aloitin vasta nyt. Ap
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:13"]En jaksa edes vastata.
[/quote][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:15"]Jos "paikat" on lihaksia, niin ei estä eikä edes haittaa harjoittelua. Googleta DOMS. Nivelkipujen kanssa sitten varovaisemmin.
[/quote]
Kiitos, tämä oli hyödyllinen. :) Ap
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:55"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:13"]En jaksa edes vastata.
[/quote][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:15"]Jos "paikat" on lihaksia, niin ei estä eikä edes haittaa harjoittelua. Googleta DOMS. Nivelkipujen kanssa sitten varovaisemmin.
[/quote]
Kiitos, tämä oli hyödyllinen. :) Ap
[/quote]
Oho, tulipas hassusti lainaus. :D Vahingossa tuli tuo toinenkin. Ap
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:53"]Olen käynyt säännällisesti mutta nyt tuli pidempi tauko flunssan takia. Kipua on lihaksissa. Mulla on nivelissäkin häikkää, mutta näköjään salitreeni kuitenkin auttaa niihin nivelkipuihin (yliliikkuvat nivelet). Mietin vaan nyt onko hyvä vai huono mennä salille. Pahentaako vai helpottaako. Yleensä ei ole näin kovaa kipua ollut. Mut en haluaisi liian pitkää taukoakaan. Teen yksijakoista ohjelmaa. Riittääkö yksi lepopäivä vaikka uisin joka päivä? Anteeksi jos kyselen tyhmiä. Vasta talvella aloitin salitreenin ja uintia harrastan vain kesäisin, senkin aloitin vasta nyt. Ap
[/quote]
tee mielummin 3-4 jakoisella. Lihas palautuu viikossa. Voit vetää kevyen reenin jolla yrität saada kipeitä lihaksia aukastua jos sinne salille on pakko mennä
vitun läski huono kuntoinen lehmä
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:05"]vitun läski huono kuntoinen lehmä
[/quote]
Unohditko viestisi kun laitoit pelkän nimimerkkisi? P.s. huonokuntoinen on yhdyssana. ;) Ap
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:19"]Mikäli et ole käynyt salilla säännöllisesti, niin huomenna vasta kipeä oletkin.. lihakset jumittaa viiveellä.
[/quote]
niin. Ja joka päivä uimassa. Sitten ihmetellään ku lihakset kipiänä. Ei siitä lauantaistakaan nyt kovin pitkä aika ole.
[/quote]
En ole ihmetellyt sitä. Kysyin koska uskallan mennä salille. Tottakai tiedän että lihakset ovat kipeät jos olen tehnyt jotain. Enemmän ihmettelisin jos eivät olisi. Ap
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:53"]Olen käynyt säännällisesti mutta nyt tuli pidempi tauko flunssan takia. Kipua on lihaksissa. Mulla on nivelissäkin häikkää, mutta näköjään salitreeni kuitenkin auttaa niihin nivelkipuihin (yliliikkuvat nivelet). Mietin vaan nyt onko hyvä vai huono mennä salille. Pahentaako vai helpottaako. Yleensä ei ole näin kovaa kipua ollut. Mut en haluaisi liian pitkää taukoakaan. Teen yksijakoista ohjelmaa. Riittääkö yksi lepopäivä vaikka uisin joka päivä? Anteeksi jos kyselen tyhmiä. Vasta talvella aloitin salitreenin ja uintia harrastan vain kesäisin, senkin aloitin vasta nyt. Ap
[/quote]
tee mielummin 3-4 jakoisella. Lihas palautuu viikossa. Voit vetää kevyen reenin jolla yrität saada kipeitä lihaksia aukastua jos sinne salille on pakko mennä
[/quote]
Teen ohjelmalla minkä sain salilta. Se ei ehkä ihan täydellisesti kuitenkaan sovi minulle koska on yliliikkuvat nivelet ja selässä häikkää. Selkää pitäisi enemmän vahvistaa. Täytyy etsiä joku sopivampi. :) Ap
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:39"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:05"]vitun läski huono kuntoinen lehmä
[/quote]
Unohditko viestisi kun laitoit pelkän nimimerkkisi? P.s. huonokuntoinen on yhdyssana. ;) Ap
[/quote]
ei, en unohtanut viestiäni vitun laski horo.
p.s nimimerkkini on 'Vierailija' vitun idiootti
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:52"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:39"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:05"]vitun läski huono kuntoinen lehmä
[/quote]
[/quote]
ei, en unohtanut viestiäni vitun laski horo.
p.s nimimerkkini on 'Vierailija' vitun idiootti
[/quote]
Onko sulla paha olla siellä? :/ Haluatko kertoa mikä ahdistaa? Hyvä että löysit kuitenkin tähän ketjuuni ja pääsit purkamaan pahaa oloasi. :) Anna tulla, minä kuuntelen. :) Ap
Tietty