Kammottaako pitkät ja isot naiset vain huonoitsetuntoisia
miehiä? Siis sellaisia, jotka eivät kestä naisia tasavertaisina missään suhteessa, ei henkisesti eikä fyysisesti. Ja pitkä nainen on aivan konkreettisesti tasavertainen, ei voi katsella alaspäin. Olen tosi tyytyväinen kun pitkät nuoret naiset katsovat kaavoihin kangistuneita keski-ikäisiä äijänkäppänöitä alaspäin. Se on rankkaa vanhoille sovinistisioille:)
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:59"]Ehkä mulla on sitten huono itsetunto, mutta itseni pituiset yli 190-senttiset naiset eivät yleensä ole omaan makuuni hirveän viehättäviä.
[/quote]
Mistäs se johtuu? Etkö kestä että nainen katsoo samalta tasolta sinua? Aika harvassa 190 cm naiset on joten ei ole hirveästi pelkoa että heihin usein törmäät. Miten 180 cm, kelpaako he?
Olen itse 176cm pitkä. Teininä en edes huomannut olevani "pitkä". Pikkukylällä kaikki jakso jauhaa asiasta "herranen aika miten pitkä oot!". Aloin itsekin ajatella, että oonko nyt jotenkin erikoisen pitkä. (Enkä edes ole!!) nyt oon jotenkin saanut itsevarmuutta. Haluan oman tyttären vuoksi olla ylpeä pituudestani ja sitä olenkin!! Joten jokaiselle "pitkälle" (upealle!!!) naiselle haluan sanoa, että kävele hartiat takana ja ole ylpeä pituudestasi!!! Unohdetaan "kelpaanko" tällaisena asenne. Kuuntele itserakkausjuttuu -biisi. :)
Mitä jumalauta nyt taas.
Kammottavatko lyhyet ja pienet miehet vain huonoitsetuntoisia naisia?
Miksi saatanassa joidenkin naisten mielestä miesten pitäisi tykätä jokaisesta naisesta? Kaikilla on oma makunsa.
Luulen, että kyseessä on ihan vaan tilanteen outous. En hengaile esim. korispiireissä, joten itseni pituisia naisia tulee vastaan todella harvoin. 180-senttisten osalta en usko pituuden vaikuttavan, tosin tuntemani niin pitkät naiset ovat mielestäni muilta osin (kasvot, kroppa) muuten superkuumia).
Pitkä romulainen nainen nyt vaan on ruma.
Näyttää enemmän mieheltä. Naisellisia muotoja ei ole. Selitys saattaa piillä tuossakin...
Miksi pitkä romuluinen nainen on ruma? Onko se uhka miehelle kun nainen on fyysisesti yhtä vahva?
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:36"]
Miksi pitkä romuluinen nainen on ruma? Onko se uhka miehelle kun nainen on fyysisesti yhtä vahva?
[/quote]
Juuh, miehen vahvuisia naisia tapaa tuon tuosta. Pelottaa että ne raiskaa.
Ehkä mulla on sitten huono itsetunto, mutta itseni pituiset yli 190-senttiset naiset eivät yleensä ole omaan makuuni hirveän viehättäviä.