Näkijä paikalla. KYSY NYT!
Katson kelle ehdin!
Kommentit (76)
Tulenko vielä olemaan tekemisissä S:n kanssa? Hyvissä vai huonoissa väleissä?
Olen ihastunut ylempi arvoiseen uniformu mieheen työpaikallani. Kannattaako minun tehdä aloite?
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:45"]
hei! toivoisin todella vastausta... onko M kiinnostunut minusta? mitä minun ja hänen välillään tulee tulevaisuudessa tapahtumaan?
[/quote]
oletko J? Pieneltä paikkakunnalta etelä-suomessa?
Kysyin tätä jo aiemminkin. Olenko yhdessä J:n kanssa hamaan loppuun asti vai saanko vielä Tonin itselleni?
Minne lähden lomalle?
Palaanko yhteen vanhan tutun kanssa? Tuleeko siitä vakava suhde? Hän asuu kaukana, toisessa kaupungissa.
Palaanko yhteen uuden tutun, talvella kohtaamani miehen kanssa? Hän asuu lähellä?
Olenko nyt lopullisessa työssäni? Tulenko pärjäämään?
Löydänkö uusia ystäviä?
Taas feikkinäkijä. Oikea näkijä tietäisi mitä aiotaan kysyä ja osaisi vastata kysymyksiin ilman että niitä tarvitsee laittaa näkyviin. Tässä mallisuoritus:
Jaana - Ei.
Nico - Kyllä, mutta pyydä ensin Matilta lupaa. Muuten tulee sanomista
Jonne - Ajan kanssa paranee. Kokeile Voltaren kipugeeliä ranteessa öisin ja vaihda kättä.
Ikis - Ei onnistu. Oli alusta asti tuhoon tuomittu juttu eli mitä pikemmin lopetat sen parempi.
Jatsku - Henkilötunnuksesi eka numero, sitten kengännumerosi viimeinen numero, sitten puhelinnumerosi kaksi viimeistä numeroa, sitten Minnan puhelinnumeron kolmanneksi viimeinen numero.
Tulenko onnelliseksi? Löydänkö rakkauden? Kestääkö terveys?
Kiitos :)
Miksi kysyn, kun vastausta en kuitenkaan saa..miten pääsen eteenpäin tässä tilanteessani?
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:45"]
hei! toivoisin todella vastausta... onko M kiinnostunut minusta? mitä minun ja hänen välillään tulee tulevaisuudessa tapahtumaan?
[/quote]
oletko J? Pieneltä paikkakunnalta etelä-suomessa?
[/quote]
ihmetyttää etten saa edes palautetta tähän. voisin sitten tarkentaa. t. näkijä
miksi olemme toisiamme kohtaan toistuvasti väkivaltaisia?