Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä siinä perheväkivalta-ketjussa oli, kun se piti poistaa?

Vierailija
18.08.2015 |

Siinähän se kysymys jo tulikin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 13:14"]

Siinähän se kysymys jo tulikin.

[/quote]

En ehtinyt lukea kun se oli poistettu, kuten niin monet ketjut nykyään. Täytynee harkita jotain muuta keskustelufoorumia. Ylikireä moderointi päässyt valloilleen.

Vierailija
2/4 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kertaa vika ei ollut modessa vaan minussa. Olen muutenkin niin masentunut, että itkin lukiessani niitä ilkeyksiä. Pyysin itse poistamaan, ja kiitos modelle nopeasta toiminnasta! Ja vielä kerran kiitos vastaajalle nro 18, olit ihana! Tiedän itsekin eläväni täydellisessä pattitilanteessa ja umpikujassa, mutta ei ollut sitten kiva lukea niitä kommentteja. Asiaanhan eivät voi muut vaikuttaa, vain minun pitäisi kerätä siihen voimia.

T sen ketjun Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantasuomalaisten harjoittamasta perheväkivallasta ei ole mediatrendikästä puhua, kun mielummin vouhotetaan vain mamut sitä ja tätä katos.

Vierailija
4/4 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 13:33"]

Tällä kertaa vika ei ollut modessa vaan minussa. Olen muutenkin niin masentunut, että itkin lukiessani niitä ilkeyksiä. Pyysin itse poistamaan, ja kiitos modelle nopeasta toiminnasta! Ja vielä kerran kiitos vastaajalle nro 18, olit ihana! Tiedän itsekin eläväni täydellisessä pattitilanteessa ja umpikujassa, mutta ei ollut sitten kiva lukea niitä kommentteja. Asiaanhan eivät voi muut vaikuttaa, vain minun pitäisi kerätä siihen voimia.

T sen ketjun Ap

[/quote]

Ihmisiä tuskastuttaa tuollainen. Vaikea käsittää miksi pohdit vain sovittelun ja käräjöinnin eroja, vaikka oikeasti sinun pitäisi päästä kauas tuosta miehestä. On oikeasti ihan sama kumpaanko päädytte, jos miehesi edelleen satuttaa sinua. Ei se lopu ennen kuin olet tehnyt siitä lopun ja lähtenyt pois.