Katosi maan alle - Missä on Timo Soini?
Kommentit (78)
Timo muutti meidän välikattoon asumaan
Lomalla? Kyllä kansanedustajakin voi välillä muutaman viikon olla vapaalla töistä.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:07"]
Heti kun pitäisi lopettaa suunsoitto ja ryhtyä hommiin niin Timppa livistää paikalta
[/quote]
Olihan tämä jo nähtävissä kun Soini kieltäytyi valtiovarainministerin salkusta, vaikka tiesi että valtiovarainministerillä on suurin päätösvalta tulevista Kreikka-paketeista.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:15"]
Lomalla? Kyllä kansanedustajakin voi välillä muutaman viikon olla vapaalla töistä.
[/quote]
Eikö soinin pitänyt olla sipilän, pääministerin, sijainen näihin aikoihin mutta sipiläkin joutui takaisin töihin
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:15"]
[/quote]
Soini on ulkoministeri, ei mikään rivikansanedustaja.
Ja hän on pitänyt Kreikasta niin suurta melua viime vuodet että nyt olisi ihan suotavaa osallistua sitä koskevaan keskusteluun, oli loma tai ei.
Se on persuilla nyt kovat paikat, kun joutuu kreikalle maksumieheksi itse, vaikka on aina muille huudellut asiasta.
Hakekaa jo se mestari puikkoihin, nyt on koittanut sen aika
Uskomaton vastuunpakoilija. Muut siellä sitten perse hiessä kokoustavat ja hoitavat hommat.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:45"]Oliskohsn Iivisniemessä. Siellä asunto
[/quote] Itse asun iivisniemessä :D on sitä timoo "muutamaan" kertaa tullu nähtyy... ikkunoissa verhot ja kiinni pysyy :D
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:45"]Oliskohsn Iivisniemessä. Siellä asunto
[/quote] Itse asun iivisniemessä :D on sitä timoo "muutamaan" kertaa tullu nähtyy... ikkunoissa verhot ja kiinni pysyy :D
[/quote]
Kerro meille heti kun näkyy liikettä! :P
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:45"]Oliskohsn Iivisniemessä. Siellä asunto
[/quote]
Mene koputtamaan oveen ja sano: "Sua on kyselty". ;)
[/quote] onko livenä yhtä lihava kuin kuvissa?
Puolueessa saattaa oikeasti olla hajaannusta, sillä palstapersu ei ole saapunut kreml-tyyppisesti puolustamaan kadonnutta poliitikkoa.
Onko kukaan keksinyt käydä katsomassa kotoa?????????
Ettei siltä vaan ois terveys pettänyt, Soinillahan oli sydänongelmia jo presidentinvaalien aikoihin ja se joutui käymään sen takia leikkauksessa. Jos eduskuntavaaleista, hallitusneuvotteluista ja ulkoministerin salkusta aiheutunut stressi ois saanut sen heikkoon jamaan... Toivotaan että ei.
Onks ne Timon asunnon verhot jo avattu?
Timo Soini on ulkoministeri. Halusi itse nimenomaan tuon salkun. Outoa, ettei Soini Suomen ulkoministerinä kommentoi mitään ja katoaa julkisuudesta tällaisella hetkellä. Eipä sinänsä yllätä. Ei ole halukas kantamaan vastuuta ja tekemään vaikeita päätöksiä. Osaa ainoastaan kritisoida muita.