Mies, mistö huomaat että naisella on löysä
Mistä huomaat sen ja kuinka monta oikeasti sattunut kohdalle?
Kommentit (11)
Ja niin paljon kun löysistä puhutaan tälläkin palstalla. Missä ne miehet nyt ovat?
Minulla on kokemusta vain 25 pimpasta. Eron löysän ja tiukan välillä huomaa ensimmäisen kerran silloin kun työntää peniksen sisään. Ja toisen kerran silloin kun pyytää naista puristamaan. Jos mies ei kummallakaan kerralla tunne mitään peniksensä ympärillä, täytyy todeta se tosiasia, että pimppa on löysä. Sellaisia on ollut liki puolet niistä, joista minulla on ollut kokemuksta. Missä on naisten huolenpito alapään lihaksistaan???? Ja niille, jotka aikovat huutaa, että minulla on pieni pippeli, niin se on 18 cm pitkä ja ympärysmitta on joka paikasta yli 15 cm.
Ei oo vielä tullu vastaan ,kalu ympärysm 16,5 cm..
Kumppaneita minullaon parinkymmenen vuoden aikana ollut noin nelisenkymmentä. Kaksi löysää on tullut vastaan. Molemmat heistä tapahtuma-aikaan alle 25-vuotiaita. Tietysti sen huomaa painautuessa sisään. Kuten myös siinä, että asentoja muuttaessa joutuu hakemaan enemmän kulmaa jossa minulla tuntuisi. Mutta älkää naiset liikaa ottako paineita. Kyllä miehenkin tyydytys on paljon mielialasta kiinni. Ja ainahan voi muutenkin tyydyttää kuin emätinyhdynnässä ;)
Sen huomaa kyllä ihan heti alusta asti, mutta ongelmaksi se muodostuu yleensä silloin kun ei meinaa enää kuti irrota... Sillä ainakin itsellä on niin että jos puristus puuttuu jää kuti helposti piippuun.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:48"]Minulla on kokemusta vain 25 pimpasta. Eron löysän ja tiukan välillä huomaa ensimmäisen kerran silloin kun työntää peniksen sisään. Ja toisen kerran silloin kun pyytää naista puristamaan. Jos mies ei kummallakaan kerralla tunne mitään peniksensä ympärillä, täytyy todeta se tosiasia, että pimppa on löysä. Sellaisia on ollut liki puolet niistä, joista minulla on ollut kokemuksta. Missä on naisten huolenpito alapään lihaksistaan???? Ja niille, jotka aikovat huutaa, että minulla on pieni pippeli, niin se on 18 cm pitkä ja ympärysmitta on joka paikasta yli 15 cm.
[/quote]
Mikä hiton hermovaurioinen pili sulla on, jos yli hk:n sinisen paksuisella pelillä PUOLET naisista ei ole tuntunut miltään?! Kyllä se vika taitaa olla siinä pilissä eikä "pimpassa" (oksettava sana, se on pillu).
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 18:03"]Mistä huomaat sen ja kuinka monta oikeasti sattunut kohdalle?
[/quote] No huomaan sen ihan siitä, että ei tunnu juuri miltään. Yhtä naista olen nussinut. Ennen ja jälkeen synnytyksen. Palautumista ei ole tapahtunut vuosien kuluessa. Varmaan kaikki synnyttäneet on väljiä joten vaihtamalla ei parane.
Ei muuten ole todellakaan kaikki synnyttäneet väljiä, vaan monet ovat treenanneet itsensä synnytyksen jälkeen jopa aiempaa tiukemmaksi.
En puhuisi löysästä, vaan kohteliaan vastaanottavaisesta pillusta. Kyllä joillakin Suomimiehillä voi olla hieman paksumpikin kulli, ei aina tarvitse olla "minimuna". Itse nautin, jos naisella on "tilavuutta" mihin pääsee huolella ja ilman tuskia työntymään.
Oma kaluni on luokkaa paksu, ei niinkään pitkä. 16 cm pituus ja 16,5 cm paksu, joskus kiihkoissani tuntuu, että turpoaisi vieläkin paksummaksi. Vaimo on joskus sanonut, että tammoja tuolla pitäisi siittää, mielestäni ilkeää tekstiä. Vaimoni ei ole ns. vastaanottavaista laatua, vaan tiukanpuoleinen. Ei siis makuuni ollenkaan.
T. Paksuterska
Löysä ei tunnu kireältä. keep things simple bruhbruh