juon tässä siideriä, etten raivoaisi lapsille!
Ja ei, tämä ole provo. Menkat alkamassa ja päällä kihisee uskomaton raivo. En siedä edes miestä silmissäni nyt !
Aina sama juttu: jumalon nälkä ja helvetilinen raivo. Ostin kolme siideriä, joilla saan pideytyä itseni kurissa. MUUTEN EN TODELLAKAAN TISSUTTELE LASTEN LÄSNÄ OLLESSA, MUTTA KERRAN KUUSSA ON PAKKO "LÄÄKITÄ ITSENSÄ".
tuomitkkaa miten tahdotte, koen että näin on helpompaa. Lapset ovat syyttömiä äidin pms-taivoon ja haluan olla hyvä äiti enkä mikään räyhäävä raivotar, joka suuttuu tyyliim siitä että lapsi pyytää leipää :-(!
Humalassa en ole, enkä tule olemaan. Juon nyt ensimmäistä. Huomenna pitäisi alkaa vuodon ja olon tasaantua. Mutta juuri nyt toivon, että mies ei tule töistä, kukaan ei soita tai kutsu itseään kahville ja lapset pitävät turpansa kiinni!
niin ja lasten iät ovat siis 10v ja 7v, mistään vauvoista ei ole kyse.
Kommentit (33)
Niin ja lisäys, ei ole siis lapsia.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 15:10"]
Kannattaa hakee joku lääkitys tohon raivoon. Mulla autto ssri.
[/quote]
Mitä hittoa??? Mielislalääkitys pms-oireisiin? Ja mammat yläpeukuttaa! Sairasta. Juo ap vaan sitä siideriä äläkä kuuntele näitä hulluja!
Niin ja virheet ovat lukihäirön, ei siiderin syytä. Kirjoitan aina kuin kännissä oleva, siksi mieluitenkin soitankin enkä laittele viestejä..!
ap
Kannattaa hakee joku lääkitys tohon raivoon. Mulla autto ssri.
No voi :( Voisko sulla olla piilevä kilpirauhasen vajaatoiminta? Mulla oli ja hirvee pms-raivo oli yksi oireeni. Se on hävinnyt kokonaan kilpirauhashormonihoidon jälkeen. Meinaan jos noin paljon elämää haittaa, niin kannattais hoitaa varmaan vähemmänkin vakava vajaatoiminta.
Toinen on kyllä myös se, että syötkö terveellisesti? Jos et niin sekin voi heilutella hormonitasoja aika pahasti... :((
Mutta mä en kyl jaksanut syödä edes terveellisesti, vajis vei niin voimat. Nyt syön paljon terveellisemmin jo.
Pms-raivoon auttaa e-pillerit. Minun elämäni on niin paljon helpompaa, kun en ole hormonien armoilla. On mulla siltikin pms, mut kun otan menkat vaan silloin kun haluan, otan ne ajankohtaan jolloin tiedän että voin olla rauhassa sen ekan päivän.
Jos hormonitoiminta rajoittaa noin paljon sun elämää ja sun hyvinvointia, ja tavallaan sulla menee ihan hukkaan viikkoja ja kuukausia koko elämästäsi vaan menkkojen aiheuttaman pahan olon takia, niin suosittelen kyllä miettimään vaihtoehtoja. Jos ei lapsiakaan ole enää tulossa, niin hormonaalinen ehkäisy voi oikeasti auttaa.
Minä vielä lisäisin viru valgeaa 80% siiderin Joukkoon. Toimii
Anna mennä vaan ap. Mulla "lääkkeenä" sangria. Sain tunti sitten hirveän itkukohtauksen yksinäni täällä kotona. Menkat ne alkoi taas.
Jos oisit mun ämmä niin antaisin ympäri korvia. Meillä ei ämmät keuli.
m41
Noo, onhan tuokin syy saada juotua siideriä... "siis ku mun nyt on vähän niinku pakko, ku mä muuten rageen. niinku pakko saada sidukkaa, en mä muuten jaksa tätä oloo...siis niinku tää pms on muuten niin paha, mut sidukka auttaa. juu en oo ajatellu käydä lääkärissä hoitamassa tätä asiaa. sidukkaa sen olla pitää. en mä alkkis oo, mut silti ainoastaa sidukka auttaa" Seli seli.
kyllä mä joisin ne siiderit ennemmin kuin söisin jotain hormoneja, viina on viisasten juoma ja onhan tuollainen itsetuntemuskin viisautta, mutta tavaksihan tuota harmitukseen juomista ei pidä ottaa.
en minä ainakaan tuomitse! Pms-raivo.. se on jotain ihan hirveää. töissä vaikea olla, kun tekee mieli haistattaa paskat asiakkaille. oma rakas ukko ärsyttää, sisko ärsyttää, ystävät ärsyttää ja lapsetkin tekisi mieli laittaa orpokotiin. tuohon ei auta tosiaan kuin pari lasillista kylmää valkkaria ja levy minttusuklaata!
nuorempana oli karmeaa, kun ei ollut vielä löytänyt kuten ap ilmaisi asian "lääkettä".
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 15:17"]
Jos oisit mun ämmä niin antaisin ympäri korvia. Meillä ei ämmät keuli. m41
[/quote]
Mikäs kommentti tää nyt oli? Häpeäisit, senkin sanonko mikä! En sitten luotakaan sinuun enää sen enempää. Enkä enää ihmettele, ettei sulla ole naista ja ihan oikein onkin. Ja kauheaa, jos kukaan erehtyy!
t. Yksi nainen toisesta ketjusta
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 15:21"]
kyllä mä joisin ne siiderit ennemmin kuin söisin jotain hormoneja, viina on viisasten juoma ja onhan tuollainen itsetuntemuskin viisautta, mutta tavaksihan tuota harmitukseen juomista ei pidä ottaa.
[/quote]
Siiderit sekoittaa hormoneja lisää, joten tuo vain pahentaa kierrettä. Varsinkin jos myös muulloin juo. Tsekkaa ap ne kilpirauhasarvot.
Minä haluaisin kieltäytyä menemästä töihin yhdeksi viikoksi kuukaudesta. Olen silloin niin omituinen kuin manaaja elokuvan tyttö.
[/quote]
Olen samaa mieltä, vaikka provokatiivisesti asian esititkin. Ei tuollaista katteetonta riehumista tarvi kenenkään sietää.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 15:40"]
[/quote]
Olen samaa mieltä, vaikka provokatiivisesti asian esititkin. Ei tuollaista katteetonta riehumista tarvi kenenkään sietää.
[/quote]
Siis kuka riehuu?
Ja toi m41 on naista saamaton luuseri.
Ymmärrän hyvin, tästä syystä mies katsoo että mulla on kannabista aina kun menkat. Miksi kirjoitit tästä? Halusit provota vai saada tukea?