juon tässä siideriä, etten raivoaisi lapsille!
Ja ei, tämä ole provo. Menkat alkamassa ja päällä kihisee uskomaton raivo. En siedä edes miestä silmissäni nyt !
Aina sama juttu: jumalon nälkä ja helvetilinen raivo. Ostin kolme siideriä, joilla saan pideytyä itseni kurissa. MUUTEN EN TODELLAKAAN TISSUTTELE LASTEN LÄSNÄ OLLESSA, MUTTA KERRAN KUUSSA ON PAKKO "LÄÄKITÄ ITSENSÄ".
tuomitkkaa miten tahdotte, koen että näin on helpompaa. Lapset ovat syyttömiä äidin pms-taivoon ja haluan olla hyvä äiti enkä mikään räyhäävä raivotar, joka suuttuu tyyliim siitä että lapsi pyytää leipää :-(!
Humalassa en ole, enkä tule olemaan. Juon nyt ensimmäistä. Huomenna pitäisi alkaa vuodon ja olon tasaantua. Mutta juuri nyt toivon, että mies ei tule töistä, kukaan ei soita tai kutsu itseään kahville ja lapset pitävät turpansa kiinni!
niin ja lasten iät ovat siis 10v ja 7v, mistään vauvoista ei ole kyse.
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 15:15"]
Minä vielä lisäisin viru valgeaa 80% siiderin Joukkoon. Toimii
[/quote]
80-prosenttinen viina on minkä tahansa juoman kanssa sekoitettuna järkyttävän pahanmakuinen yhdistelmä. Ei juurikaan auta, vaikka sekoitussuhde olisi 1/20, viinan maku pukkaa silti läpi.
Tosiaan tuo kolme siduccaa kuulostaa kovin vähältä... Tosimamma olisi tempaissut lestin kirkasta kerralla huiviin, silloin ei lapsetkaan ärsyttäisi niin paljoa.
Miks juot jotain synteettistä kemikaalilientä, etkä esim. luonnonmukaisempaa olutta?
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 15:49"]
Tosiaan tuo kolme siduccaa kuulostaa kovin vähältä... Tosimamma olisi tempaissut lestin kirkasta kerralla huiviin, silloin ei lapsetkaan ärsyttäisi niin paljoa.
[/quote]
Jos on esim. kilpirauhasen vajaatoiminta niin ei kestä paljon alkoa.
Käy ostamassa Virosta varasto kolmen litran viinihanapakkauksia. Sellainen säilyy hyvänä avaamisen jälkeen todella pitkään, maku on vähintään ok, humala tulee nopeasti ja hanasta on helppo tankata aina kun tarve iskee.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 15:43"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 15:40"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 15:17"]
Jos oisit mun ämmä niin antaisin ympäri korvia. Meillä ei ämmät keuli. m41
[/quote]
Olen samaa mieltä, vaikka provokatiivisesti asian esititkin. Ei tuollaista katteetonta riehumista tarvi kenenkään sietää.
[/quote]
Siis kuka riehuu?
Ja toi m41 on naista saamaton luuseri.
[/quote]
Raivon vallassa oleva pms nainen riehuu. En tiedä kuka tuo m41 on, mutta varmasti luuseri on.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 15:15"]
Minä vielä lisäisin viru valgeaa 80% siiderin Joukkoon. Toimii
[/quote]
80-prosenttinen viina on minkä tahansa juoman kanssa sekoitettuna järkyttävän pahanmakuinen yhdistelmä. Ei juurikaan auta, vaikka sekoitussuhde olisi 1/20, viinan maku pukkaa silti läpi.
[/quote] ei se maku, vaan teho.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 15:53"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 15:43"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 15:40"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 15:17"]
Jos oisit mun ämmä niin antaisin ympäri korvia. Meillä ei ämmät keuli. m41
[/quote]
Olen samaa mieltä, vaikka provokatiivisesti asian esititkin. Ei tuollaista katteetonta riehumista tarvi kenenkään sietää.
[/quote]
Siis kuka riehuu?
Ja toi m41 on naista saamaton luuseri.
[/quote]
Raivon vallassa oleva pms nainen riehuu. En tiedä kuka tuo m41 on, mutta varmasti luuseri on.
[/quote]
No selkeästikään juuri ei riehu.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 15:13"]Pms-raivoon auttaa e-pillerit. Minun elämäni on niin paljon helpompaa, kun en ole hormonien armoilla. On mulla siltikin pms, mut kun otan menkat vaan silloin kun haluan, otan ne ajankohtaan jolloin tiedän että voin olla rauhassa sen ekan päivän.
Jos hormonitoiminta rajoittaa noin paljon sun elämää ja sun hyvinvointia, ja tavallaan sulla menee ihan hukkaan viikkoja ja kuukausia koko elämästäsi vaan menkkojen aiheuttaman pahan olon takia, niin suosittelen kyllä miettimään vaihtoehtoja. Jos ei lapsiakaan ole enää tulossa, niin hormonaalinen ehkäisy voi oikeasti auttaa.
[/quote]
Olethan sää hormonien armoilla kun joudut hormonilääkkeitä syömään :D
E-pillerit tekivät karmean aknen ja niuden kanssa olin vihainen AINA. Nyt vain kahtena päivänä kuussa.. kilpirauhasen pitäisi olla kunnossa.
Ap
En tiedä miksi ihmiset juo alkoholia huonoon oloon. Sehän vain pahentaa tilannetta. Saa tuntemaan voimakkaammin eikä ajatuskaan kulje enää sujuvasti.
Hei kiitti ap vinkistä! Toi ennen menkkoja -sekoilu on niin perseestä, mä muutun aina ihan ahdistuneeks hulluks ja mies ja lapsi kärsii :( Tuota hormonien hulluks tekevää vaikutusta ei tajua kuin toinen sen kokenut! Siihen ei mikään järkipuhe auta. Mulla alkoi toi vasta synnytyksen jälkeen, sitä ennen ei juurikaan ollut pms-oireita. Lasi viiniä tai siideriä on loistava idea, pakko kokeilla ens kerralla!
Lukekaa vaikka tämä jos ette muuten usko:
http://www.terve.fi/terveyden-abc/alkoholi-sotkee-naisten-hormonitasapainoa
14