Stella eronnut - miksi keskustelu poistettu?
Mikä edellisessä ketjussa käsitelty aihe sai ketjun katoamaan? Julkisesta henkilöstä on kummiskin kyse.
Kommentit (272)
En tunne itse ihmistä yhtään, mutta blogin vilkaisulla hyvin tyypillinen helsinkiläinen nainen, jollaiset turn-offeja.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:50"]
En tunne itse ihmistä yhtään, mutta blogin vilkaisulla hyvin tyypillinen helsinkiläinen nainen, jollaiset turn-offeja.
[/quote]
oho, millainen on tyypillinen helsinkiläinen nainen? kysyy toinen
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:34"]
no nyt taitaa olla virallista, ks uusin postaus ja kommentit
[/quote]
en lue blogia kovin usein, ilmoittaisko blogisti erosta noin?
No eroilmoitus on ihan selvä, mutta mulle ei - tyhmä kun olen - aukea, mitä hän haluaa biisillä sanoa?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 00:24"]No eroilmoitus on ihan selvä, mutta mulle ei - tyhmä kun olen - aukea, mitä hän haluaa biisillä sanoa?
[/quote]
Että parisuhde on ohi, tarviiko siinä sen kummempaa?
Se on erobiisi, thats all folks.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:50"]
[/quote]
oho, millainen on tyypillinen helsinkiläinen nainen? kysyy toinen
[/quote]
Ei nää nillittäjät ikinä tuu perustelee mielipiteitään.
Varmaan pian on uusi mies kuvioissa. Stellasta on tullut sellainen mielikuva, ettei kovin kauan pysty olemaan "yksin". Tällaisia parisuhderiippuvaisia ihmisiä on paljon.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 01:19"]
Se on erobiisi, thats all folks.
[/quote] "Th-th-th-that's all folks!" Porky Pig.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 01:32"]Varmaan pian on uusi mies kuvioissa. Stellasta on tullut sellainen mielikuva, ettei kovin kauan pysty olemaan "yksin". Tällaisia parisuhderiippuvaisia ihmisiä on paljon.
[/quote]
Jos kyseessä olis mies, se olis alfauros joka valkkaaparhaat päältä, mutta kun kyse on naisesta, se on tietysti parisuhderiippuvainen.
Eiks se viimeks ollu melkein vuoden yksinään.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 01:43"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 01:32"]Varmaan pian on uusi mies kuvioissa. Stellasta on tullut sellainen mielikuva, ettei kovin kauan pysty olemaan "yksin". Tällaisia parisuhderiippuvaisia ihmisiä on paljon. [/quote] Jos kyseessä olis mies, se olis alfauros joka valkkaaparhaat päältä, mutta kun kyse on naisesta, se on tietysti parisuhderiippuvainen.
[/quote]
No ei mun mielestä. Pidän myös miehiä parisuhderiippuvaisina, jos he eivät pysty olemaan ilman suhdetta.
Eikä tätä mun kommenttia nyt tarvitse ottaa minään dissauksena. Mutta vaikka Stella on muuten luonut itsestään kuvan itsenäisenä kaupunkisoturina, hän on ainakin blogiuransa aikana ollut melkein koko ajan parisuhteessa. Siis uusi mies (mun mielestä) nopeasti edellisen perään. No Karon jälkeen taisi olla muutama kuukausi sinkkuilua, mutta eiköhän se seuraava suhde alkanut jo ennen kuin siitä blogissa raportoitiin.
Mutta jokainen tyylillään. Usein sellainen oma aika ilman parisuhdetta tekee kuitenkin hyvää ihmiselle, saa miettiä ja etsiä itseään rauhassa. Käsitellä asioita. Ja onhan muutenkin hyvä oppia olemaan yksin ja nauttimaan siitä yksinolosta.
Pelkästään hyvä juttu bloggaajalle jos sen blogi tuomitaan täällä tylsäksi. Siinä saattaa silloin jopa olla jotain sisältöä.
Onks se väärä nimi se yks rastapäinen laulaja josta täällä kohistiin pari vuotta sitten?
Mä en kestä tätä kalle kulhoo :D
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:52"]Onks se väärä nimi se yks rastapäinen laulaja josta täällä kohistiin pari vuotta sitten?
[/quote]
Eiku eihän sillä ole enää rastoja
Onko Karo ja Laura Pyrrö vielä yhdessä? Ohis
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:45"]Onko Karo ja Laura Pyrrö vielä yhdessä? Ohis
[/quote]
Eiks ne oo. Ei ole ainakaan erouutisia osunut silmiin.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 10:30"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:21"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:36"]Lukijamäärien myötä loppui seikkaperäiset raportit kaveripiirin tekemisistä. Ymmärrettävää kyllä. Kukapa pystyy rentoutumaan jos tietää että kaikki kerrotaan netissä.
[/quote]
Vai loppuiko isot lukijamäärät, kun ystävät eivät olleetkaan enää halukkaita osallistumaan? Ehkä kiinnostus olikin enemmän heissä, kuin Stellan shortseissa.
[/quote]
Tuskinpa kaverit ovat näkyvyydestä valittaneet, hehän ovat varmasti hyötyneet siitä. Kaikki ne muotisuunnittelijat ja kirjailijat ja valokuvaajat ja MUUSIKOT...
[/quote]
No miksi ne lempattiin? Nyt ei blogissa ole enää mitään kiinnostavaa.
[/quote]
Heh! Muistan kuinka tälläkin palstalla valitettiin niistä kavereista ihan yhtä mittaa. Ei voi voittaa :D
[/quote]
valitettiin kuinka stella kirjoittaa vaan kavereistaan uli uli ja miten tylsää sellanen on uli uli. Koskaan ei ole hyvä.
[/quote]
Niinhän se olikin ja niin on nykyinenkin. Pitäis varmaan lopettaa koko blogi.
no nyt taitaa olla virallista, ks uusin postaus ja kommentit